APK Vraagje !

Alles wat je bij de overige topic's niet kwijt kan.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Thijs
Master
Master
Berichten: 2186
Lid geworden op: wo 15 nov, 2006 12:15 pm

Re: APK Vraagje !

Bericht door Thijs »

Ik weet niet of je hem al gehaald hebt, maar anders kun je misschien proberen even de groene platen van een garage te lenen/huren?
Groeten Thijs

Momenteel: VolksWagen Golf 5 GTI 200pk DSG 19"
Voorheen: Mazda 323 coupe 1.3/Mazda 323F BG/Mazda 323F BA 1.5/Mazda 323F BA 2.0 V6 24v
Wilco
Novice
Novice
Berichten: 553
Lid geworden op: zo 03 apr, 2011 10:38 pm
Auto: Mazda 323F Gti 1.5
Contacteer:

Re: APK Vraagje !

Bericht door Wilco »

Thijs, bedankt voor je reactie maar het het allemaal anders gedaan ;-) maar had dat wel gemogen ? Zonder Apk en verzekering ophalen met handels platen ?

Ondertussen een 1500 opgehaald met Apk daar rij ik nu ook in :-D
werkt weer is niet, geweldige mooie nieuwe website waar de helft niet van werkt !
Thijs
Master
Master
Berichten: 2186
Lid geworden op: wo 15 nov, 2006 12:15 pm

Re: APK Vraagje !

Bericht door Thijs »

Wilco schreef:Thijs, bedankt voor je reactie maar het het allemaal anders gedaan ;-) maar had dat wel gemogen ? Zonder Apk en verzekering ophalen met handels platen ?

Ondertussen een 1500 opgehaald met Apk daar rij ik nu ook in :-D


Groene platen hebben een eigen verzekering die geld op elke auto waar ze opgehangen worden. Zonder APK durf ik niet met zekerheid te hebben of dat mag? Maar het is je dus in inmiddels al gelukt, gefeliciteerd met je nieuwe aankoop :wink:
Groeten Thijs

Momenteel: VolksWagen Golf 5 GTI 200pk DSG 19"
Voorheen: Mazda 323 coupe 1.3/Mazda 323F BG/Mazda 323F BA 1.5/Mazda 323F BA 2.0 V6 24v
Wilco
Novice
Novice
Berichten: 553
Lid geworden op: zo 03 apr, 2011 10:38 pm
Auto: Mazda 323F Gti 1.5
Contacteer:

APK Vraagje !

Bericht door Wilco »

Hey ja verzekering wist ik alleen dan blijft bij mij ook de Apk een twijfel ;-) ! Inderdaad ondertussen wat anders gekocht met de km stand delen door 2 en voor t zelfde geld met Apk :-D dus daar zeg ik geen nee tegen :-)
werkt weer is niet, geweldige mooie nieuwe website waar de helft niet van werkt !
Plaats reactie