Demonteren orginele voorbumper Mazda323F 1995

Alles wat met te maken heeft met optische styling.
Van een nieuwe voorbumper tot andere interieurlampjes.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Plaats reactie
mazdazwolle
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: di 06 aug, 2013 4:32 pm

Demonteren orginele voorbumper Mazda323F 1995

Bericht door mazdazwolle »

Goedemiddag,

ik zal me eerst even voorstellen,
ik ben Damey, 19 jaar en heb een Mazda 323F uit 1996.

Probleem:

Voorbumper (niet orgineel) viel op de snelweg er vanaf en ik reed eroverheen... dus 1x raden: de bumper is naar de eeuwige jachtvelden verbannnen.. :(
Nu ben ik vanmiddag naar de autosloop gegaan en zag een Mazda van het zelfde model staan met een orginele voorbumper :)
echter, ik krijg de bumper niet los!
weten jullie misschien hoe ik hem los krijg zonder brokken?

alvast vriendelijk bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Damey.
Boear
Rookie
Rookie
Berichten: 141
Lid geworden op: zo 17 jun, 2012 5:05 pm
Auto: 323F 1.8 GLX
SYC/ Wie is wie-topic: 37361
Contacteer:

Re: Demonteren orginele voorbumper Mazda323F 1995

Bericht door Boear »

Ey Damey,

Welkom hier natuurlijk, als je onder de FAQ je type F opzoekt, in jou geval een BA, dan vind je onderaan dit topic:

http://www.323fclub.nl/viewtopic.php?f=57&t=32802

Volg die stappen en het moet goed komen, vervolgens wel weer goed vastmaken zodat je voorbumper er niet nog een keer afvliegt. Ik vraag me trouwens af hoe je dat in hemelsnaam lukt, want met stap 3+4 van bovenstaande topic moet je toch een hoop moeite doen in mijn ogen om die en los te laten geraken en er ook nog eens overheen te rijden...

Welke kleur BA heb je, mocht je nog een tijdelijke BA bumper in SU rood nodig hebben, dan kan ik je wellicht helpen aan een hele goedkope en reeds gedemonteerde optie ;)
mazdazwolle
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: di 06 aug, 2013 4:32 pm

Re: Demonteren orginele voorbumper Mazda323F 1995

Bericht door mazdazwolle »

[quote="Boear"]Ey Damey,

Welkom hier natuurlijk, als je onder de FAQ je type F opzoekt, in jou geval een BA, dan vind je onderaan dit topic:

http://www.323fclub.nl/viewtopic.php?f=57&t=32802

Volg die stappen en het moet goed komen, vervolgens wel weer goed vastmaken zodat je voorbumper er niet nog een keer afvliegt. Ik vraag me trouwens af hoe je dat in hemelsnaam lukt, want met stap 3+4 van bovenstaande topic moet je toch een hoop moeite doen in mijn ogen om die en los te laten geraken en er ook nog eens overheen te rijden...

Welke kleur BA heb je, mocht je nog een tijdelijke BA bumper in SU rood nodig hebben, dan kan ik je wellicht helpen aan een hele goedkope en reeds gedemonteerde optie ;)[/quote]

Hartstikke bedankt!

Zeer duidelijk ook! Morgen direct aan de slag ermee!

Met vriendelijke groeten,

Damey.
Plaats reactie