Summer Edition Automaxx 2014

Pols hier of mensen zin hebben in een meeting die je wil organiseren.
(Vergeet ook niet de club te raadplegen voor wat hulp!)

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Evenementen Team, Bestuursleden, Beheer Evenementen Team

Gebruikersavatar
Jermaniac
Clublid
Clublid
Berichten: 257
Lid geworden op: do 10 mei, 2012 7:06 am
Auto: 1991 BG 1.6 GLX
SYC/ Wie is wie-topic: 38584
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Summer Edition Automaxx 2014

Bericht door Jermaniac »

Beste leden,

Dit jaar organiseert 402Automotive weer de Automaxx Summer Edition, dit jaar nogmaals in de Beekse Bergen.
2 jaar terug was dit nog altijd in Biddinghuizen nabij Walibi World waar we met z'n tweeen (zonder een club) een heel weekend zijn geweest en zelfs toen was het al gezellig.

Je kampeert naast je auto zo'n beetje en je hoeft je echt NIET te vervelen daar! Zal in Beekse Bergen niet anders zijn.

Showcampings, verschillende area's, met mogelijkheid om als één club bij elkaar te staan
Er wordt er gedrift, mogelijkheid voor drifttaxi zal vast weer aanwezig zijn (supergaaf!)
Verschillende stands van uiteenlopende bedrijven (die geregeld korting geven)
's Avonds muziek van bekende DJ's zoals je in een discotheek gewend bent
Show & Shine contest voor de mooisten onder ons :)
en meer...

Wij zijn al bereid om vanuit het Hoge Noorden naar de Beekse Bergen af te reizen om zoiets nogmaals te beleven.

Datums zijn nog niet bekend, maar check regelmatig http://www.automaxxsummeredition.nl/site/home.html voor updates en impressies van voorgaande jaren!

Als je dat gezien hebt, kom weer terug naar het forum en laat weten of je het wat lijkt!
Laatst gewijzigd door Jermaniac op do 06 feb, 2014 11:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Famillia Guy

323F BG 1.6 DOHC 1991 Harbor Blue Metallic

121 DB 1.3 16v SOHC 1993 Clear White
Jannibal
Newbie
Newbie
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 12 jan, 2014 8:03 pm
Auto: 323F BA 1.8 GLX
SYC/ Wie is wie-topic: 39257
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Summer Edition Automaxx

Bericht door Jannibal »

hmmm 't klinkt als een topweekend, maar ik zie mijn f niet echt als showauto staan....
Ik heb geen haast, ik ben gewoon snel!
Gebruikersavatar
Jermaniac
Clublid
Clublid
Berichten: 257
Lid geworden op: do 10 mei, 2012 7:06 am
Auto: 1991 BG 1.6 GLX
SYC/ Wie is wie-topic: 38584
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Summer Edition Automaxx

Bericht door Jermaniac »

Dat hoeft ook echt niet, als je ziet wat er wel eens tussenstaat.
Schaam je je echt voor je wagen dan zet je hem toch achter de tent :mrblue:
Zonder gekheid, in Biddinghuizen stond ik met de standaard F: BJ diesel, dus dat maakt echt niks uit.

Mocht je niet van kamperen houden, je kan er ook een bungalow huren. Of we dan met z'n allen bij elkaar kunnen staan weet ik niet, maar ik neem de caravan mee!
Famillia Guy

323F BG 1.6 DOHC 1991 Harbor Blue Metallic

121 DB 1.3 16v SOHC 1993 Clear White
djmarcio
Advanced
Advanced
Berichten: 1037
Lid geworden op: di 06 sep, 2011 10:26 pm
Auto: 323F 1.6 BJ 2001
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Contacteer:

Re: Summer Edition Automaxx

Bericht door djmarcio »

Ik ga deze week toevallig bezig met de 402 evenementen.
Ook met deze. We willen er met de club ckr heen! Je hoeft geen show auto te hebben om hier te staan! Het gaat er om dat je een liefhebber bent en jij liefde in de auto stop. Wat heb je aan een lak van 20.000 euro als er onder de auto meer dan 10.000 euro kosten zitten omdat alles rot is?

Geef maar even een voorbeeld...
Afbeelding
Gebruikersavatar
GiGi
Clublid
Clublid
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 03 jul, 2013 3:54 pm
Auto: Mazda 323F BG 1.8
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Summer Edition Automaxx

Bericht door GiGi »

Jermaniac schreef:Datums zijn nog niet bekend,


Het is van vrijdag 4 t/m zondag 6 juli
:duim:
Project; Creon GTX :bg:

Creon
1ste prijs Summer Gathering 2016
Black Magic
3de prijs Summer Gathering 2015
1ste prijs Summer Gathering 2014
Gebruikersavatar
pop-i
Clublid
Clublid
Berichten: 5822
Lid geworden op: di 14 mar, 2006 11:59 pm
Auto: BA1.8GTX&BJ1.6
SYC/ Wie is wie-topic: 2369
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Summer Edition Automaxx

Bericht door pop-i »

gingin93 schreef:
Jermaniac schreef:Datums zijn nog niet bekend,


Het is van vrijdag 4 t/m zondag 6 juli
:duim:

Heb net gekeken in mijn rooster en ben vrij dat weekend. ga nu meteen die vrijdag vrijvragen


[glow=red]oftewel COUNT ME IN![/glow]




:cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah: :cheer: :yeah:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Paddy22
Clublid
Clublid
Berichten: 825
Lid geworden op: ma 11 feb, 2013 6:16 pm
SYC/ Wie is wie-topic: 38165
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Summer Edition Automaxx

Bericht door Paddy22 »

OVB,, wil heel graag mee, maar even kijken als ik dan nog werk heb
Mazda 323f GLX BA 97 1.5i & Mazda 323F GLX Jubilee BA 97 1.8 GT & Mazda 323F GTi BA 96 1.8 & Mazda 323f BJ 99 1.5
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jermaniac
Clublid
Clublid
Berichten: 257
Lid geworden op: do 10 mei, 2012 7:06 am
Auto: 1991 BG 1.6 GLX
SYC/ Wie is wie-topic: 38584
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Summer Edition Automaxx

Bericht door Jermaniac »

gingin93 schreef:
Het is van vrijdag 4 t/m zondag 6 juli
:duim:


Mooi! Iedereen dus even vrijvragen voor die dagen, want hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Had ik al verteld dat er ook een DB-contest zal zijn??
Famillia Guy

323F BG 1.6 DOHC 1991 Harbor Blue Metallic

121 DB 1.3 16v SOHC 1993 Clear White
RicardoB
Advanced
Advanced
Berichten: 790
Lid geworden op: wo 02 jun, 2010 3:22 pm
Auto: Mazda 323 1.8 BA GLX
SYC/ Wie is wie-topic: 31312
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Summer Edition Automaxx 2014

Bericht door RicardoB »

Count me in :grin:
Gebruikersavatar
GiGi
Clublid
Clublid
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 03 jul, 2013 3:54 pm
Auto: Mazda 323F BG 1.8
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Summer Edition Automaxx 2014

Bericht door GiGi »

Duss... de lijst is nu;

- Jermaniac + Gingin93
- Pop-i
- RicardoB


Die groep kan natuurlijk groter!!!! :323fclub:
Project; Creon GTX :bg:

Creon
1ste prijs Summer Gathering 2016
Black Magic
3de prijs Summer Gathering 2015
1ste prijs Summer Gathering 2014
Gesloten