Winterswijk NIBBIT MEETING 10-2-2008

Post hier je kiekjes van clubdagen en evenementen.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Evenementen Team, Bestuursleden, Beheer Evenementen Team

Radje
Advanced
Advanced
Berichten: 1006
Lid geworden op: za 28 apr, 2007 3:01 am
Auto: 323f BA 1.5 GTI
Contacteer:

Bericht door Radje »

stephann schreef:
radje86 schreef:
stephann schreef:helaas was ik er echt maar heeeeeeeeel ff.. maar kreeg oproep en moest dus aan het werk..

volgende keer beter..



ja ik vond het al zo raar dat je ook zo weg was wou net ff gaan bijkleppen. moeten we binnenkort dan maar ff doen :P hoe zit dat nu met die foto shoot!? voordat je de auto verkocht hebt!?


ja moet ook nog gebeuren.. ff kijken hoe het weer komende vrijdag is.. zaterdag komen ze de spoiler ophalen..



ja dat had ik al op marktplaats gezien! jammer dat je hem verkoopt heb je al een 6 gevonden om deze op te vangen?
ga je hem helemaal orgineel verkopen? dat moeten we deze week maar ff checken wanneer!?
ben je woensdag niet tot 8 uur bij langwerden!? dan kan ik wel!
Afbeelding
1ste MOOISTE BA NL 2009 / 3de plek ICE 2009 DB UITLAAT: 121,4 DB
MeneerH
Newbie
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 04 apr, 2007 8:18 pm
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Bericht door MeneerH »

poeh zitten nette fotos tussen hoor..

en met het weer hadden jullie echt geluk 8-)
volgende keer maar wel weer komen! :lol: (verrekte familie verplichtingen ook) :evil:
stephann
Rookie
Rookie
Berichten: 177
Lid geworden op: zo 26 feb, 2006 10:09 am

Bericht door stephann »

radje86 schreef:
stephann schreef:
radje86 schreef:
stephann schreef:helaas was ik er echt maar heeeeeeeeel ff.. maar kreeg oproep en moest dus aan het werk..

volgende keer beter..



ja ik vond het al zo raar dat je ook zo weg was wou net ff gaan bijkleppen. moeten we binnenkort dan maar ff doen :P hoe zit dat nu met die foto shoot!? voordat je de auto verkocht hebt!?


ja moet ook nog gebeuren.. ff kijken hoe het weer komende vrijdag is.. zaterdag komen ze de spoiler ophalen..



ja dat had ik al op marktplaats gezien! jammer dat je hem verkoopt heb je al een 6 gevonden om deze op te vangen?
ga je hem helemaal orgineel verkopen? dat moeten we deze week maar ff checken wanneer!?
ben je woensdag niet tot 8 uur bij langwerden!? dan kan ik wel!


woensdag moet ik schieten.. dus dan wordt het niet wat..

en vrijdag zou het beter weer worden..
Afbeelding
Plaats reactie