EDIT: Astina is gered van de jachtvelden!

Alles wat je bij de overige topic's niet kwijt kan.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Plaats reactie
Totally_Astinated
Advanced
Advanced
Berichten: 780
Lid geworden op: ma 27 feb, 2006 6:28 pm
Auto: 323 BA & 323F BG
Contacteer:

EDIT: Astina is gered van de jachtvelden!

Bericht door Totally_Astinated »

EDIT: zie mijn volgende post verderop!

Beste heren en dames,

Ik heb een laatste tijd amper gepost, meesten zullen mij niet kennen, maar de oude rotten die af en toe spieken kennen mij misschien nog wel.

Na 8,5 jaar plezier te hebben gehad en voornamelijk motorische ergernissen en een situatie waar ik in terecht ben gekomen (verlies van baan en binnen een week relatie ten einde (met een maand tijd een ander huis te zoeken)), moet ik mijn F naar de eeuwige jachtvelden gaan brengen... Tenzij... (zie verderop)

Ik had de grootste plannen voor, een paar weten welke plannen.

Ik ga haar niet aan de sloperij overhandigen zonder haar kaal te plukken, want ik was er goed zuinig op. Hellracer weet hoe de carrosserie aan de onderkant eruit ziet, strak voor een oudje. Mijn huidige 323 sedan kent meer roest en is 2 jaar jonger. De onderdelen die ik eruit haal doe ik dan hier in de verkoop voor het op marktplaats terecht komt. Ik kan door het inpakken van mijn spul geen foto's meer maken, aangezien de lader opgeborgen is en de accu leeg is... :(

Edit: LET WEL: Ik heb liever dat hij in 1 geheel gaat, maar tijd is nu een issue

Wat er zoal uit gehaald word met indicatie prijzen, foto's komen wanneer ik tijd voor heb:
- Elektrische spiegels incl verlengkabeltjes, driehoek gedeeltes in de deur (toen nieuw gekocht via Mazda dealer) en het na de face-lift aansturing (€40),

- Kleur gemodificeerde tellerhuis, van het originele groen, naar koningsblauw (is iets donkerder) met speciale lichtbakjes gemaakt om lichtverdeling goed te krijgen (geen licht vlekken), met alu teller ringen en oranje fluoriserend geverfde wijzers (€30), (gereserveerd)

- Alle verlichtte knoppen waar ik een rood led achter heb gestopt en op de juiste felheid brandt voor alle rode knoppen, zelfs de aansturing voor het gevarenlicht (€10),

- 2e generatie GT bekleding, de bestuurdersstoel iets uit gezakt, heeft klein beetje instapschade, achter zit een zoutvlek op van het strooizout van de wegen, maar zal ongetwijfeld makkelijk uit te halen zijn (€50),

- bij die bekleding komt ook de deur bekleding, voor elektrische ramen dus ook incl de elektrische ramen met het kabeltje dat onder de mat door loopt, alles zit er dan ook bij, alleen de 2 voorste deurpanelen hebben een hout opzet stuk voor speakers en wat gaten in de zij ivm de filters die er toen op gemonteerd waren (€50),

(Volledig interieur en elektrische ramen samen voor €80)

- Een zwarte MX-3 mat, lichtelijk aangepast op paar kleine plekken ivm 98% pasvorm, was toen voor het monteren helemaal schoongeblazen met hogedruk reiniger (€15),

- MX-3 middenconsole (€10), (gereserveerd)

- MDF hoedenplak met perfecte pasvorm, destijds van Domo overgekocht (€10),

- Originele Samurai kunstoffen sideskirts (postert gelijke), geen fiberglass! Was eraan begonnen met aanpassen zodat ze het randje niet meer zouden hebben (€40),

- Jeroentje OT-style voorbumper, heeft klein werk nodig aangezien iemand met een sleepoog erin is gekomen... (€60),

- En last but deffinitely not least, one of a kind in Nederland: Het originele Astina BG spoiler met 3e remlicht erin verwerkt (€80), (gereserveerd)

Al met al aan onderdelen incl de bekledings korting: €375,-

Voor de snelle beslisser: Wil iemand ze allemaal hebben, dan kun je de hele auto voor deze prijs ook meenemen op een ambulance. Ik moet er alleen nog paar kleine dingen uitbouwen -> carkit etc... MAAR! deze auto moet op last van de huurbaas vrijdag a.s. uit de tuin zijn en aangezien deze geschorst is, mag hij niet aan de weg staan.
Laatst gewijzigd door Totally_Astinated op wo 14 sep, 2011 12:20 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Aftertouch
Master
Master
Berichten: 1984
Lid geworden op: wo 21 okt, 2009 10:00 am
Auto: Mazda 6 Sport
Contacteer:

Re: Met pijn en verdriet... (misschien TK gedeelte)

Bericht door Aftertouch »

PB voor de spoiler en MX3 console, en vraag over het tellerhuis. ;)
Bekend of anoniem je feedback geven? Dat kan! http://www.323fclub.nl/site/feedback
Wolfje666
Guru
Guru
Berichten: 4268
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 1:57 pm
Auto: Mazda 5 1.8 Touring
SYC/ Wie is wie-topic: 1750
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Met pijn en verdriet... (misschien TK gedeelte)

Bericht door Wolfje666 »

Heel veel sterkte man.

Ik ga ff kijken of een collega van mij je uit de brand kan helpen.
Hij wil misschien toch weer een F gaan rijden en is niet vies van het wat herstelwerk :D
Afbeelding
1e: Mazda323F 1.5 BA 2e: Mazda323F 2.5 V6 KLZE J-Spec 3e: Mazda 5 1.8 Touring
Fiat Stilo Abarth 2.4 - 20V - 170PK
Totally_Astinated
Advanced
Advanced
Berichten: 780
Lid geworden op: ma 27 feb, 2006 6:28 pm
Auto: 323 BA & 323F BG
Contacteer:

Re: Met pijn en verdriet... (misschien TK gedeelte)

Bericht door Totally_Astinated »

Noem het een engel op mijn schouder, etc

Maar ik heb net een goed nieuws gesprek gehad :D Ik kan zonder kosten (behalve diesel en een krat pils :P) Mijn auto zelf naar mijn oude baas brengen en op het achterterrein neer zetten :D Ik kan dan uit nood een transporter/ambulance van hem lenen om hem zelf daar naar toe te brengen.

De auto gaat dus niet de verkoop in, in onderdelen, maar krijgt een kans om een 2e leven te krijgen na een tijd stalling. (me soooooooo happy!)

Wat ik in de planning heb is dat deze auto compleet gestript wordt en compleet opgeknapt word, wheeler dealers is er niks bij! :P Maar dan wel naar hoe ik het wil.

Nu nog een baan in de cockpit om het te financieren :P
sneakz
Novice
Novice
Berichten: 511
Lid geworden op: wo 04 nov, 2009 8:06 pm
Auto: 323F BA
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Contacteer:

Re: EDIT: Astina is gered van de jachtvelden!

Bericht door sneakz »

Zo te zien komt er weer een mooi project aan! Keep us posted 8-)
Wolfje666
Guru
Guru
Berichten: 4268
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 1:57 pm
Auto: Mazda 5 1.8 Touring
SYC/ Wie is wie-topic: 1750
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: EDIT: Astina is gered van de jachtvelden!

Bericht door Wolfje666 »

Kijk dat zijn de betere berichten man.
Heel veel sterkte en suc6 met je plannen!!!
Afbeelding
1e: Mazda323F 1.5 BA 2e: Mazda323F 2.5 V6 KLZE J-Spec 3e: Mazda 5 1.8 Touring
Fiat Stilo Abarth 2.4 - 20V - 170PK
HellRacer
Guru
Guru
Berichten: 4609
Lid geworden op: zo 26 feb, 2006 8:34 pm
Auto: BGV6,X9,TL1000R
SYC/ Wie is wie-topic: 5002
Contacteer:

Re: EDIT: Astina is gered van de jachtvelden!

Bericht door HellRacer »

moet ik dan een motortje gereviceerd aanleveren? :Pof gaat dat niet meer door?
[link=http://www.h-p-c.nl]Afbeelding[/link]
[link=http://www.h-p-c.nl]H-p-c.nl Mazda Service, Alles voor u en uw Mazda[/link]
[link=http://www.h-p-c.nl]Team H-P-C Motorsport, Mazda Racing[/link]
Totally_Astinated
Advanced
Advanced
Berichten: 780
Lid geworden op: ma 27 feb, 2006 6:28 pm
Auto: 323 BA & 323F BG
Contacteer:

Re: EDIT: Astina is gered van de jachtvelden!

Bericht door Totally_Astinated »

HellRacer schreef:moet ik dan een motortje gereviceerd aanleveren? :Pof gaat dat niet meer door?

Voor nu staat hij op hold, hij staat nu veilig gestald, maar weet niet of jij een motor voor een jaar wilt vasthouden ;) anders kan het wel. Moet nu echt eerst aan de bak in de vliegerij, maar weet dat de GT motoren echt schaars worden... Dat is het dilemma waar ik nu mee zit...

Weet niet of je iets met een heetloper van een GRSi kan doen, zal wel een dom iets zijn, maar voor je er uit bent...
Plaats reactie