Foto's / Video's Automaxx 2008

Post hier je kiekjes van clubdagen en evenementen.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Evenementen Team, Bestuursleden, Beheer Evenementen Team

Do Terror
Advanced
Advanced
Berichten: 1147
Lid geworden op: di 12 sep, 2006 6:40 pm

Bericht door Do Terror »

[quote="daniel89"]wel grapig dat mensen die niet zijn geweest het meeste comentaar neer zetten.
en ik heb ook al gezegt dat ik vind dat er veel meer georganiseerd werd voor de SG dan een automaxx.
toen werd mij verteld dat elk evenement gelijke behandeld word.
zijn 2 verschillenden dingen maar bij automaxx komen zoveel meer mensen en het dan ook verstandig is om daar met een club als deze te staan.

en daarbij er moesten minimaal 5 auto's staan die haden we idd een week van te voren nie.
maar een maand daarvoor was er een topic met "intressepeiling" daar stonden 8 mensen die een heel weekend wouden staan.
dit werd als te weinig bevonden en dus werd het ruime tijd van te voren afgeblazen om er niet heen te gaan.

vind dat het nu erg naar de clubleden geschoven word met "ja niet genoeg aanmeldingen". maar dan zit je als bestuur toch ook fout vond de motivatie naar dit evenement erg slecht.

conclusie het is erg raar gelopen naar mijn mening.
hoop dat hier volgend jaar verandering inkomt.[/quote]

man man man beter formulieren kan ik het echt niet kerel
ik sluit me dan ook voledig bij jou aan :wink:
...:::BaCk2ScHoOL:::...
Guru
Guru
Berichten: 3016
Lid geworden op: zo 26 feb, 2006 5:34 pm
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Bericht door ...:::BaCk2ScHoOL:::... »

Afbeelding
2e plek Hottest ice 2007, 3e plek mooiste mazda 323F 2007, 3e plek mooiste mazda 323F 2008, Top 20 Show & Shine 2008, Top 30 best of show 2008, FTW 2e plaats mooiste mazda 2008
Psy Pro
Master
Master
Berichten: 2703
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 10:57 am
SYC/ Wie is wie-topic: 0

Bericht door Psy Pro »

tegenwoordig e zijn er veel die meer zeiken dan dat ze acties ondernemen. Ipv zo te zeiken help een handje dan ga je zien dat we allemaal met een grijns op onze smoel de f club kunnen showen op evenementen. De f club draait niet alleen op een bestuur maar op 200 leden! Dus kappen met dat gezeik naar het bestuur toe nu beste kijkbuiskindertjes en houd het allemaal gezellig hier ;-) en samen staan we sterk!
Afbeelding
http://www.VT-sports.com 1st price BA contest 2006 :-D
...:::BaCk2ScHoOL:::...
Guru
Guru
Berichten: 3016
Lid geworden op: zo 26 feb, 2006 5:34 pm
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Bericht door ...:::BaCk2ScHoOL:::... »

genoeg inzet is er verricht door de leden hoor, ik heb b.v. een dvd gemaakt voor de club waar meer als 20 uur aan werk inzit :wink:
En waar ook geld mee voor de kas verdiend wordt.
Afbeelding
2e plek Hottest ice 2007, 3e plek mooiste mazda 323F 2007, 3e plek mooiste mazda 323F 2008, Top 20 Show & Shine 2008, Top 30 best of show 2008, FTW 2e plaats mooiste mazda 2008
Psy Pro
Master
Master
Berichten: 2703
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 10:57 am
SYC/ Wie is wie-topic: 0

Bericht door Psy Pro »

[quote="...:::BaCk2ScHoOL:::..."]genoeg inzet is er verricht door de leden hoor, ik heb b.v. een dvd gemaakt voor de club waar meer als 20 uur aan werk inzit :wink:
En waar ook geld mee voor de kas verdiend wordt.[/quote]

ik noem toch ook geen namen oid ;-) weet ook wel wat jij verricht hebt maar jij bent niet de enige die zich moet inzetten of tien man van de 200 neej iedereen zou een handje moeten toesteken ;-) we zijn je echt wel dankbaar voor die mooie dvd or joe ;-)
Afbeelding
http://www.VT-sports.com 1st price BA contest 2006 :-D
daniel89
Newbie
Newbie
Berichten: 93
Lid geworden op: vr 07 mar, 2008 5:53 pm

Bericht door daniel89 »

[quote="Psy Pro"]tegenwoordig e zijn er veel die meer zeiken dan dat ze acties ondernemen. Ipv zo te zeiken help een handje dan ga je zien dat we allemaal met een grijns op onze smoel de f club kunnen showen op evenementen. De f club draait niet alleen op een bestuur maar op 200 leden! Dus kappen met dat gezeik naar het bestuur toe nu beste kijkbuiskindertjes en houd het allemaal gezellig hier ;-) en samen staan we sterk![/quote]

ik had vaak genoeg gevraagt hoe het nou zal gaan waar ik telkens geen reactie op kreeg.
uiteindelijk kreeg ik een paar dagen van te voren te horen dat er iemand moest zijn die kaartjes en tent wou menemen.
ik wou dit best doen maar dit had ook een maand van te voren gevraagt kunnen worden.
en nu gaat het gezeik dus naar de leden , srry hoor wrm acepteer je de fout als bestuur niet en ga je kijken wat je volgend jaar kan veranderen.
van fouten leer je volgende x beter maar je moet ze wel kunnen inzien.
als julie meteen hadden gezegt srry kan iemand ons een handje helpen denk dat er genoeg mensen hadden gekomen.

zoals ik dit nu lees moeten de leden het zelf maar gaan organiseren.
waarvoor zou er dan een evenementen team zijn ?

(ps ik heb egt wel respect voor mensen die alles organiseren. maar acepteer een fout ook en ga ze niet afschuifen. ik hoop alleen verbetering te zien naar volgendjaar)
Bluemica
Forumlid
Forumlid
Berichten: 6244
Lid geworden op: za 05 aug, 2006 5:04 pm
Auto: VW Golf 7.5
SYC/ Wie is wie-topic: 83284
Extra parameters: f=7

Bericht door Bluemica »

[quote="daniel89"]

(ps ik heb egt wel respect voor mensen die alles organiseren. maar acepteer een fout ook en ga ze niet afschuifen. ik hoop alleen verbetering te zien naar volgendjaar)[/quote]

er is de laatste tijd een hoop geschuif geweest in het bestuur, oa. een heel nieuw evenementen team.
en tja.. een hele hoop gaat goed, maar helaas worden er wel eens fouten gemaakt :oops:
gelukkig leren we allemaal van fouten, zodat ze in de toekomst niet meer voorkomen. :wink:
Laatst gewijzigd door Bluemica op di 08 jul, 2008 1:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
sommige auto's roesten niet voor niks, dat is natuurlijk verloop...
Afbeelding
ばいやくすみ > baiyakusumi
SstennizZ
Advanced
Advanced
Berichten: 1295
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 1:25 am

Bericht door SstennizZ »

[quote="shameete"][quote="daniel89"]

(ps ik heb egt wel respect voor mensen die alles organiseren. maar acepteer een fout ook en ga ze niet afschuifen. ik hoop alleen verbetering te zien naar volgendjaar)[/quote]

er is de laatste tijd gewoon een hoop geschuif geweest in het bestuur, oa. een heel nieuw evenementen team.
en tja.. een hele hoop gaat goed, maar helaas worden er wel eens fouten gemaakt :oops:
gelukkig leren we allemaal van fouten, zodat ze in de toekomst niet meer voorkomen. :wink:[/quote]

Goed streven! :partyman:
Maaruhh waar blijven al die foto's?
Afbeelding
Nightrider
Rookie
Rookie
Berichten: 213
Lid geworden op: di 14 mar, 2006 10:42 am
Auto: Opel Vectra A + B V6
SYC/ Wie is wie-topic: 4939

Bericht door Nightrider »

Bla bla bla!!!

Foto's?????????????

Jeetje zeg, jullie zeiken al net zoveel als die Street Gasme gastjes!
Automaxx Summer Edition gaat 't meest nog altijd om de gezelligheid en niet per se met welke auto je komt, want die kun je zat zien op andere evenementen!

Dat gezeik over die standaard auto's de hele tijd, word er doodziek van gewoon!
Stond gewoon met 'n standaard Duitser bij Jappa Tuning en dat 't 'n standaard bak is.. lekker belangrijk, zet 'm dan maar wat verder weg op de stand.

En weet je, 't was 'n TOPWEEKEND!
En hier is idd nooit echt veel animo geweest bij de 323F club.
Maar wist je als je je aanmeld als club en je ruimt na afloop alles netjes op enzo, dan krijg je 'n "refund" van je clubstand terug, dus dan hoeft 't voor de club ook niet te veel te kosten.

Dit is alles wat ik eff kwijt wil, iedereen die me nu 'n enorme BITCH vindt heeft hartstikke gelijk, dat ben ik ook!

Laterzzz GrtZ Nightrider
I Don't Chase Men, I Race Them!!!

** Opel Vectra A 2.5 L V6 **
** Opel Vectra B 2.5 L V6 **

Afbeelding
http://www.roadrunnerz.nl
The Red Silence
Guru
Guru
Berichten: 4681
Lid geworden op: do 02 mar, 2006 5:39 pm
Auto: BMW 320i E90 2005
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Contacteer:

Bericht door The Red Silence »

[quote="SstennizZ"]Nou ehh ik kan me nog een summermeet herinneren.. En het is toch zo dat je tegenwoordig meer fjes bij andere universele clubs ziet dan namens de 323f... Jaf ging het schijnbaar nog goed, fullspeed ook, maar sindsdien gaat het ineens hard achteruit.. Maar hey, mijn mening....[/quote]

Ik zit dit topic eens te lezen, maar vind deze conclusie baseren op totaal niks. Je herinnert je een summermeet (waar je zelf al niet eens bij was) en daar concludeer je uit dat het een leegloop wordt in de club vanwege de lage opkomst door mensen die wel WILLEN maar niet KONDEN komen. Daar tegenover zeg je dan wel weer dat JAF en FS wel weer goed zijn gegaan. 2 tegen 1 zou je zeggen, maar je trekt de conclusie uit de slechste. Kan aan mij liggen, maar slaat dus nergens op.

Hoe het met de animo voor Automaxx weet ik niet. Zowel bestuur als leden maken fouten en het is van beide kanten heel gemakkelijk om naar een ander te wijzen en te zeggen "aan jullie ligt het". Bestuur moet conclusies trekken, maar leden ook.
Voordat je naar iemand wijst, moet je eerst bij jezelf nagaan wat je fout gedaan hebt, want met 1 vinger wijs je naar een ander, maar er wijzen er 4 naar jezelf.

Ik moet zeggen dat er altijd te makkelijk gezeken word (ja doe ik ook wel eens). Wat men als bestuur bijvoorbeeld kan doen is een soort evaluatieformulier opstellen en deze alvast voor het evenement, tijdens of erna naar de leden te sturen die daar gestaan hebben of die er geweest zijn. Laat ze die formulieren terugsturen en pak daar de plus en minpunten uit en evalueer het in een bestuursvergadering.

Oftewel...... LEER VAN ELKAAR!
Afbeelding
1e prijs mooiste BG en 1e prijs mooiste ICE op SG 2008
Plaats reactie