Te koop: Mazda 323F BA 1.8

Bied hier je mazda gerelateerde handel te koop aan!

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Forumregels
Forumregels
Een topic in dit forum moet voldoen aan de volgende punten:
-Duidelijk omschrijving van het product
-Prijs
-Foto (Hoe plaatsen? >> Klik hier! <<)

Let op! Voldoet je topic niet aan bovenstaande punten, kan het zijn dat deze wordt verwijderd!
Plaats reactie
Boear
Rookie
Rookie
Berichten: 141
Lid geworden op: zo 17 jun, 2012 5:05 pm
Auto: 323F 1.8 GLX
SYC/ Wie is wie-topic: 37361
Contacteer:

Te koop: Mazda 323F BA 1.8

Bericht door Boear »

Wegens komst van lease auto van werk gaat deze Mazda 323F in de verkoop. Kijk hiervoor ook eens op mijn SYC topic: http://www.323fclub.nl/viewtopic.php?f=7&t=37361" onclick="window.open(this.href);return false;

Mijn vraagprijs is 1100 euro maar over de prijs kan gesproken worden. Ik doe de auto liever niet weg, maar als ik in de afgelopen maanden 3 maanden meer dan 200 km heb gereden is het veel. Met de auto wordt dus nog beperkt gereden dus km stand zal amper afwijken van advertentie. Auto is altijd goed onderhouden bij een vak garage en beschikt over een bekende onderhoudshistoriek inclusief facturen. Auto heeft dan ook een APK tot juli 2017. Hieronder de meest recentere en belangrijkere updates:

• Bougiekabels + bougies vervangen bij 215.000 km
• Nieuwe achter uitlaatdemper 220.800 km
• Grote beurt 221.900 km
• Remvoering + Remblokken vernieuwd bij 221.900 km
• Banden voor vernieuwd 221.900 km (Hangkook)
• Kleine beurt 229.300 km
• Banden achter vernieuwd 229.300 km (Hangkook)

Deze Mazda onderscheidt zich bovendien van andere 323F modellen door een aantal extra opties:

• 4 elektrische ramen (voor en achter)
• Mistlampen voor
• Veerbootbrug
• Open dakraam (handmatig)
• Elektrisch verstelbare spiegels
• Zilveren Mazda instaplijsten

Daarnaast is in September 2014 het exterieur gepolijst, gewaxt en voorzien van een lakverzekeling van WaxGuard. Dit beschermt de lak tegen vuil- en weersinvloeden. Hierdoor zal bij periodiek wassen de rode kleur van de auto mooi blijven!

Auto beschikt verder over een audiosysteem en wordt verkocht inclusief Kenwood autoradio en geluidsboxen van o.a. het merk Hertz. Momenteel is ook een 3-kanaals versterker ingebouwd van DLS met een bijpassende subwoofer. Deze kunnen in overleg worden overgenomen.

Mocht je meer willen weten of geïnteresseerd zijn stuur mij dan gerust een PM of zet hieronder een reactie. Ik kan overdag niet reageren door mijn werk maar ik zal je in de avonden en weekend vanzelfsprekend van reactie voorzien.

foto's hieronder:
[album]4334[/album]
[album]4335[/album][album]4336[/album]
[album]4337[/album][album]4338[/album]
[album]4339[/album][album]4340[/album]
[album]4341[/album][album]4342[/album]
[album]4343[/album][album]4344[/album]
[album]4345[/album][album]4346[/album]
[album]4347[/album][album]4348[/album]
Plaats reactie