DarkD is here :)

Alles wat je bij de overige topic's niet kwijt kan.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

DarkD
Newbie
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 07 nov, 2007 10:51 am

DarkD is here :)

Bericht door DarkD »

omdat er tegenwoordig niet echt meer een "stel je voor" topic is, (behalve dan zeg maar het smoelenboek, maar ik mag daar niet posten ;)) zal ik me hier eens netjes voorstellen ;)

Ik ben DarkD, voor de oudere leden onder jullie ook wel beter bekend als euh, juist DarkD, maar je mag me ook met Daniel aanspreken :)
Ik ben van 2002 (of was het nou 2003) tot 2005 lid geweest van deze club, voordat mijn F-je total-loss gereden werd. (bumme!)

om eea toch een beetje duidelijk te maken, hier een (nogal oude) foto van mijn Fje toen die nog heel was, en niets aan gedaan...

Afbeelding

Goed.
Verder over mij. Ik ben ondertussen 23 jaren jong, en toen ik de meeste van jullie leerde kennen, was ik een gemeentecowboy (oftewel, copper, of Politieman).
Omdat dit werk mij niet beviel, heb ik wat andere baantjes geprobeerd maar dat was het allemaal ook net niet.
Daarom ben ik sinds dit jaar weer student, en wel aan de Fontys hogeschool in Tilburg, waar ik Journalistiek studeer.

Ik heb me weer aangemeld, omdat ik nog wat spullen heb liggen (zoals de donkere achterlichten die je op de foto ziet, en de middenplaat (kleurcode Z1), 16" LMV's en een complete kofferbak installatie... ik zal er asap foto's van maken en te koop aanbieden hier op de site..

tot zover, als je nog vragen hebt, hoor ik ze graag!
timeo danaos et dona ferentes
DarkD
Newbie
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 07 nov, 2007 10:51 am

Bericht door DarkD »

oja

de andere reden dat ik me hier heb aangemeld is de volgende...

zie je de spoiler op de foto?
dat is een zeer zeldzame "ZENDERR" spoiler. Zoals deze waren er in Nederland maar een handvol.
Erik Kortenhoeve heeft deze van mij overgenomen, en hij heeft mij ooit beloofd om mij fotos te tonen waar de spoiler op zijn auto zit. Echter nooit meer gezien. ikheb geen contact gegevens meer van hem...

als iemand die wel heeft, kan die dan PMen? zou wel erg prettig zijn namelijk!
timeo danaos et dona ferentes
RoadRunner
Advanced
Advanced
Berichten: 773
Lid geworden op: zo 26 feb, 2006 8:20 pm
Auto: 323f BJ

Bericht door RoadRunner »

Hé Kerel alles goed? :D

Das idd ff geleden :lol: :wink:
SstennizZ
Advanced
Advanced
Berichten: 1295
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 1:25 am

Bericht door SstennizZ »

Ik heb momenteel jou oude spiegels (die zero style) er op zitten.. ;)
Kheb de laatste dagen van je f nog gezien.. Zag er ehh, gestript uit.. Herkende het wel meteen aan die ietwat scheve xXx stikker met die vreemde website er boven... ;) :roll:
Ennehh ik wist niet dat zender ook dat soort spoilers had.. :?:
Afbeelding
DarkD
Newbie
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 07 nov, 2007 10:51 am

Bericht door DarkD »

SstennizZ schreef:Ik heb momenteel jou oude spiegels (die zero style) er op zitten.. ;)
Kheb de laatste dagen van je f nog gezien.. Zag er ehh, gestript uit.. Herkende het wel meteen aan die ietwat scheve xXx stikker met die vreemde website er boven... ;) :roll:
Ennehh ik wist niet dat zender ook dat soort spoilers had.. :?:


de laatste dagen van mijn F? toen ie al in Strijen stond? nee toch zeker :( *cry* ik heb met zoveel pijn in mijn hart afscheid moeten nemen van die bak :( :( :(
ik zal mijn foto's nog eens opzoeken van de schade ... zet ik ze hier wel eens neer! (we hebben de "dader" toen gevonden, hij was in eerste instantie doorgereden, en daarna een reconstructie gemaakt)

wat betreft die scheve XXX stikker :P tsjaaa..... wat zal ik zeggen ;) :P
Die website was van het bedrijf waar ik alles liet doen (voor bijna niets:D)
enne ... die spoiler zijn heel wat discussies over geweest, maar het was toch echt een Zenderr (heb er zelfs ooit een foto van op de site geplaatst ;)) (van het merkje dan he wat op de spoiler staat )

Enne ... mijn oude spiegels?? die heb je dus van de auto zelf afgestript? :P LOL :D
timeo danaos et dona ferentes
SstennizZ
Advanced
Advanced
Berichten: 1295
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 1:25 am

Bericht door SstennizZ »

DarkD schreef:
SstennizZ schreef:Ik heb momenteel jou oude spiegels (die zero style) er op zitten.. ;)
Kheb de laatste dagen van je f nog gezien.. Zag er ehh, gestript uit.. Herkende het wel meteen aan die ietwat scheve xXx stikker met die vreemde website er boven... ;) :roll:
Ennehh ik wist niet dat zender ook dat soort spoilers had.. :?:


de laatste dagen van mijn F? toen ie al in Strijen stond? nee toch zeker :( *cry* ik heb met zoveel pijn in mijn hart afscheid moeten nemen van die bak :( :( :(
ik zal mijn foto's nog eens opzoeken van de schade ... zet ik ze hier wel eens neer! (we hebben de "dader" toen gevonden, hij was in eerste instantie doorgereden, en daarna een reconstructie gemaakt)

wat betreft die scheve XXX stikker :P tsjaaa..... wat zal ik zeggen ;) :P
Die website was van het bedrijf waar ik alles liet doen (voor bijna niets:D)
enne ... die spoiler zijn heel wat discussies over geweest, maar het was toch echt een Zenderr (heb er zelfs ooit een foto van op de site geplaatst ;)) (van het merkje dan he wat op de spoiler staat )

Enne ... mijn oude spiegels?? die heb je dus van de auto zelf afgestript? :P LOL :D


Nee, voor zover ik het weet is hij nog rijdend naar een hobby demonteerder in Hazerswoude dorp gegaan. Daar is hij door hun gestript en heb ik hem dus gezien.. Ben beetje vaste klant daar.. Hij is daar helemaal uit elkaar gehaald en staat nog steeds in onderdelen te koop.. Ook je klep staat daar nog..
Afbeelding
DarkD
Newbie
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 07 nov, 2007 10:51 am

Bericht door DarkD »

mwahahahahaha

vind ik grappig om te horen :)

zonder mijn dakspoiler wss... die heb ik nl ook zelf gehouden (iemand interesse in een dakspoiler? :P)

waar ik toen wel van baalde, was dat op het moment dat ik hem wegdeed, mijn GT interieur er net een paar weken in zat ... dat zal door die hobby-sloper nu ook wel verkocht zijn, mag ik hopen!
timeo danaos et dona ferentes
Quickie
Master
Master
Berichten: 2303
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 12:02 pm

Bericht door Quickie »

welkom back dan maar :wink:
Afbeelding

ik spoor niet,nou en..... jij wel zeker??????
HellRacer
Guru
Guru
Berichten: 4609
Lid geworden op: zo 26 feb, 2006 8:34 pm
Auto: BGV6,X9,TL1000R
SYC/ Wie is wie-topic: 5002
Contacteer:

Bericht door HellRacer »

prijs voor de dak spioler ???


en leuk dat je er weer bij bent,

je heb me overgehaalt om een BG te kopen ;) de achterkant van jou auto op de snelweg was doorslag gevend :D

zeker een mooie en simpele auto, en mede doordat de auto op de foto een foho had was het eerste wat ik kocht een foho lip voor de achterkant :D

mare ik ben wel geintereseerd in die dakspoiler.

en wat betreft die achter spoiler van zender, ligt bij eric in de schuur te wachten op een plaatsje... althans ik denk dat het die is..
Laatst gewijzigd door HellRacer op wo 07 nov, 2007 11:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
[link=http://www.h-p-c.nl]Afbeelding[/link]
[link=http://www.h-p-c.nl]H-p-c.nl Mazda Service, Alles voor u en uw Mazda[/link]
[link=http://www.h-p-c.nl]Team H-P-C Motorsport, Mazda Racing[/link]
JanJaap
Advanced
Advanced
Berichten: 872
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 9:59 am
Auto: Volvo V40
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Extra parameters: f=7

Bericht door JanJaap »

welcome back. Heb je die fiat nog?
Afbeelding
Plaats reactie