APK Vraagje !

Alles wat je bij de overige topic's niet kwijt kan.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Aftertouch
Master
Master
Berichten: 1984
Lid geworden op: wo 21 okt, 2009 10:00 am
Auto: Mazda 6 Sport
Contacteer:

Re: APK Vraagje !

Bericht door Aftertouch »

Schorsen moet je ook minimaal voor 3 maanden doen.
Als je de schorsing eerder opzegt, kan je alsnog de volle mep betalen. ;)
Bekend of anoniem je feedback geven? Dat kan! http://www.323fclub.nl/site/feedback
Wilco
Novice
Novice
Berichten: 553
Lid geworden op: zo 03 apr, 2011 10:38 pm
Auto: Mazda 323F Gti 1.5
Contacteer:

Re: APK Vraagje !

Bericht door Wilco »

Klopt, ik ben ook niet vanplan hem eerder weer uit de schorsing te halen ;-) die auto komt nadat hij bij mij op de oprit staat niet meer op de weg :-D Moet alleen nog steeds vervoer hebben voor morgen :-( Kan nergens iets regelen vervelend dit. Ik zie daar in tegen wel een gat in de markt als dit zo moeilijk is :?
werkt weer is niet, geweldige mooie nieuwe website waar de helft niet van werkt !
Aftertouch
Master
Master
Berichten: 1984
Lid geworden op: wo 21 okt, 2009 10:00 am
Auto: Mazda 6 Sport
Contacteer:

Re: APK Vraagje !

Bericht door Aftertouch »

Wilco schreef:Klopt, ik ben ook niet vanplan hem eerder weer uit de schorsing te halen ;-) die auto komt nadat hij bij mij op de oprit staat niet meer op de weg :-D Moet alleen nog steeds vervoer hebben voor morgen :-( Kan nergens iets regelen vervelend dit. Ik zie daar in tegen wel een gat in de markt als dit zo moeilijk is :?


Je kan ook een sleepbedrijf inhuren?
Die kunnen hem ophalen, en bij je voor de deur zetten.
Zal je rond de 100 euro kosten voor 60 kilometer.

Tip van de dag:
Een doner auto voor de deur krijgen kost nou eenmaal geld. :lol:
Winst erop maken is best lastig. :wink:
Bekend of anoniem je feedback geven? Dat kan! http://www.323fclub.nl/site/feedback
Wilco
Novice
Novice
Berichten: 553
Lid geworden op: zo 03 apr, 2011 10:38 pm
Auto: Mazda 323F Gti 1.5
Contacteer:

Re: APK Vraagje !

Bericht door Wilco »

dat snap ik, maar ik heb al contact gehad met meerdere bedrijven allemaal lange wachttijden. Toen geinformeerd naar het huren van een oprij auto, ook dit is moeilijk in deze omgeving. Ik wil er best 100,- voor geven als hij bij mij voor de deur geplant word ;-) Onderdelen zijn ook duur dus winst zit er snel in ;-)
werkt weer is niet, geweldige mooie nieuwe website waar de helft niet van werkt !
Aftertouch
Master
Master
Berichten: 1984
Lid geworden op: wo 21 okt, 2009 10:00 am
Auto: Mazda 6 Sport
Contacteer:

Re: APK Vraagje !

Bericht door Aftertouch »

my1stcarisamazda schreef:Ik heb er geen verstand van maar kan de donor auto niet gesleept worden door een andere auto of moet daar ook weer APK+verzekering+wegenbelasting en dergelijke voor worden betaald?


Geen verzekering = niet de weg op.
Geen APK = geen verzekering.

Dus neej. Mag niet. :wink:
Bekend of anoniem je feedback geven? Dat kan! http://www.323fclub.nl/site/feedback
Gebruikersavatar
@PM
Guru
Guru
Berichten: 4562
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 12:50 am
Auto: Na 21 jaar 323F-loos
Extra parameters: f=7

Re: APK Vraagje !

Bericht door @PM »

Wilco schreef:dat snap ik, maar ik heb al contact gehad met meerdere bedrijven allemaal lange wachttijden. Toen geinformeerd naar het huren van een oprij auto, ook dit is moeilijk in deze omgeving. Ik wil er best 100,- voor geven als hij bij mij voor de deur geplant word ;-) Onderdelen zijn ook duur dus winst zit er snel in ;-)


Ff gegoogled, eerste hit meteen raak: http://www.autopallas.nl/verhuur/tariev ... agens.html (onderaan, Nissan Cabstar).
OO≡≡V≡≡OO
Wilco
Novice
Novice
Berichten: 553
Lid geworden op: zo 03 apr, 2011 10:38 pm
Auto: Mazda 323F Gti 1.5
Contacteer:

Re: APK Vraagje !

Bericht door Wilco »

Klopt is stuk helaas ! ;-) was ik al achteraan geweest ;-)
werkt weer is niet, geweldige mooie nieuwe website waar de helft niet van werkt !
Gebruikersavatar
@PM
Guru
Guru
Berichten: 4562
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 12:50 am
Auto: Na 21 jaar 323F-loos
Extra parameters: f=7

Re: APK Vraagje !

Bericht door @PM »

Da's jammer.

Maar ken je niemand met een fatsoenlijke trekauto en een BE-rijbewijs (hoeft niet per se dezelfde persoon te zijn natuurlijk ;) )? Kar erachter en gaan.
OO≡≡V≡≡OO
Wilco
Novice
Novice
Berichten: 553
Lid geworden op: zo 03 apr, 2011 10:38 pm
Auto: Mazda 323F Gti 1.5
Contacteer:

Re: APK Vraagje !

Bericht door Wilco »

Persoon wel ;-) auto niet helaas :-( hoop dat ik morgen vroeg nog wat vind ! Want zou morgen middag ophalen ...
werkt weer is niet, geweldige mooie nieuwe website waar de helft niet van werkt !
sneakz
Novice
Novice
Berichten: 511
Lid geworden op: wo 04 nov, 2009 8:06 pm
Auto: 323F BA
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Contacteer:

Re: APK Vraagje !

Bericht door sneakz »

ik zou gewoon je kentekenplaten overhangen voor die paar KM en gewoon gaan. De kans dat je werkelijk een ongeluk krijgt dat zo ernstig is dat ze je chasisnummer gaan controleren is klein. En voor kleine ongelukjes kun je uiteraart gewoon zelf je chasisnummer invullen op het schadeformulier. Gewoon kenteken bewijs meebrengen van je goede auto en de platen en gaan met die banaan.
Plaats reactie