organisatie van meetings hier.

Alles wat je bij de overige topic's niet kwijt kan.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

niels86
Novice
Novice
Berichten: 718
Lid geworden op: za 04 nov, 2006 10:46 pm
Auto: MAZDA 323F BA 1.5

organisatie van meetings hier.

Bericht door niels86 »

ik weet niet goed waar ik dit moet neerzetten, maar er valt mij hier 1 ding op met het organiseren van eigen meetings hier.
alle meetings worden hier in de meest noordelijke provincies gehouden, er word dus in mijn ogen geen rekening gehouden met de leden uit de meest zuidelijke provincies. ik weet het wel, we kunnen zelf ook wat organiseren, maar het gaat ff om het idee.

ff voorbeeld:
viewtopic.php?f=9&t=35401
viewtopic.php?f=9&t=35335
viewtopic.php?f=9&t=35051
viewtopic.php?f=9&t=28006
zomaar ff een kleine greep uit het assortiment.

dit is de mazda 323f club HOLLAND, en de reden dat ik nooit op een meeting van de 323f club ben geweest is ook omdat ik dan altijd naar het dak van het land moest, wat ik dus net te ver vond.
en ja, ik kom uit het zuiden (zeeland), en in de tijd dat ik hier rond hobbel is er 1 keer iets georganiseerd hier door een lid, en dat was een tour ritje over de eilanden. verder nooit. niks geen dingen zoals karten of wokken of weet ik veel wat. dat vind ik wel een beetje jammer eigenlijk.

dus misschien is het iets voor de organisatie om ook eens te denken aan de zuidelijke leden.
niels
Aftertouch
Master
Master
Berichten: 1984
Lid geworden op: wo 21 okt, 2009 10:00 am
Auto: Mazda 6 Sport
Contacteer:

Re: organisatie van meetings hier.

Bericht door Aftertouch »

Hey Niels,

Precies zoals je zelf aan aangeeft, 'de eigen meetings'

Van de 4 voorbeelden, zijn ze alle 4 georganiseerd uit 'zelf initiatief'.

Ik heb als gewoon clublid De Mac meeting opgezet,
waarom? Omdat ik het leuk vind met de jongens uit de buurt gezellig bij te kletsen.

De wok meeting door Astination, ook een normaal clublid,
waarom? Omdat hij het gezellig vond om met een groep iets te gaan doen.

De tourrit, ook door Astination, zelfde verhaaltje.

De kartmeeting is 1x per jaar, maar ook DEZE meeting is een zelfinitiatief.
Hij is dan welliswaar door MrJos georganiseerd, maar ook dit in het kader van gezelligheid. Dat hij toevallig bestuurslid is heeft hier geen effect op.

Dat is locaties altijd een beetje in het noorden van het land zijn... Tsja.. De initiatief nemers wonen eenmaal in die richting.
Als ik de jaarlijke Mac meeting opzet, wil ik natuurlijk ook niet het hele land door moeten rijden, om een burgertje te eten met de jongens uit deze regio.

De meetings welke daadwerkelijk vanuit de club worden georsaniseerd, zijn altijd centraal in Nederland. Net ten oosten van Utrecht.
Deze meeting zou voor iedereen bereikbaar moeten zijn, vanuit het hele land.

De kleinere meetings zullen toch echt zelf georganiseerd moeten worden door de clubleden. Uiteraard is OVERLEG met het evenementen team voor ondersteuning altijd mogelijk.
Maar het initiatief ligt echt bij de leden zelf, met uitzondering op de Summer Gathering en Nieuwjaarsmeeting.

Even een vraagje jou kant op:
Waarom begin je niet in het 'Balletje opgooien' topic, een onderwerp om te peilen?
Ik denk als je een oproep doet naar de mensen uit regio zeeland voor een Wok-meeting, dat er gerust een aantal mensen uit die regio mee zullen gaan.
Voor zover mijn 'leden-kennis' het toelaat, zitten er zowiezo een stuk of 8 in die richting.
Bekend of anoniem je feedback geven? Dat kan! http://www.323fclub.nl/site/feedback
niels86
Novice
Novice
Berichten: 718
Lid geworden op: za 04 nov, 2006 10:46 pm
Auto: MAZDA 323F BA 1.5

Re: organisatie van meetings hier.

Bericht door niels86 »

dan gaan we ff door op het karten, ff als voorbeeld.
waarom wordt er dan niet eens gezegt, laten we dat eens centraal doen?
het ziet er redelijk goed georganiseerd uit, met flyer op de site en dergelijke.
maar wel weer bovenin het land.
de andere club waar ik lid van ben, daar is iedere eigen meeting (georganiseerd door bestuur) centraal voor iedereen.
en als we een eigen georganiseerd evenement hebben, dan is het de ene keer in zeeland en dan zuid-holland en dan weer hoe de wind staat zeg maar.
er wordt altijd rekening gehouden met de leden.
dat mis ik hier dus, en dat vind ik dus jammer.
Max
Guru
Guru
Berichten: 4957
Lid geworden op: di 20 mei, 2008 4:36 pm
SYC/ Wie is wie-topic: 20175
Contacteer:

Re: organisatie van meetings hier.

Bericht door Max »

Kartmeetingkje opzetten ergens in Brabant?
Ik doe mee :lol:
Work before play
niels86
Novice
Novice
Berichten: 718
Lid geworden op: za 04 nov, 2006 10:46 pm
Auto: MAZDA 323F BA 1.5

Re: organisatie van meetings hier.

Bericht door niels86 »

bijvoorbeeld ja.
Aftertouch
Master
Master
Berichten: 1984
Lid geworden op: wo 21 okt, 2009 10:00 am
Auto: Mazda 6 Sport
Contacteer:

Re: organisatie van meetings hier.

Bericht door Aftertouch »

[quote="niels86"]dan gaan we ff door op het karten, ff als voorbeeld.
waarom wordt er dan niet eens gezegt, laten we dat eens centraal doen?
het ziet er redelijk goed georganiseerd uit, met flyer op de site en dergelijke.
maar wel weer bovenin het land.
de andere club waar ik lid van ben, daar is iedere eigen meeting (georganiseerd door bestuur) centraal voor iedereen.
en als we een eigen georganiseerd evenement hebben, dan is het de ene keer in zeeland en dan zuid-holland en dan weer hoe de wind staat zeg maar.
er wordt altijd rekening gehouden met de leden.
dat mis ik hier dus, en dat vind ik dus jammer.[/quote]

Onder 'eigen' meeting, versta ik iets dat uit eigen initiatief is geoorganiseerd door een clublid.

Maar precies zoals je nu zelf aangeeft: Waarom niet een kartmeeting Centraal in Nederland?

Ik zou zeggen, gooi het balletje op, kijk of er animo voor is. En vraag eventueel het evenementen team ter ondersteuning met alles te regelen.

Max meld zich nu al aan om een kartmeeting te organiseren in Brabant. Ik zeg doen!

Mocht er een kartmeeting centraal in Nederland komen, dan ben ik ( en ik gok een hoop uit het noorden ) ook van de partij!
Bekend of anoniem je feedback geven? Dat kan! http://www.323fclub.nl/site/feedback
Gehannes
Master
Master
Berichten: 2024
Lid geworden op: ma 08 okt, 2007 7:35 pm
SYC/ Wie is wie-topic: 22241
Extra parameters: f=7

Re: organisatie van meetings hier.

Bericht door Gehannes »

Niets meer toe te voegen aan het verhaal van Michel.

Als je zelf een evenement opzet, evt in samenwerking met het ET (hoofd =sam078) kunnen jullie wellicht samen iets opzetten.

En ik weet zeker, als je je kart-wok meeting wil promoten, jos vast wel een bannertje op de site wil neer zetten.

Alle evenementen die worden gedaan, worden door het ET team geplaatst.
Als de topicstarter geen Evenementen Team is, of bestuur oid maar door een clublid, dan is het een eigen opgezette meeting, welke niet door het ET/bestuur wordt georganiseerd uit naam van de club.
Afbeelding
Racen is net als kleuren, gewoon binnen de lijntjes blijven !!
EdjeD
Novice
Novice
Berichten: 324
Lid geworden op: za 25 okt, 2008 7:21 pm
Auto: 323F BA 2.5L V6 KLZE
SYC/ Wie is wie-topic: 32119

Re: organisatie van meetings hier.

Bericht door EdjeD »

[quote="niels86"]dan gaan we ff door op het karten, ff als voorbeeld.
waarom wordt er dan niet eens gezegt, laten we dat eens centraal doen?
het ziet er redelijk goed georganiseerd uit, met flyer op de site en dergelijke.
maar wel weer bovenin het land.
de andere club waar ik lid van ben, daar is iedere eigen meeting (georganiseerd door bestuur) centraal voor iedereen.
en als we een eigen georganiseerd evenement hebben, dan is het de ene keer in zeeland en dan zuid-holland en dan weer hoe de wind staat zeg maar.
er wordt altijd rekening gehouden met de leden.
dat mis ik hier dus, en dat vind ik dus jammer.[/quote]

zitten de initiatief nemers misschien in het bestuur??

Aangezien je zelf al zegt het is net hoe de wind staat, dit word kartmeeting 5 en is in Groningen, maar daarvoor ook een meeting gehad in Drenthe (verbeter me als we ook ergens anders geweest zijn)

En ik snap wel dat als je uit Zeeland komt ook graag naar een kartmeeting wil, maar dan zou ik zeggen of kom naar het noorden, of ga in overleg MrJos en sam078 en/of een ander clublid om een kart- of wok- en/of andere meeting op te zetten ergens anders in het land, of neem zelf de touwtjes in handen en zet een kart meeting of een andere meeting op!

Iedereen kan/wil je wel helpen, maar zolang er geen 'balletjes' worden opgegooid of eigen meetings georganiseerd worden meer centraal of in het zuiden van het land door de clubleden zelf, kun je wel aanvallend een bericht posten van dat je het niet eens bent met de manier van ''organisatie van meetings hier'' maar het blijkt gewoon dat er een aantal initiatiefnemers ''hoger'' uit het land komen.

Maar het zijn en blijven zelf opgezette meetings Dus niet vanuit het evenmententeam van de Mazda 323F Club Holland dus als je had gevraagd of er iemand is die een kartmeeting wil opzetten of wil meehelpen een meeting op te zetten centraal, ofwel in het zuiden van het land dan zouden genoeg mensen je willen helpen... neem het voorbeeld van Max...



[quote="niels86"]ik weet niet goed waar ik dit moet neerzetten, maar er valt mij hier 1 ding op met het organiseren van [color=#0000FF]eigen meetings[/color] hier.
alle meetings worden hier in de meest noordelijke provincies gehouden, er word dus in mijn ogen geen rekening gehouden met de leden uit de meest zuidelijke provincies. ik weet het wel, we kunnen zelf ook wat organiseren, maar het gaat ff om het idee.

ff voorbeeld:
http://www.323fclub.nl/site/viewtopic.php?f=9&t=35401" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.323fclub.nl/site/viewtopic.php?f=9&t=35335" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.323fclub.nl/site/viewtopic.php?f=9&t=35051" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.323fclub.nl/site/viewtopic.php?f=9&t=28006" onclick="window.open(this.href);return false;
zomaar ff een kleine greep uit het assortiment.

dit is de mazda 323f club HOLLAND, en de reden dat ik nooit op een meeting van de 323f club ben geweest is ook omdat ik dan altijd naar het dak van het land moest, wat ik dus net te ver vond.
en ja, ik kom uit het zuiden (zeeland), en in de tijd dat ik hier rond hobbel is er 1 keer iets georganiseerd hier door een lid, en dat was een tour ritje over de eilanden. verder nooit. niks geen dingen zoals karten of wokken of weet ik veel wat. dat vind ik wel een beetje jammer eigenlijk.

[color=#0000FF]dus misschien is het iets voor de organisatie om ook eens te denken aan de zuidelijke leden.[/color]
niels[/quote]

Je geeft zelf al aan in de eerste zin: eigen meetings
daarna zeg je in de laatste zin: ...misschien is het iets voor de organisatie...

wat bedoel je nu precies? de clubleden die eigen meetings opzetten, of het evenemententeam van de Mazda 323F Club Holland?



Ik wil het niet aanvallend overbrengen, maar het gaat mij even om het principe, vat het niet te persoonlijk op...
F BA 2.5L V6 KL-ZE J-spec GT

Jap Riders push it to the limit; Yank riders push it to the garage
Gebruikersavatar
pop-i
Clublid
Clublid
Berichten: 5822
Lid geworden op: di 14 mar, 2006 11:59 pm
Auto: BA1.8GTX&BJ1.6
SYC/ Wie is wie-topic: 2369
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: organisatie van meetings hier.

Bericht door pop-i »

[quote="Max"]Kartmeetingkje opzetten ergens in Brabant?
Ik doe mee :lol:[/quote]

Count me in.

tja groningen is voor mij ook wel 2 uur rijden maar goed dat heb ik der wel voor over en ik combineer het meteen met een nachtje hotel met mijn meissie die vind dat ook leuk
Afbeelding
Gebruikersavatar
spawn
Master
Master
Berichten: 2234
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 12:52 pm
Auto: BA 2.5 V6
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Contacteer:

Re: organisatie van meetings hier.

Bericht door spawn »

Ik sluit me bij de rest aan, gewoon zelf organiseren (met hulp) anders niet klagen.
"If it doesn't kill you, it makes you stronger!"
Plaats reactie