Rode Mazda 323f 1995 voor onderdelen of handig persoon teab

Bied hier je mazda gerelateerde handel te koop aan!

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Forumregels
Forumregels
Een topic in dit forum moet voldoen aan de volgende punten:
-Duidelijk omschrijving van het product
-Prijs
-Foto (Hoe plaatsen? >> Klik hier! <<)

Let op! Voldoet je topic niet aan bovenstaande punten, kan het zijn dat deze wordt verwijderd!
Plaats reactie
Janine
Newbie
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 17 nov, 2014 1:24 pm
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Rode Mazda 323f 1995 voor onderdelen of handig persoon teab

Bericht door Janine »

Beste mazda 323f liefhebbers,

Mijn moeder heeft onze mazda in 1995 gekocht en ik heb heb er 17 jaar met veel plezier in gereden. Helaas heb ik deze auto economisch total loss gereden. De garage geeft aan dat de voorbalk vervormd is, de motorkap ook en de linkerkoplamp is kapot. Reparatiekosten worden geschat op 2000 euro en dat is ie helaas niet meer waard. Emotioneel is hij het zeker nog waard, hij reed tot vandaag nog goed, maar helaas lette ik niet goed op bij een verkeerslicht en heb ik een Jeepachtige auto geraakt bij het wegrijden. Ik ben de tweede eigenaar, auto is altijd goed onderhouden, maar helaas voor mij niet meer rendabel om hem te laten maken.

Ik zou deze nog steeds erg fijn rijdende automaat met 172.000 km op de teller graag aan een liefhebber of onderdelenverkoper van de hand doen en liever de auto niet naar de sloop brengen. Dus als je interesse hebt, neem alsjeblieft contact op. De auto mag officieel de weg nu niet meer op, vanwege de missende koplamp en hij staat in Sint Pancras, bij onze garage op het terrein, in de buurt van Alkmaar. Foto's kan ik op verzoek aan je sturen. Mail me in dat geval op janinevdvorst apenstaart gmail.com of bel me: 06-12694711.
Heb je interesse, neem contact met me op.
Janine
Gebruikersavatar
@PM
Guru
Guru
Berichten: 4562
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 12:50 am
Auto: Na 21 jaar 323F-loos
Extra parameters: f=7

Re: Rode Mazda 323f 1995 voor onderdelen of handig persoon teab

Bericht door @PM »

Altijd vervelend als zoiets gebeurt :(
Niet dat ik zelf belangstelling heb, maar is het het eerste model 323f, met klapkoplampen, of het model erna? 1995 is namelijk net de overgangsperiode tussen die twee.
OO≡≡V≡≡OO
Janine
Newbie
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 17 nov, 2014 1:24 pm
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Rode Mazda 323f 1995 voor onderdelen of handig persoon teab

Bericht door Janine »

Het is de versie zonder klaplampen. Dank voor je bericht!
Ja, ik hoop er iemand voor te vinden. Mocht iemand nog onderdelen zoeken, laat het me gerust weten, dan halen we die er eventueel af.
Plaats reactie