Filmpjes/fotos SG 2012

Post hier je kiekjes van clubdagen en evenementen.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Evenementen Team, Bestuursleden, Beheer Evenementen Team

Gebruikersavatar
@PM
Guru
Guru
Berichten: 4562
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 12:50 am
Auto: Na 21 jaar 323F-loos
Extra parameters: f=7

Re: Filmpjes/fotos SG 2012

Bericht door @PM »

Nou zeg dat. Ik was op de heenweg nog ff uitgestapt bij Batavia Stad, omdat ik wat moest ruilen. Liepen daar gewoon idioten (en niet eens zo weinig) die die dag hadden uitverkozen om te gaan shoppen :shock: Kan dat dan niet een week later ofzo... (niet dat het dit weekend zulk mooi weer wordt, maar toch).

Op de terugweg, was om 10 uur thuis ofzo, toch nog best warm hier als je uit een auto met airco kwam. Die airco had ik onderweg al uitgedaan (zo van het is nou wel koud genoeg hier binnen), maar stond al vrij rap weer aan ook :lol:
OO≡≡V≡≡OO
Blue Shadow
Newbie
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: vr 11 sep, 2009 5:12 pm
Auto: mazda 323f bg GTX
Contacteer:

Re: Filmpjes/fotos SG 2012

Bericht door Blue Shadow »

Hey het was zeker gezellig :323fclub: , maar de terug weg een lekkeband :( . Maar kon gelukkig nog bij de reserve wiel komen.
Ventiel was kapot gegaan onderweg, maar voor 12,50 had ik er een nieuw ventiel in en de band was nog goed.
RedFeather
Novice
Novice
Berichten: 542
Lid geworden op: vr 09 mar, 2012 9:11 pm
Auto: 323F BA '98
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Filmpjes/fotos SG 2012

Bericht door RedFeather »

Blue Shadow schreef:Hey het was zeker gezellig :323fclub: , maar de terug weg een lekkeband :( . Maar kon gelukkig nog bij de reserve wiel komen.
Ventiel was kapot gegaan onderweg, maar voor 12,50 had ik er een nieuw ventiel in en de band was nog goed.

Lucky! ;o

Was top verder!
RedFeather -
323F BA '98 1.5
Twilight Mica 12K
Plaats reactie