Vorige eigenaar KLZE

Alles wat je bij de overige topic's niet kwijt kan.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Plaats reactie
sneakz
Novice
Novice
Berichten: 511
Lid geworden op: wo 04 nov, 2009 8:06 pm
Auto: 323F BA
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Contacteer:

Vorige eigenaar KLZE

Bericht door sneakz »

Kan iemand mij misschien verder helpen met een probleem. Ik heb zoals een aantal wel weten vorig jaar de grijze KLZE van Anno overgenomen. Dit blok hem ik in een 1.5 gelepeld en moet dus gekeurd worden, op zich geen probleem maar de RDW wil nu bewijs hebben dat het blok niet is gestolen.

Ik heb deze zoals gezegd van Anno gekocht in de grijze V6, echter was dit niet het originele blok wat daar in lag en geld dit dus niet als bewijs materiaal. (Hooguit als deelbewijs maar ik moet met meer komen).

Nu is mijn vraag dus of iemand deze F kent van voor de tijd dat Anno hem had. Kenteken NS-VX-42.

[img]http://i43.tinypic.com/r0e2wz.jpg[/img]
Gebruikersavatar
Paddy22
Clublid
Clublid
Berichten: 825
Lid geworden op: ma 11 feb, 2013 6:16 pm
SYC/ Wie is wie-topic: 38165
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Vorige eigenaar KLZE

Bericht door Paddy22 »

via de rdw kun je toch tot 9 jaar gegevens op halen op welke naam enzo heeft gestaan?
misschien kunnen hun de eigenaar prijs geven die hem heeft gehad

plus misschien ff vragen op de facebook groep want zitten ook wel oud-leden bij en waarschijndelijjk kennen ze hem/haar wel
Mazda 323f GLX BA 97 1.5i & Mazda 323F GLX Jubilee BA 97 1.8 GT & Mazda 323F GTi BA 96 1.8 & Mazda 323f BJ 99 1.5
Afbeelding
Wolfje666
Guru
Guru
Berichten: 4268
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 1:57 pm
Auto: Mazda 5 1.8 Touring
SYC/ Wie is wie-topic: 1750
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Vorige eigenaar KLZE

Bericht door Wolfje666 »

[quote="sneakz"]Kan iemand mij misschien verder helpen met een probleem. Ik heb zoals een aantal wel weten vorig jaar de grijze KLZE van Anno overgenomen. Dit blok hem ik in een 1.5 gelepeld en moet dus gekeurd worden, op zich geen probleem maar de RDW wil nu bewijs hebben dat het blok niet is gestolen.

Ik heb deze zoals gezegd van Anno gekocht in de grijze V6, echter was dit niet het originele blok wat daar in lag en geld dit dus niet als bewijs materiaal. (Hooguit als deelbewijs maar ik moet met meer komen).

Nu is mijn vraag dus of iemand deze F kent van voor de tijd dat Anno hem had. Kenteken NS-VX-42.

[img]http://i43.tinypic.com/r0e2wz.jpg[/img][/quote]

is deze V6 toevallig in Heenvliet gekocht?
Dan is die van Dennis geweest.
Of die nog te bereiken is... goede vraag....
Die komt hier al laaaaang niet meer langs volgens mij...
Afbeelding
1e: Mazda323F 1.5 BA 2e: Mazda323F 2.5 V6 KLZE J-Spec 3e: Mazda 5 1.8 Touring
Fiat Stilo Abarth 2.4 - 20V - 170PK
Plaats reactie