Zaterdag Avond 23 Juni @ Groningen.

Pols hier of mensen zin hebben in een meeting die je wil organiseren.
(Vergeet ook niet de club te raadplegen voor wat hulp!)

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Evenementen Team, Bestuursleden, Beheer Evenementen Team

Gesloten
annotje87
Newbie
Newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: ma 09 apr, 2012 12:02 am
Auto: 323f BA 2.5 v6
SYC/ Wie is wie-topic: 36591

Re: Zaterdag Avond 23 Juni @ Groningen.

Bericht door annotje87 »

[quote="Wilco"][quote="jms"][quote="annotje87"]maar er komen 3 fjes uit stadskanaal. ik kom uit borger misschien een idee dat ik over stadskanaal ga en met ons 4en richting groningen rijden ??[/quote]

Top idee ! Maar ik denk dat we dan beter vanuit stadskanaal naar borger kunnen rijden en dan naar grunn toch ? ?[/quote]


Denk dat het makkelijker is dat we vanuit stadskanaal -> Veendam -> A7 doen ;-)[/quote]

dat dacht ik ook. maar als jullie dat uit gaan vechten en mij een locatie en tijd van vertrek sturen als jullie er uit zijn dan ben ik er gewoon. :butthead:
Afbeelding
Wilco
Novice
Novice
Berichten: 553
Lid geworden op: zo 03 apr, 2011 10:38 pm
Auto: Mazda 323F Gti 1.5
Contacteer:

Re: Zaterdag Avond 23 Juni @ Groningen.

Bericht door Wilco »

Topic is geupdate.

We doen ROND 10 uur bij Kardinge achter op de parking en vanuit daar rijden we naar de meeting.

Ik citeer nog even een stukje van de topic update hieronder.
[quote]Graag wil ik een ieder er nog wel even op wijzen dat er veel politie controle is op het punt van de meeting in Groningen. Omdat er veel Aso's zijn die telkens denken dat ze leuk zijn ! Dus voor je eigen en voor je club genoten ( gezien we samen rijden ) hou je gewoon netjes aan de regels en rij normaal dan hebben we er geen last van.[/quote]
werkt weer is niet, geweldige mooie nieuwe website waar de helft niet van werkt !
Wilco
Novice
Novice
Berichten: 553
Lid geworden op: zo 03 apr, 2011 10:38 pm
Auto: Mazda 323F Gti 1.5
Contacteer:

Re: Zaterdag Avond 23 Juni @ Groningen.

Bericht door Wilco »

[quote="annotje87"]
dat dacht ik ook. maar als jullie dat uit gaan vechten en mij een locatie en tijd van vertrek sturen als jullie er uit zijn dan ben ik er gewoon. :butthead:[/quote]

Kom maar gewoon naar stadskanaal ! Als we hier in stadskanaal rond 9 uur afspreken bij mij of Jos kunnen we nog even glaasje dringen en voor de rokers nog even 1 roken en rustig richting Groningen rijden ;-)
werkt weer is niet, geweldige mooie nieuwe website waar de helft niet van werkt !
G323
Rookie
Rookie
Berichten: 115
Lid geworden op: do 31 mei, 2012 9:48 am
Auto: 323F BA

Re: Zaterdag Avond 23 Juni @ Groningen.

Bericht door G323 »

[quote="Wilco"]Topic is geupdate.

We doen ROND 10 uur bij Kardinge achter op de parking en vanuit daar rijden we naar de meeting.

Ik citeer nog even een stukje van de topic update hieronder.
[quote]Graag wil ik een ieder er nog wel even op wijzen dat er veel politie controle is op het punt van de meeting in Groningen. Omdat er veel Aso's zijn die telkens denken dat ze leuk zijn ! Dus voor je eigen en voor je club genoten ( gezien we samen rijden ) hou je gewoon netjes aan de regels en rij normaal dan hebben we er geen last van.[/quote][/quote]

10 uur ? doe maar 9 uur wat mij betreft , dan hebben we veel meer tijd om in het licht nog mooie foto's te maken
1996 Mazda 323f 1.5i G3
1999 Yamaha R1
Gehannes
Master
Master
Berichten: 2024
Lid geworden op: ma 08 okt, 2007 7:35 pm
SYC/ Wie is wie-topic: 22241
Extra parameters: f=7

Re: Zaterdag Avond 23 Juni @ Groningen.

Bericht door Gehannes »

I agree :P
heerlijk een seat tussen al die [size=30]stomme [/size]Fjes :mrgreen: :lol: :lol: :lol:
Afbeelding
Racen is net als kleuren, gewoon binnen de lijntjes blijven !!
Wilco
Novice
Novice
Berichten: 553
Lid geworden op: zo 03 apr, 2011 10:38 pm
Auto: Mazda 323F Gti 1.5
Contacteer:

Re: Zaterdag Avond 23 Juni @ Groningen.

Bericht door Wilco »

:finga:
werkt weer is niet, geweldige mooie nieuwe website waar de helft niet van werkt !
Wilco
Novice
Novice
Berichten: 553
Lid geworden op: zo 03 apr, 2011 10:38 pm
Auto: Mazda 323F Gti 1.5
Contacteer:

Re: Zaterdag Avond 23 Juni @ Groningen.

Bericht door Wilco »

Ben ik het deels wel mee eens, alleen kom je wel met het probleem dat er voor 11 uur niet zo veel te beleven is daar en je dan maar wat staat ! En het risico loopt op controle van de politie want je mag namelijk eigenlijk nergens anders meeten in Groningen ! kijk of je er nou 15 a 30 min staat of dik anderhalf uur zit wel een verschil in ! Misschien als er veel mensen zijn die dit willen kunnen we wel ergens buiten groningen afspreken .. Maar licht even aan de rest ;-)

10 uur kun je nog wel foto's maken hoor ;-) 't is nu ook rond 10 uur en nog licht ;-) !
werkt weer is niet, geweldige mooie nieuwe website waar de helft niet van werkt !
annotje87
Newbie
Newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: ma 09 apr, 2012 12:02 am
Auto: 323f BA 2.5 v6
SYC/ Wie is wie-topic: 36591

Re: Zaterdag Avond 23 Juni @ Groningen.

Bericht door annotje87 »

[quote="Wilco"][quote="annotje87"]
dat dacht ik ook. maar als jullie dat uit gaan vechten en mij een locatie en tijd van vertrek sturen als jullie er uit zijn dan ben ik er gewoon. :butthead:[/quote]

Kom maar gewoon naar stadskanaal ! Als we hier in stadskanaal rond 9 uur afspreken bij mij of Jos kunnen we nog even glaasje dringen en voor de rokers nog even 1 roken en rustig richting Groningen rijden ;-)[/quote]

ik kom wel om iets voor 9 bij jos en dan kunnen we wel doorrijden naar jou. als jos dit ook goed vind natuurlijk
Afbeelding
Gehannes
Master
Master
Berichten: 2024
Lid geworden op: ma 08 okt, 2007 7:35 pm
SYC/ Wie is wie-topic: 22241
Extra parameters: f=7

Re: Zaterdag Avond 23 Juni @ Groningen.

Bericht door Gehannes »

gewoon om 9 uur, we komen (bijna) allemaal niet uit groningen en wisten er dan gewoon niets van ;0
Afbeelding
Racen is net als kleuren, gewoon binnen de lijntjes blijven !!
Wilco
Novice
Novice
Berichten: 553
Lid geworden op: zo 03 apr, 2011 10:38 pm
Auto: Mazda 323F Gti 1.5
Contacteer:

Re: Zaterdag Avond 23 Juni @ Groningen.

Bericht door Wilco »

[quote="Gehannes"]gewoon om 9 uur, we komen (bijna) allemaal niet uit groningen en wisten er dan gewoon niets van ;0[/quote]

kom jij ook om 9 uur bij jos ? :O :rock:
werkt weer is niet, geweldige mooie nieuwe website waar de helft niet van werkt !
Gesloten