felle lampen en complete uitlaat gezocht

Alles wat je bij de overige topic's niet kwijt kan.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Plaats reactie
F speed
Novice
Novice
Berichten: 549
Lid geworden op: zo 26 feb, 2006 3:34 pm

felle lampen en complete uitlaat gezocht

Bericht door F speed »

ik zoek de persoon die hele witte/felle lampen in z'n bg heeft. hij had het erover iets van 8000K of meer te hebben. kan jij me een pm of mail sturen waar je die gekocht hebt en of ze in H1 ook verkrijgbaar zijn. :roll:

EN:

graag wil ik weten of freeflow uitlaten ook compleet worden verkocht, dus vanaf de flens!

alvast bedankt.
Laatst gewijzigd door F speed op do 09 mar, 2006 5:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
snarfvz
Novice
Novice
Berichten: 424
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 6:23 pm

Bericht door snarfvz »

Ik heb 5200K lampen erin zitten
ColdAsIce
Expert
Expert
Berichten: 1323
Lid geworden op: zo 26 feb, 2006 11:03 am

Bericht door ColdAsIce »

misschien handig om je titel wat duidelijker te maken....zodat niet iedereen je topic hoeft te bekijken wat je nou echt zoekt....
Afbeelding
MrBoB
Novice
Novice
Berichten: 429
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 5:40 pm

Re: felle lampen en complete uitlaat gezocht

Bericht door MrBoB »

F speed schreef:ik zoek de persoon die hele witte/felle lampen in z'n bg heeft. hij had het erover iets van 8000K of meer te hebben. kan jij me een pm of mail sturen waar je die gekocht hebt en of ze in H1 ook verkrijgbaar zijn. :roll:

EN:

graag wil ik weten of freeflow uitlaten ook compleet worden verkocht, dus vanaf de flens!

alvast bedankt.


Ik heb pasgeleden 100 watt lampen besteld en al gemonteerd
maar uhm 8000K of meer dan kom je in de buurt van blauw/paars

Misschien xenon wat voor je :P http://www.camcosystems.nl/index.php?action=product&tbl_product_id=132

oh en dit zijn de lampen die ik besteld had
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=1449657
Afbeelding
F speed
Novice
Novice
Berichten: 549
Lid geworden op: zo 26 feb, 2006 3:34 pm

Bericht door F speed »

oke, dan wil ik alleen nog weten hoe of waar jullie freeflow rijders de freeflow gekocht hebben. ik heb geen zin om zelf nog es een pijp te maken naar de flens!

ik ben er al bewust van dat jeroentje een optie is :)
Black-BG
Rookie
Rookie
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 26 feb, 2006 1:17 pm

Bericht door Black-BG »

F speed schreef:oke, dan wil ik alleen nog weten hoe of waar jullie freeflow rijders de freeflow gekocht hebben. ik heb geen zin om zelf nog es een pijp te maken naar de flens!

ik ben er al bewust van dat jeroentje een optie is :)


ik heb een universele freeflow gekocht (135,-)en op de sloop een orginele uitlaat gekocht
(deze koste me 10 euro). de orginele eind demper er af geslepen en toen dat pijpje met flens op de freeflow gelast en het werkt prima.
:)
Plaats reactie