oude foto,s

Pols hier of mensen zin hebben in een meeting die je wil organiseren.
(Vergeet ook niet de club te raadplegen voor wat hulp!)

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Evenementen Team, Bestuursleden, Beheer Evenementen Team

Mazdaspeed
Guru
Guru
Berichten: 3365
Lid geworden op: di 28 feb, 2006 7:38 pm

Bericht door Mazdaspeed »

theredsilence schreef:Is wel een heel goed idee. Ik denk dat verschillende mensen toch wel willen weten hoe deze club ontstaan is en hoe het allemaal begonnen is........................... Hoe is deze eigenlijk ontstaan?


Ik meen door 7 gekken met 6 mazda's een 1 alfa! :wink:
Afbeelding
Afbeelding
1st place Exhaust dB: 136.8 dB @ summergathering 2007 - 3rd place Exhaust dB: 132,3 dB @ newyearsmeet 2008
Qinx
Advanced
Advanced
Berichten: 1050
Lid geworden op: di 28 feb, 2006 9:17 pm
Auto: Volvo V40 1.9TDi
Contacteer:

Bericht door Qinx »

theredsilence schreef:Is wel een heel goed idee. Ik denk dat verschillende mensen toch wel willen weten hoe deze club ontstaan is en hoe het allemaal begonnen is........................... Hoe is deze eigenlijk ontstaan?


Voornamelijk door (letterlijk) groot voorman Richard Croes. Die kon geen sites vinden over zijn auto (toen nog een 323f BG) en heeft daarom zelf maar een site gemaakt. En dat dan samen met nog een aantal plaatsgenoten. Ik meen dat dit in 8 is geweest, maar het kan 97 zijn geweest. Mijn eerste bezoek stamt in ieder geval uit 1998, toen ik net in Gothenburg woonde. @PM, Blue_Devil (toen nog EasyRider) en Domo (en volgens mij T.A.F.K.A.S. ook) waren toen al vaste bezoekers.

Mijn vraag ging toen over het monteren van verstralers op mijn BGtje. @PM heeft me de schema's nog omgestuurt en een mooie uitleg gegeven. Nu, 7-en-een-half jaar later zitten ze er nog seeds niet op :P
The Red Silence
Guru
Guru
Berichten: 4681
Lid geworden op: do 02 mar, 2006 5:39 pm
Auto: BMW 320i E90 2005
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Contacteer:

Bericht door The Red Silence »

Altijd wel leuk om te weten zoiets. Zeker het hele verhaal. Misschien dus wel een idee om daar een mooi hoekje van te maken ja.
Afbeelding
1e prijs mooiste BG en 1e prijs mooiste ICE op SG 2008
Mazdaspeed
Guru
Guru
Berichten: 3365
Lid geworden op: di 28 feb, 2006 7:38 pm

Bericht door Mazdaspeed »

'98 al??
Pas 5 jaar later maakte ik mijn 1e bezoekje hier op aanraden van Bluerider! K had net m'n BG gekocht nmlk! :D

Sindsdien ben k nie meer weg te slaan! :lol:

Qinx schreef:Mijn vraag ging toen over het monteren van verstralers op mijn BGtje. @PM heeft me de schema's nog omgestuurt en een mooie uitleg gegeven. Nu, 7-en-een-half jaar later zitten ze er nog seeds niet op


Luiwammes! :wink: :lol:
Afbeelding
Afbeelding
1st place Exhaust dB: 136.8 dB @ summergathering 2007 - 3rd place Exhaust dB: 132,3 dB @ newyearsmeet 2008
Tafkas
Rookie
Rookie
Berichten: 213
Lid geworden op: ma 27 feb, 2006 8:32 am

Bericht door Tafkas »

Qinx schreef:
theredsilence schreef:Is wel een heel goed idee. Ik denk dat verschillende mensen toch wel willen weten hoe deze club ontstaan is en hoe het allemaal begonnen is........................... Hoe is deze eigenlijk ontstaan?


Voornamelijk door (letterlijk) groot voorman Richard Croes. Die kon geen sites vinden over zijn auto (toen nog een 323f BG) en heeft daarom zelf maar een site gemaakt. En dat dan samen met nog een aantal plaatsgenoten. Ik meen dat dit in 8 is geweest, maar het kan 97 zijn geweest. Mijn eerste bezoek stamt in ieder geval uit 1998, toen ik net in Gothenburg woonde. @PM, Blue_Devil (toen nog EasyRider) en Domo (en volgens mij T.A.F.K.A.S. ook) waren toen al vaste bezoekers.

Mijn vraag ging toen over het monteren van verstralers op mijn BGtje. @PM heeft me de schema's nog omgestuurt en een mooie uitleg gegeven. Nu, 7-en-een-half jaar later zitten ze er nog seeds niet op :P


Klopt helemaal 10 punten Qinx
Gesloten