Foto's / Video's Automaxx 2008

Post hier je kiekjes van clubdagen en evenementen.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Evenementen Team, Bestuursleden, Beheer Evenementen Team

SstennizZ
Advanced
Advanced
Berichten: 1295
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 1:25 am

Bericht door SstennizZ »

Wezeltje schreef:Vind het een vaudt evenement........ mij zul je daar never zien. :wink:


Waar slaat dat nou weer op??

Ik vond het een super weekend! Veel mooie auto's gezien en vooral erg gelachen over de hoeveelheid 323f clubleden die verspreid over de andere clubs stonden.. :lol: Dan ga je toch nadenken over bepaalde dingen.....
Zeker wel een hele berg mooie fjes gezien! alleen jammer dat mijn telefoongeheugen niet zo groot was.. Hier dus een paar van mijn foto's:

http://www.mijnalbum.nl/Album=GXO6QFLB
Afbeelding
adje
Expert
Expert
Berichten: 1639
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 6:37 am
Auto: Volvo
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Contacteer:

Bericht door adje »

ik heb een aantal jaar geleden gestaan voor de club gestaan hier,maar er is nooit echt iemand hier voor warm gelopen.
in die tijd stonden er ook al verschilde fjes bij andere club,s,maar dat maakt vedder niet uit.

opzich een een leuk weekend vedder,maar daar blijft het ook bij.
je moet het meer zien als een camping weekend voor div club,s,en je kunt het niet vergelijken als rosmalen of jaf.

rosmalen enz enz zijn vind ik meer waard voor me geld.
New York, concrete jungle where dreams are made of, I got a pocketful of dreams
SstennizZ
Advanced
Advanced
Berichten: 1295
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 1:25 am

Bericht door SstennizZ »

Mja en het is die mentaliteit die er voor zorgt dat het op deze club leegloopt denk ik..
Afbeelding
adje
Expert
Expert
Berichten: 1639
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 6:37 am
Auto: Volvo
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Contacteer:

Bericht door adje »

SstennizZ schreef:Mja en het is die mentaliteit die er voor zorgt dat het op deze club leegloopt denk ik..


dit heeft niks met dit evenement,de meeste vinden er niet zo veel aan om een weekend lang hier te staan.
New York, concrete jungle where dreams are made of, I got a pocketful of dreams
Bluemica
Forumlid
Forumlid
Berichten: 6244
Lid geworden op: za 05 aug, 2006 5:04 pm
Auto: VW Golf 7.5
SYC/ Wie is wie-topic: 83284
Extra parameters: f=7

Bericht door Bluemica »

[quote="SstennizZ"]Mja en het is die mentaliteit die er voor zorgt dat het op deze club leegloopt denk ik..[/quote]

leeglopen?hoe kom je daar nou toch bij ?

op het JAF hadden we 1 van de grootste stands van het evenement, 20 auto's... heel de dag liep het storm, ondanks de regen.

Full speed, bomvol met inschrijvingen, helaas mochten we van Automaxx maar 2x5 auto's plaatsen. en die hebben er dus ook gewoon gestaan.
sommige auto's roesten niet voor niks, dat is natuurlijk verloop...
Afbeelding
ばいやくすみ > baiyakusumi
SstennizZ
Advanced
Advanced
Berichten: 1295
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 1:25 am

Bericht door SstennizZ »

Nou ehh ik kan me nog een summermeet herinneren.. En het is toch zo dat je tegenwoordig meer fjes bij andere universele clubs ziet dan namens de 323f... Jaf ging het schijnbaar nog goed, fullspeed ook, maar sindsdien gaat het ineens hard achteruit.. Maar hey, mijn mening....
Afbeelding
Bluemica
Forumlid
Forumlid
Berichten: 6244
Lid geworden op: za 05 aug, 2006 5:04 pm
Auto: VW Golf 7.5
SYC/ Wie is wie-topic: 83284
Extra parameters: f=7

Bericht door Bluemica »

[quote="SstennizZ"]Nou ehh ik kan me nog een summermeet herinneren.. En het is toch zo dat je tegenwoordig meer fjes bij andere universele clubs ziet dan namens de 323f... Jaf ging het schijnbaar nog goed, fullspeed ook, maar sindsdien gaat het ineens hard achteruit.. Maar hey, mijn mening....[/quote]

knap dat je je dat kan herrineren als je er niet eens bij was. :roll:

en de summermeet was idd minder druk, maar zeker niet minder gezellig.
en dat kwam omdat er een hoop niet konden.. bijv. vanwege de TT of omdat mensen op vakantie waren.
lees het aanmeldtopic maar door, er waren er genoeg die erbij wilde zijn.. maar dus niet konden.

dus als je denkt dat het achteruit gaat...dat mag zeker je mening zijn, maar zet het niet als een feit neer :idea:
sommige auto's roesten niet voor niks, dat is natuurlijk verloop...
Afbeelding
ばいやくすみ > baiyakusumi
SstennizZ
Advanced
Advanced
Berichten: 1295
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 1:25 am

Bericht door SstennizZ »

Stond er ook niet als een feit... Tenzij je alles wat ik denk als een feit ziet.. ;) Maar das dan jouw probleem..
Afbeelding
adje
Expert
Expert
Berichten: 1639
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 6:37 am
Auto: Volvo
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Contacteer:

Bericht door adje »

[quote="SstennizZ"]Stond er ook niet als een feit... Tenzij je alles wat ik denk als een feit ziet.. ;) Maar das dan jouw probleem..[/quote]

sstennizz hoe vaak ben je wel niet uit gekomen voor de club,volgens mij niet zo veel.
en dan meteen moeilijk zitten doen,over dat er weinig mensen aanwezig zijn op evenementen.
New York, concrete jungle where dreams are made of, I got a pocketful of dreams
SstennizZ
Advanced
Advanced
Berichten: 1295
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 1:25 am

Bericht door SstennizZ »

oehh haha op zn teentjes getrapt.. Ik doe niet moeilijk hoor.. Ik geef alleen mijn mening.. Zal mij keurig jeuken wie waar staat.. Ik vind het helemaal prima zo.
Afbeelding
Plaats reactie