Genaaid!!!!!! Update 12-09-2012

Alles wat je bij de overige topic's niet kwijt kan.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Plaats reactie
niels86
Novice
Novice
Berichten: 718
Lid geworden op: za 04 nov, 2006 10:46 pm
Auto: MAZDA 323F BA 1.5

Re: Genaaid!!!!!! Update 12-09-2012

Bericht door niels86 »

als je slim bent pas je dit bericht een beetje aan en haal je het dreigende er uit.
als die kerel dit op 1 of andere manier leest dan kan hij jou ook nog een keer naaien om bijvoorbeeld zelf de ruiten in te gooien en het op jou te schuiven en dan deze text te overhandigen aan de politie of verzekering. probeer dan maar eens aan te tonen dat jij het niet was, lastig hoor.
dit is maar net even hoe ik er over denk, en je hoeft er niks mee te doen, maar denk er ff over na :wink:

anyway, het is zwaar kl***n wat je is overkomen, ik hoop het nooit mee te maken want ik heb niet zoveel geduld.
Mr. Ali
Master
Master
Berichten: 2086
Lid geworden op: wo 04 jun, 2008 10:40 pm
Auto: Mazda 323F BA 1800GT
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Genaaid!!!!!! Update 12-09-2012

Bericht door Mr. Ali »

@ TCD: Als je de 323F Knokploeg nodig heb dan is die graag bereid je te helpen..! ;-)
1) F BA 1.5 '97 (R.I.P.) (273.993km) --> 2) F BA 1.8 GT '98 (331dkm)
Onderdelen of onderhoud voor de F nodig? PM / bel / Skype / sms / WhatsApp!
TCD
Newbie
Newbie
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 22 jul, 2012 5:14 pm
Auto: 323F 1.8i GLX S.B.M.

Re: Genaaid!!!!!! Update 12-09-2012

Bericht door TCD »

@Niels: dit is nog niets :wink: . Ik houd me voor mijn gevoel al aardig in.

Dergelijke figuren horen gewoon geen bedrijf uit te voeren. Wat te denken van dit verhaal:

Klachten; Autobedrijf Vinkenwaard

Datum: 19 Maart 2010

Klachtnummer: 1.AU.DI.19.3.10

De Klacht: Autobedrijf Vinkenwaard

Autobedrijf Vinkenwaard uit Alblasserdam, Rotterdam, of Barendrecht; dat is niet helemaal duidelijk, misschien wel alle 3:

Dit bedrijf verkoopt auto’s, maar koopt ook auto’s in. Dat laatste was voor mij de reden van “zaken” doen met dit “bedrijf”.

Ik had via Marktplaats een advertentie gezien van dit bedrijf, en een mail gestuurd met de vraag wat ik voor mijn auto krijg bij hun, met alle uitleg over de auto, en zou er €3500 voor krijgen. Ik ging akkoord, en had dus een afspraak gemaakt.

Maar:

Met dit bedrijf is totaal geen afspraak te maken. Afgelopen dinsdag zou mijn auto rond half 5 opgehaald worden, vervolgens vanaf half 5 tot 6uur gewacht, maar niemand op komen dagen. Ik maar eens bellen; “Ik bel je over 10min. terug”, werd er gezegd. Na een half uur zelf weer bellen; “Mijn collega staat een auto op te laden, dus die hoort zijn telefoon niet, ik bel je zo”.
Maar niks hoor, ik weer bellen; “Mijn collega staat met pech in IJsselstein dus dat wordt niks meer denk ik, maar ik laat het straks even weten”. Maar nee hoor, ik om 9uur ’s avonds nog een keer bellen, maar toen werd er niet meer opgenomen…

De volgende dag maar weer bellen, niet opnemen. Wordt ik later na een boze mail en sms teruggebeld; “Die wagen staat nog steeds met pech en is meegenomen door de ANWB, dus vandaag (woensdag) wordt ook niks meer, zullen we dan morgen afspreken?”. Vond ik ook goed, om 18:00uur dan.

Donderdag 18:00uur, niemand, half 7: niemand, ik weer bellen. Krijg ik een smsje: “Bel je zo terug”. Maar niks, ik weer een smsje met de vraag: Kom je nog? Krijg ik een smsje: “Sorry, ik zit 250km van huis, dus dat wordt ook niks meer, kom anders morgen de auto brengen, dan breng ik je thuis. Ik gevraagd waar ik dan heen moet, maar dat zou hij laten weten. Maar je raadt het al: geen smsje meer.


Ik vrijdag weer een smsje gestuurd met de vraag waar ik heen moet, maar wist nog niets. Om 12uur weer gebeld; “Bel anders mijn collega, die weet ervan, dus kan je met hem afspreken”. Ik die collega gebeld, en die zei zonder de auto ook maar gezien te hebben: Oh, dat bedrag wat hij gezegd heeft ga ik er niet voor geven, bel hem maar op, maar ik geef het er niet voor! Vervolgens hem weer gebeld; Oh dan heeft ie de verkeerde voor zich, ik bel je over 1 minuutje terug, maar je raadt het al…

Een half uur later krijg ik een smsje: “Nou het is toch jou bmw waar het over ging, er is geen interesse. Succes met de verkoop”. Niet eens even netje bellen, om het uit te leggen ofzo, maar heel onpersoonlijk en laf een smsje sturen, maar wel de hele week mij aan het lijntje houden, terwijl ik ook afspraken wil maken om bij een paar mooie auto’s te willen kijken die ik zelf op het oog heb, en heel erg graag wil kopen…

Ga nooit met dit “bedrijf” in zee, zou ik zeggen!

Wat_gedaan:

Er is geen oplossing voor, dit bedrijf heeft opeens geen interesse meer in mijn auto, zonder de auto in het echt te hebben gezien.


Dennis
JDM fan
MrKikker
Guru
Guru
Berichten: 3294
Lid geworden op: ma 29 jun, 2009 11:44 pm
Auto: 323F BA 1.8 GT blok
SYC/ Wie is wie-topic: 27107
Contacteer:

Re: Genaaid!!!!!! Update 12-09-2012

Bericht door MrKikker »

TCD schreef:@Niels: dit is nog niets :wink: . Ik houd me voor mijn gevoel al aardig in.


let op, smaad is een lastig iets. je wil echt niet dat dingen tegen worden je gebruikt, dus ik zou je posts hier en daar wat filteren. ik snap je frustratie maar helaas, alles wat je zegt kan tegen je worden gebruikt..
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
God
united323f
Newbie
Newbie
Berichten: 61
Lid geworden op: do 24 mei, 2012 10:19 pm
Auto: ba 1.5 r11 1.8 vq

Re: Genaaid!!!!!! Update 12-09-2012

Bericht door united323f »

Klootzakken zijn zon hufters je kunt ze wel de nek omdraaien rrrr sterkte ermee als we kunnen helpen denk dat iedereen wel klaar staat groetjes united
s0njaaa
Newbie
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 18 jan, 2013 2:50 pm

Re: Genaaid!!!!!! Update 12-09-2012

Bericht door s0njaaa »

Had ik dit allemaal maar eerder geweten.. had me een hoop geld beapaard :cry:
Ben zelf helaas ook in de mooie praatjes ingetrapt
Racerd
Rookie
Rookie
Berichten: 231
Lid geworden op: vr 12 okt, 2012 9:44 am
Auto: Mazda 323F BJ GTI
SYC/ Wie is wie-topic: 37739
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Genaaid!!!!!! Update 12-09-2012

Bericht door Racerd »

:twisted: BURN THE PLACE :twisted:
Proud Owner of a Mazda 323F BJ 1.5 GTI
Plaats reactie