Sloopauto Mazda 323f 1.5

Bied hier je mazda gerelateerde handel te koop aan!

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Forumregels
Forumregels
Een topic in dit forum moet voldoen aan de volgende punten:
-Duidelijk omschrijving van het product
-Prijs
-Foto (Hoe plaatsen? >> Klik hier! <<)

Let op! Voldoet je topic niet aan bovenstaande punten, kan het zijn dat deze wordt verwijderd!
Plaats reactie
Diovbo
Newbie
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: za 07 mei, 2016 3:24 pm

Sloopauto Mazda 323f 1.5

Bericht door Diovbo »

Ik ben aangereden en het
Rechtervoorwiel is naar binnen geklapt en dus "total los"

verder onlangs apk gekeurd banden remmen stab.stangen en alle riem en snaar gebeuren plus dynamo en waterpomp vervangen.

Ik laat em ma/di ophalen door ijzer recycling of ik kan em laten afgooien bij iemand die er plek voor heeft op eigen terrein.

Maar dan moet ik het wel op korte termijn weten. Anders stapelen de opslagkosten van het sleepbedrijf

Ik ga opnieuw hetzelfde model halen. zit in utrecht centrum. Mvg
willymichiels
Advanced
Advanced
Berichten: 948
Lid geworden op: zo 06 apr, 2008 5:17 pm
Auto: 323F BG GT
SYC/ Wie is wie-topic: 24419
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Sloopauto Mazda 323f 1.5

Bericht door willymichiels »

Jammer dat ik het nu pas zie... Maar, als dat het enige is, had je niet van een sloper de ophanging kunnen overzetten? Dat is goed zelf te doen, heb het zelf gedaan met de 1.6 -> gt ophanging voor eronder, of was dit niet de enige schade? Ik denk dan van niet... ALs dat echt het enige was, en ik het topic gezien had was ik hem komen halen opeigen risico voor de oud ijzerprijs, rekening houdend met dat ik hem alsnog zelf naar de sloper moet brengen. Met verlies, want hier willen ze geen jappen...

Mocht je hem toch nog hebben staan, neem contact op aub. Ruimte genoeg voor wat oud ijzer hier, en wie weet krijg ik het gefixt met veel uren ( ja bij de sloop kun je ook met je zooi aan de gang voor demonteren... al hebben ze daar vaak de mogelijkheid hem met de heftruck dwars op een andere wagen te zetten zodat je er lekker makkelijk bij kunt (ja doen ze daar zo, geweldig om te zien... :rock: )

Ikke gisteren met de motor een schuiver, zal ook total loss zijn... Klote is dat niets aan te doen.
Plaats reactie