dacht sinds de aanschaf van mijn nieuwe f dat het afstellen van koplampen een drama was, kom ik bij de garage blijken ze gewoon goed te staan,, oeps was belijkbaar al te veel gewend aan de bj met h4 10.000k xenon
hahahah
binnen kort show ik mijn nieuwe f ook wel in mijn SYC ff geduld want moet dan weer een lang verhaal typen oeps soms vergeten bij te houden
Mazda 323f GLX BA 97 1.5i & Mazda 323F GLX Jubilee BA 97 1.8 GT & Mazda 323F GTi BA 96 1.8 & Mazda 323f BJ 99 1.5
Morgenochtend natuurlijk weer al die linksrijders... Hoe kan je zo ongelofelijk slecht zijn in het besturen van een Volvo dat je per se met die ene km per uur dat je harder gaat in moet gaan halen en dan ineens gaan bedenken dat je toch nog wel wat langer wil blijven hangen, je zal toch niet ineens ingehaald worden...
Das niet alleen dan. Vrachtwagens doen het elke dag... duurt n jaar voor ze je voorbij zijn en dan duiken ze de eerste de beste pomp er af voor koffie... #Schuldig
[quote="SuperSonic"][quote="Mylo2010"]
Dus overwerken en na de vakantie ook. [/quote]
Wel extra centjes voor de auto dan weer [/quote]
Dat dan weer wel...... maar helaas komt de schilder het huis doen en 2 begrafenissen gooien roet in het eten wat tijd betreft.....
[glow=red]Got to love pop-up headlights![/glow] Mazda 323F BG 1.6 Mazda 121 1.3 Mazda 323F BA 1.5 Mazda 6 GG 2.0 Mazda 323F BG 1.6 Mazda 323F BG 1.8 GT
Ff iets anders. Heb je een bg gt (of een ba met g-serie bak) en wordt je ook zo gek van de toeren en het geluid bij 120 km/u! Zoek een 323f bj of mazda premacy diesel g-serie bak, switch de 5 en je scheurt lekker 120 met 3000 toeren ipv 4200.
[glow=red]Got to love pop-up headlights![/glow] Mazda 323F BG 1.6 Mazda 121 1.3 Mazda 323F BA 1.5 Mazda 6 GG 2.0 Mazda 323F BG 1.6 Mazda 323F BG 1.8 GT