organisatie van meetings hier.

Alles wat je bij de overige topic's niet kwijt kan.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

niels86
Novice
Novice
Berichten: 718
Lid geworden op: za 04 nov, 2006 10:46 pm
Auto: MAZDA 323F BA 1.5

Re: organisatie van meetings hier.

Bericht door niels86 »

[quote]Je geeft zelf al aan in de eerste zin: eigen meetings
daarna zeg je in de laatste zin: ...misschien is het iets voor de organisatie...

wat bedoel je nu precies? de clubleden die eigen meetings opzetten, of het evenemententeam van de Mazda 323F Club Holland?[/quote]

met een eigen meeting bedoel ik dus een meeting georganiseerd door de 323f club.
onder overige meetings vallen bij mij dus de meetings van andere clubs en dergelijke, zoals zeeuwse tuningnight bijvoorbeeld, iedereen welkom zeg maar.
en evenementen lijkt me dan wel duidelijk.

maar zoals het hier op het forum staat komt het over alsof de meetings echt door het E-team georganiseerd zijn, en niet het initiatief zijn van enkele leden om te kijken of er meer animo is. maar dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben.
henki 323f
Rookie
Rookie
Berichten: 185
Lid geworden op: ma 01 nov, 2010 3:25 pm
Auto: 323F BA 1.8 Glx
SYC/ Wie is wie-topic: 33620

Re: organisatie van meetings hier.

Bericht door henki 323f »

Hey niels

ik snap jou punt!!
ik heb ook al een paar x balletje,s opgegooit in de buurd van rotterdam,maar blijkbaar zitten alle liefhebbers van een meeting alleen in het noorden!!
ik vind dat ook erg jammer, want als je in het zuid westen woont heb je dus maar 2 x een meeting per jaar van deze club :( !!
dat vind ik zelf ook erg weinig voor een club als dit!!
we willen groter en bekender worden en met 2x per jaar een meeting van de club gaat dat hem niet worden vrees ik!!
ik vind dat we als club ons veel meer moeten laten zien,om als club ook bij andere evenementen te zijn!!
mocht je een meeting willen,dan mag je mij op je lijstje zetten!!
ik vind dat je een goed topic heb gemaakt,hopelijk kunnen we als club meer doen!!

groetje,s elroy
Wolfje666
Guru
Guru
Berichten: 4268
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 1:57 pm
Auto: Mazda 5 1.8 Touring
SYC/ Wie is wie-topic: 1750
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: organisatie van meetings hier.

Bericht door Wolfje666 »

Omgeving Rotterdam heb ik ook al een paar keer wat georganiseerd, nl. de uitwaaimeeting.
Helaas is daar ten eerste door de te weinig animo, ten tweede te weinig tijd van mijn kant niets van gekomen.
Als mensen het echt willen, wil ik nog wel een keer kijken om de tijd er in steken.
Toentertijd heb ik bijvoorbeeld ook afspraken gemaakt met de frietkar aan het eind van de rit.
Route is simpel :D alleen om er wat extra effort in te steken voor 2 a 3 auto's, maakte het voor mij wat minder waard.

Blijkbaar zijn er weer wat meer omgeving Rotterdam actief :)
Afbeelding
1e: Mazda323F 1.5 BA 2e: Mazda323F 2.5 V6 KLZE J-Spec 3e: Mazda 5 1.8 Touring
Fiat Stilo Abarth 2.4 - 20V - 170PK
henki 323f
Rookie
Rookie
Berichten: 185
Lid geworden op: ma 01 nov, 2010 3:25 pm
Auto: 323F BA 1.8 Glx
SYC/ Wie is wie-topic: 33620

Re: organisatie van meetings hier.

Bericht door henki 323f »

ik doe mee 8-)
Plaats reactie