Carstyling

Alles wat je bij de overige topic's niet kwijt kan.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Plaats reactie
michael1561
Newbie
Newbie
Berichten: 59
Lid geworden op: di 26 feb, 2013 7:48 pm
Auto: Mazda 323 F 1.5 GLX
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Carstyling

Bericht door michael1561 »

Hallo mede mazda eigenaars !

om ff gelijk tot het onderwerp te komen , ik ben namelijk ergens gigantisch over aan het nadenken ! Mijn vader heeft paar jaar terug een auto styling bedrijf gehad ( Maxtreme Carstyling) maar omdat hij toen die tijd niet zoveel '' klanten '' had is hij daar mee gestopt.

Nu zit ik er gigantisch over te denken om het weer te gaan beginnen , de website bestaat immers nog maar is op non - actief gezet , zodat ik eerst weer via alleen een website zou werken en onderdelen op zal moeten sturen . en als het genoeg trekt ook ooit een keer een eigen pand te openen hierin.

Waarom ik dit bericht hier neer zet is omdat ik wilde vragen of jullie misschien weten of er genoeg animo is / blijft zodat ik dit weer zou kunnen oppakken. misschien kun je vrienden / kennissen vragen die een auto oid heeft of veel mensen die hun auto nog willen stylen..

Ben woonachtig in Dalfsen , dat ligt in de buurt van Zwolle ( Overijssel) maar onderdelen zullen toch worden opgestuurt voor diegene die te ver wonen , maar kan dan ook bij mij thuis worden opgehaald indien gewenst.

Hoop dat jullie mij hier misschien een beetje mee kunnen helpen !

Greetz Michael
djmarcio
Advanced
Advanced
Berichten: 1037
Lid geworden op: di 06 sep, 2011 10:26 pm
Auto: 323F 1.6 BJ 2001
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Contacteer:

Re: Carstyling

Bericht door djmarcio »

Ik denk dat je nu dit niet wild beginnen... Toen je pa er mee bezig was waren er 1000 webshops gericht op tuning.
Daar in tegen zijn het er nu 10.000 en dan kom jij er bij en dan? Hoe maak jij onderscheit tussen die andere 9.999 wegshops gericht op tuning?

Als je tegenwoordigb een zaak online wilt beginnen moet je eerst na denken wat er nog niet is...

Dus mijn antwoord is nee. En ga denken om ergens anders in te beginnen
Afbeelding
MrKikker
Guru
Guru
Berichten: 3294
Lid geworden op: ma 29 jun, 2009 11:44 pm
Auto: 323F BA 1.8 GT blok
SYC/ Wie is wie-topic: 27107
Contacteer:

Re: Carstyling

Bericht door MrKikker »

gezien het feit dat het internet is overspoeld met thuis-gebaseerde tuning webshops geef ik je een negatief advies. wij kennen meerdere mensen die dezelfde richting zijn opgegaan maar helaas de handdoek in de ring hebben moeten gooien doordat het gewoon niet rendabel is. tuning was erg in trek ten tijde van de eerste The fast and the Furious film en sindsdien zijn tuning(web)shops als paddestoelen uit de grond geschoten. sinds 2009 maken we echter een zware economische crisis mee waardoor iedereen 1) de hand op de knip houdt en 2) sowieso nauwelijks geld voor hobbies dan wel styling/tuning over heeft.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
God
Plaats reactie