afreageer hoekje

Alles wat je bij de overige topic's niet kwijt kan.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Plaats reactie
Boudewijn
Novice
Novice
Berichten: 534
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 3:26 pm

afreageer hoekje

Bericht door Boudewijn »

voor zo ver ik zo snel kon zien bestond dit nog niet dus bij deze (om het voor de modjes een beetje bij elkaar te houden :wink: ) 1 topic waar je alles kwijt kan wat je op het hart ligt....


ik zal zelf de spits maar afbijten, want ik heb nou vorige week woensdag (1maart) me nieuwe radio besteld deze zou eigenlijk 3 maart binne zijn dat ging hij uiteindelijk niet redden dit werd toen verschoven naar 7 maart. nou 7 maart is inmiddels ook al weer3 dagen gelden en ik zit nog steeds zonder radio.... vanmiddag heb ik weer 2 enhalf uur met die gast zitten lullen en hij heeft veel zitten bellen, maar nog kan hij me geen duidelijkheid geven over wanneer dat ding nou komt. ik ben hier helemaal niet blij mee, want in gorinchem (kwartiertje rijden hiervandaan) ligt hij gewoon op de plank. maar aangezien ik vooruit betaald heb (wat ik dus nooit meer doe) en het nog al een probleem is om me geld terug te krijgen ben ik min of meer gebonden aan die zaak hier in Tiel.... ik heb echter wel met hem afgesproken dat mocht de radio er niet voor de 20ste zijn dan krijg ik een hele andere radio en wel te verstaan de pioneer AVIC-X1BT. hopelijk hoeft het niet zo ver tekomen en krijg ik gewoon netjes volgende week mijn Pioneer DEH-6800MP, want ik ben dat van het kastje naar de muur sturen nu wel zat....
Afbeelding
Jappie
Guru
Guru
Berichten: 4349
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 10:55 am
Auto: S2000 + Ibiza TDI FR
Contacteer:

Bericht door Jappie »

Ben je lekker mee, zoiezo laat ik bij zulke bedragen alles onder rembours verzenden. Tenzij ik goede ervaringen bij het betreffende bedrijf heb :wink: Waar heb je die radio gekocht dan?
Boudewijn
Novice
Novice
Berichten: 534
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 3:26 pm

Bericht door Boudewijn »

bij power car hifi in Tiel, ik heb daar toen zeg maar als set voormezelf een nieuwe subwoofer nieuwe versterk en die radio gekocht en voor een vriend van mij ook die radio een compo set van JBL en hoedeplank speakers van Pioneer gekocht en hij kon een mooie setprijs geven, dus we hebben dat in 1 keer betaald. maar dat is het stomst wat we hadden kunnen doen, maar ja je kan alleen opstaan als je eerst ben gevallen he... en nu zitten we dus beide op die radio's te wachten en de rest ligt er al in.....
Afbeelding
Gebruikersavatar
MrVain
Master
Master
Berichten: 2395
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 1:22 am
Auto: Mazda3 2.0 i-stop 09
SYC/ Wie is wie-topic: 135
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Bericht door MrVain »

Ben je lekker mee dan,voortaan nooit meer doen daar dan :cry:
Eens een MAZDA, Altijd een MAZDA !!
Wolfje666
Guru
Guru
Berichten: 4268
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 1:57 pm
Auto: Mazda 5 1.8 Touring
SYC/ Wie is wie-topic: 1750
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Bericht door Wolfje666 »

Ik begin er behoorlijk van te balen dat die K*T NS weer problemen heeft.
Die aanrijding tussen Den HAAG HS en Delft duurt voorlopig nog door :evil:
Afbeelding
1e: Mazda323F 1.5 BA 2e: Mazda323F 2.5 V6 KLZE J-Spec 3e: Mazda 5 1.8 Touring
Fiat Stilo Abarth 2.4 - 20V - 170PK
peter24v6
Newbie
Newbie
Berichten: 88
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 10:53 am

Bericht door peter24v6 »

naar de winkel gaan op een drukke dag en om je geld terug vragen
en laten merken dat je niet te spreken bent over de levering,
lieft met veel mensen in de winkel
mischien help dit wel vinden ze nooit leuk
Boudewijn
Novice
Novice
Berichten: 534
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 3:26 pm

Bericht door Boudewijn »

dat ik niet te spreken ben over de levering heb ik hem al heel duidelijk uitgelegd en duidelijk gemaakt. maar aangezien hij als enige hier in de omgeving het betere spul verkoop en je anders al snel bij de halfords en kijkshop uitkomt heb ik heel weinig keus... maar goed aangezien een mondelinge overeenkomst ook bindend is hoop ik dat hij ze de 20ste niet heeft en dan heb ik met hem afgesproken om dus die andere radio's te krijgen en die zijn 4 keer zo duur. zoals je zult begrijpen heb ik daar helemaal geen enkel probleem mee.
Afbeelding
Plaats reactie