Vraag versnellingsbak. Help!

Heb je een probleem? Stel hier je vragen van technische aard.
Van een niet startende motor tot elektronische problemen.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Forumregels
Forumregels
Maak, waar nodig, gebruik van de volgende tags:
[BG], [BA] of [BJ]
Plaats reactie
Kelly123
Newbie
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: di 06 sep, 2016 1:04 pm

Vraag versnellingsbak. Help!

Bericht door Kelly123 »

Hallo,

Ik ben op zoek naar een versnellingsbak voor mijn Mazda 323F uit 1999 met een 1.8 motor erin. Ik heb even een foto toegevoegd wat voor 323f het exact is.

Ik heb dus al veel autobedrijven/ autoslopen afgebeld maar niemand blijkt deze versnellingsbak te hebben. Wel eentje uit 2000 of 1998 maar geen één van mijn eigen bouwjaar. Ik heb dus even de Mazda dealer gebeld en die heeft de versnellingsbakcode opgezocht sinds deze overeen moet komen met de nieuwe versnellingsbak. Deze meneer gaf de volgende code op: F25MR maar ik kan geen één versnellingsbak vinden die deze code heeft en daarnaast geven veel autoslopen aan dat zij geen code hebben alleen een bouwjaar. De dealer heeft echter gezegd dat er wel een versnellingsbak onder kan van 2000 of 1998 maar dan moet de code dus wel overeen komen.

Heeft iemand tips/ideeën?? Of enig idee waar ik aan een versnellingsbak kan komen?? Ik ben hier al anderhalve week mee bezig en ik weet mij geen raad meer :(
Toppic66
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 25 apr, 2018 11:14 am

Re: Vraag versnellingsbak. Help!

Bericht door Toppic66 »

Hallo Kelly123

Ik ben op marktpaats een versnellingsbak tegen gekomen voor een 323f BG is dit mogelijk de goede bak?

Groet Toppic66
Plaats reactie