JAF 2010 Assen

Post hier je kiekjes van clubdagen en evenementen.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Evenementen Team, Bestuursleden, Beheer Evenementen Team

Max
Guru
Guru
Berichten: 4957
Lid geworden op: di 20 mei, 2008 4:36 pm
SYC/ Wie is wie-topic: 20175
Contacteer:

Re: JAF 2010 Assen

Bericht door Max »

Netjes gereden hoor barrel,

denk als je dr 'n paar flinke remmen onder hangt, deurpanelen eraf en soms nog net wat wijder door de bocht (en 't stuk van hoge heide naar ramshoek kun jij met jouw auto volgens mij nog wel 'n keer opschakelen als je ballen hebt want je hebt 'n hoop baan over vanaf ramshoek richting geert timmer en daar moet je daarna toch in de ankers)

MAAR, ERG goed gereden, ben trots op je! :D


@ Jeroen,
Dat was wel 'n lekker rondje :shock:
Wel klote natuurlijk dat 't op die manier stopt maarja, kan die kerel ook niks aan doen..
Ging iig goed over de baan zo te zien!
Work before play
barreljan
Server Beheerder
Server Beheerder
Berichten: 7243
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 12:29 pm
Auto: BA V6R
SYC/ Wie is wie-topic: 78
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: JAF 2010 Assen

Bericht door barreljan »

Raamshoek is een bocht die moet durfen nemen. pas in de finale kreeg ik meer vertrouwen in de R888 banden.

150 a 160km/u is te doen maar daarboven is gewoon tja vertrouwen hebben :lol: meeste keren ging ik met 140 erin optrekken naar 150-155 en dan in de remmen, maar de ingangs snelheid kan hoger. De banden houden het prima om te corrigeren voor het aanremmen bij de GT. De remmen zullen zich ook goed houden, dat weet ik zeker.

'T zit tussen de oren :oops:
Afbeelding
Driving a 323F 2.5 V6 Turbo KLZE @ 290pk/322nm

T3/T04E turbo | Turbosmart wastegate&blowoff | Stratified ECU | Millenia-S inj. | Mfactory LSD | Ksport 8pot 330mm | Ksport coilovers | Fidanza | And more..
Gebruikersavatar
spawn
Master
Master
Berichten: 2234
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 12:52 pm
Auto: BA 2.5 V6
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Contacteer:

Re: JAF 2010 Assen

Bericht door spawn »

barreljan schreef:Raamshoek is een bocht die moet durfen nemen. pas in de finale kreeg ik meer vertrouwen in de R888 banden.

150 a 160km/u is te doen maar daarboven is gewoon tja vertrouwen hebben :lol: meeste keren ging ik met 140 erin optrekken naar 150-155 en dan in de remmen, maar de ingangs snelheid kan hoger. De banden houden het prima om te corrigeren voor het aanremmen bij de GT. De remmen zullen zich ook goed houden, dat weet ik zeker.

'T zit tussen de oren :oops:


ik herinner me nog wat Adrie zei die dag, jij ook denk ik.. :mrgreen:
"If it doesn't kill you, it makes you stronger!"
jeroentje.nl
Novice
Novice
Berichten: 644
Lid geworden op: zo 26 feb, 2006 3:04 am

Re: JAF 2010 Assen

Bericht door jeroentje.nl »

BJ ik bedoel strubben
barreljan
Server Beheerder
Server Beheerder
Berichten: 7243
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 12:29 pm
Auto: BA V6R
SYC/ Wie is wie-topic: 78
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: JAF 2010 Assen

Bericht door barreljan »

jeroentje.nl schreef:BJ ik bedoel strubben

Klopt, ik reageerde op Max' zijn berichtje.

Strubbe ? ow dat rechte stuk bedoel je, ik snapte het al niet. Dat korte knikkie blijft een rot ding..

Ik zal morgen eens goed kijken hoe jij er door kachelt en ik dat doe. Ik weet dat ik op sommige plekken niet echt ideaal rij . Thnx voor de tip!


@spawn;
ehh.. geef eens een hint? ben het eventjes kwijt :lol:
Afbeelding
Driving a 323F 2.5 V6 Turbo KLZE @ 290pk/322nm

T3/T04E turbo | Turbosmart wastegate&blowoff | Stratified ECU | Millenia-S inj. | Mfactory LSD | Ksport 8pot 330mm | Ksport coilovers | Fidanza | And more..
Plaats reactie