het boete potje van de 323fclub

Alles wat je bij de overige topic's niet kwijt kan.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Sparkle_
Guru
Guru
Berichten: 4754
Lid geworden op: ma 09 jun, 2008 5:03 pm
Auto: FBA1.8T / Focus2
Contacteer:

Re: het boete potje van de 323fclub

Bericht door Sparkle_ »

[quote="Mr. Ali"][quote="Sparkle_"][quote="Mr. Ali"][quote="Sparkle_"]HAhahahaha twee weken geleden 3 boetes afgerekend, ongeveer 550 Euro,
en ik krijg er binnenkort eentje van rond de 650.[/quote]

Snap niet dat je daarom lacht..?[/quote]

Pfft als je al wat 5000 euro naar die homo's in Leeuwarden hebt gebracht, ik ben altijd en overal de l*l. En ja ik rijd ook overal te hard, maar wel met mate..> Dus een woonwijk eerder minder als 30. En alles is op A of N wegen... Waar meestal een totaal debiel snelheidslimiet geld waar ik het niet mee eens ben.

En dan lach ik als iemand een topic opent over boetes waarin de meeste misschien net 29 euro boete krijgen. :wink:

En ja ik heb eigenlijk wel geld zat ja... :lol: Het kan me dus ook niet heel veel interesseren, heb me er jaren geleden al bij neergelegd dat ik toch altijd de l*l ben met controles.[/quote]

Als je geld zat hebt..

- Waarom rijdt je dan in een f*cking Ford "Facking lelijk" Focus, en nog een d**sel ook?
- En waarom is je GTX dan nog niet af?

:P[/quote]

Mijn GTX is nog niet af omdat Jeroen iets grotere projecten heeft lopen. Lees een Scooby die af moest voor laatste Time Attack. En waar voor over de 15000 euro mee gemoeid was. Bovendien heb ik helemaal geen zin om elk weekend aan die auto te werken, of er non stop mee bezig te zijn. Kheb ook nog gewoon een leven overgehouden al die jaren.

Er hoeft alleen nog een uitlaat op hoor, van voor tot achter. Je mag best even afrekenen bij Jeroen ervoor, voor mij, dan is die vast eerder af. En verder is die niet af omdat ik de afgelopen aantal jaren er pak en beet 6 tot 7000 misschien wel eerder naar 8000 in heb gestoken. :wink: Daar kan je tegenwoordig 10 Fjes voor kopen!

En omdat ik redelijk tot zo'n beetje alle updates voor die auto heb de je maar kan hebben, inclusief dus een JDM motor. JDM lip, skirts, big brakes, toyos, megasquirt, RVS uitlaat, custom IC piping... ga maar door...

Ik denk dat je daarover beter gewoon niets kan zeggen als je niet minstens halverwege bent. Je hebt wel mooi met Chris meegeholpen maar dat is toch echt zijn auto. Komt er dus op neer dat je zelf eigenlijk maar gewoon een gas Fje hebt. En dat kost nu wat... ? 1000 euro? :lol:

En ik ben dit jaar duchtig op vakantie geweest, en veysonnaz was niet goedkoop. :wink:

En dit jaar een huis heb GEKOCHT :wink:

En mijn Focus heb GEKOCHT :wink: (dat je die niet mooi vind mag)


In totaal heb ik dit jaar voor over de 20000 geld heb uitgegeven... afgezien van de hypotheek en nog wat grote sommen voor mijn huis. Sommige hier
verdienen dat net in een heel jaar. Niet als diss, maar door bijv leeftijd.

Sorry dat ie nog niet af is hoor... ik vind dat ik wel lekker op schema lig zo, die F rijd niet weg, staat droog, en komt echt wel af hoor. Het maakt me niet zoveel uit wanneer.
Afbeelding
HellRacer
Guru
Guru
Berichten: 4609
Lid geworden op: zo 26 feb, 2006 8:34 pm
Auto: BGV6,X9,TL1000R
SYC/ Wie is wie-topic: 5002
Contacteer:

Re: het boete potje van de 323fclub

Bericht door HellRacer »

8k is wel een hoop geld heur spurkle..

anyhow, als jij 20k dit jaar hebt uitgegeven.. dan moet je maar afwachten wat je volgend jaar gaat uitgeven met een huisje ;)


ohjah 1 van die 2 katjes heeft het bar naar haar zin :butthead:

ik heb nog een rekening van het cijb openstaan van 450eu... :x
[link=http://www.h-p-c.nl]Afbeelding[/link]
[link=http://www.h-p-c.nl]H-p-c.nl Mazda Service, Alles voor u en uw Mazda[/link]
[link=http://www.h-p-c.nl]Team H-P-C Motorsport, Mazda Racing[/link]
Mr. Ali
Master
Master
Berichten: 2086
Lid geworden op: wo 04 jun, 2008 10:40 pm
Auto: Mazda 323F BA 1800GT
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: het boete potje van de 323fclub

Bericht door Mr. Ali »

Sparkle, gast..je slaat nu natuurlijk he-le-maal de plank mis..dat snap je natuurlijk zelf ook wel als je het nog eens terug leest..maar om je een beetje te helpen:

- Ik zeg niet dat Chris z'n auto van mij is, die is en blijft van hem. Zo'n auto wil ik helemaal niet.
- Ik zeg niet dat ik meer dan een gas F heb, ik wil namelijk ook helemaal niets anders. Ik wil geen track-car, maar een daily F. Dat die goedkoop was, daar ben ik trots op, want onderhand heeft ie wel bijna 320dkm en rijdt ie beter dan de gemiddelde F hier! :D
- Het boeit me niet waar jij je geld aan uit geeft, maar jij pocht met het hebben van veel geld, maar vervolgens zeur je steeds dat je GTX zoveel geld kost en ga je een diesel rijden..waarom..omdat je een benzine F te duur vindt! Dat is natuurlijk erg raar..snap jij ook wel!
1) F BA 1.5 '97 (R.I.P.) (273.993km) --> 2) F BA 1.8 GT '98 (331dkm)
Onderdelen of onderhoud voor de F nodig? PM / bel / Skype / sms / WhatsApp!
Gebruikersavatar
WouterG
Novice
Novice
Berichten: 334
Lid geworden op: ma 16 mei, 2011 11:21 am
Auto: 323F Sportive 2.0
SYC/ Wie is wie-topic: 34170
Contacteer:

Re: het boete potje van de 323fclub

Bericht door WouterG »

[quote="Boear"][quote="WouterG"]net eentje van 240 euro binnen gekregen, gecorrigeerd 26 te hard.
2 weken terug eentje van 120 voor de gordel.

zure zeikzooi[/quote]

Ik me afvraag of je ergens in malden bent gepakt aangezien ik toch benieuwd ben waar daar die flitsers staan (overasselt en nederasselt is me wel bekend)[/quote]

Nee de boete van 240 euries was Bergen (L) rond half 6 sochtends. Had een beetje haast en k ben blij dak toen al was afgeremd voor het kruispunt waar achteraf die flitser stond anders was ik met 150 op de foto gezet.

Als er een flitser in Malden staan dan staat die meestal bij Cafe de blokhut in Malden.
Sparkle_
Guru
Guru
Berichten: 4754
Lid geworden op: ma 09 jun, 2008 5:03 pm
Auto: FBA1.8T / Focus2
Contacteer:

Re: het boete potje van de 323fclub

Bericht door Sparkle_ »

Net eentje binnen at 144 euro... 18+ kmpu

:lol: Maar ik was het niet! Wel mijn auto, dus ik mijn maat
uitgelegd dat op de A12 er traject controle is. En het mij niet uitmaakt als
ie daar te hard rijd, maar ff betalen svp! :lol:

Zelf moet ik de twee boetes van naar zandvoort afgelopen keer, waarik
zowel heen als terug ben geflitst. 160 heen en 29 euro van terugweg... nog
betalen...

Maar dan hebben met mij minstens 50 anderen er ook eentje, op heen
reis reed ik mee met de rest op de snelweg...
Afbeelding
Gebruikersavatar
@PM
Guru
Guru
Berichten: 4562
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 12:50 am
Auto: Na 21 jaar 323F-loos
Extra parameters: f=7

Re: het boete potje van de 323fclub

Bericht door @PM »

Hard rijden moet je [b]op[/b] het circuit, niet [b]naar[/b] het circuit :mrgreen:
OO≡≡V≡≡OO
Plaats reactie