Mazda3 MPS

Plaats/ lees hier het plaatste Mazda-nieuws.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Plaats reactie
protege
Expert
Expert
Berichten: 1446
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 2:03 pm

Bericht door protege »

[quote="bartfrinking"]hoeft niet perse de originele te zijn want ik had al het idee dat dat een kostbare zaak zou worden. vindt hem wel gewoon een stuk beter staan.[/quote]

Je moet eens bij de dealer vragen of ze de Aero Sports-kit van de 3 MPS kunnen leveren. Daar zit de grote spoiler bij :wink:
Denk niet dat ze het in Nederland kunnen krijgen :lol: , anders stuur mij maar een berichtje :wink:
Wezeltje
Guru
Guru
Berichten: 4676
Lid geworden op: ma 27 feb, 2006 7:09 pm
Auto: VW Golf V TDI Optive

Bericht door Wezeltje »

[quote="Sebastian"]ik zou het origneel houden, helemaal op zon auto, niet zon imi beunding die nauwelijks past[/quote]

Ach daar hebben we tinus kort in de bocht ook weer...

Hiermee zeg je dat alle aftermarket producten rotzooi zijn..... bullshit. Er zit inderdaad slecht passend spul bij, maar er zijn ook genoeg producenten die wel weten hoe het moet. Feit is dat de originele producten van mazda onevenredig veel duurder zijn dan aftermarket.
Kijk simpelweg eens naar de originele mudguards van een BA t.o.v. die van MS-disign. Waarbij ik de laatste nog eens vetter vind staan ook.....
Of de nieuwprijs van een set GT-skirts voor een BA........ dat gaat nergens meer over....
Afbeelding
Sebastian
Rookie
Rookie
Berichten: 274
Lid geworden op: do 19 okt, 2006 12:55 pm

Bericht door Sebastian »

klopt, maar goed jij vind de ms dingen mooier, ik zeeekers niet, en hoezo passen de orignele slecht? ik vind van niet.

en die ms dingen heb ik nog nooit in de hand gehad en dat hoef ik ook niet :wink:
protege
Expert
Expert
Berichten: 1446
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 2:03 pm

Bericht door protege »

Offtopic boys :wink:

MS-Design spullen zaten vaak ook standaard op de Mazda.
GTI-Pakket van de BJ is ook een MS-Design product.
Dus wat is origineel Mazda :? Mazda haalt zijn spul ook ergens anders vandaan, komt echt niet uit een Mazda-machine :wink:

Back ontopic maar weer :wink:
Wezeltje
Guru
Guru
Berichten: 4676
Lid geworden op: ma 27 feb, 2006 7:09 pm
Auto: VW Golf V TDI Optive

Bericht door Wezeltje »

[quote="Sebastian"]klopt, maar goed jij vind de ms dingen mooier, ik zeeekers niet, en hoezo passen de orignele slecht? ik vind van niet.

en die ms dingen heb ik nog nooit in de hand gehad en dat hoef ik ook niet :wink:[/quote]

Als je goed leest dan zie je dat ik dat ook niet beweer. :wink:


ok, on topic.
Afbeelding
Sebastian
Rookie
Rookie
Berichten: 274
Lid geworden op: do 19 okt, 2006 12:55 pm

Bericht door Sebastian »

ok
Plaats reactie