[BG]Verlagen van stoelen 323 hatchback 1994

Alles wat met te maken heeft met optische styling.
Van een nieuwe voorbumper tot andere interieurlampjes.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Plaats reactie
Barres
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 09 feb, 2014 4:24 pm
Auto: Mazda 1.6 323 '95
Extra parameters: f=7

[BG]Verlagen van stoelen 323 hatchback 1994

Bericht door Barres »

Als ik dit topic in het verkeerde subforum heb gepost, mijn excuses. Ik zat te twijfelen tussen Technische vragen en dit topic.

Maar hierbij mijn vraag, is het mogelijk om een bestuurdersstoel op een éénvoudige manier te verlagen? Ik heb het internet al afgezocht maar kan geen antwoord vinden en ook niks gezien in mijn auto waarmee het kan. Dus misschien weten jullie het of dit kan bij mijn Mazda 323BG Hatchback 1.6 millionaire. Het is geen F model, maar voor het interieur maakt dat volgens mij niet veel uit? Ik had iets gelezen over dat een GTI interieur lager is, maar ik zou mijn eigen interieur willen behouden aangezien die nog in erg goede staat is en de kleuren nu mooi overeenkomen met elkaar.

Ik ben vrij lang (1,95) en heb een lange rug, ik hoef dus niet perse verder naar achter met mijn stoel. (broeklengte 32/34 :P) Maar hierdoor kijk ik eigenlijk tegen mijn spiegel aan i.p.v er onderdoor. En ik denk dat het ook mijn zitpositie zal verbeteren. Het kan zo gewoon blijven, maar het zou fijner zijn als het wat lager was.

Dus heeft iemand hier nog ideeën?
Mazda 323 1.6 BG Millionaire (1995)
Riesh
Master
Master
Berichten: 2398
Lid geworden op: di 26 dec, 2006 9:41 pm
Auto: Demio / Micra
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: [BG]Verlagen van stoelen 323 hatchback 1994

Bericht door Riesh »

stoelen uit een mx3 pakken
www.nicosport.nl - tuning en onderstel
www.brandblusserexpert.nl - voor de goedkoopste brandblussers
Barres
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 09 feb, 2014 4:24 pm
Auto: Mazda 1.6 323 '95
Extra parameters: f=7

Re: [BG]Verlagen van stoelen 323 hatchback 1994

Bericht door Barres »

Oke, MX3 stoelen zijn simpel over te zetten dus. Ik zag dat hier in de buurt een MX3 op de sloop staat, dus misschien ga ik binnenkort even een blik werpen als ik wat tijd kan vinden. Zijn deze veel lager dan?

Maar het is dus niet mogelijk om de huidige stoelen aan te passen op een redelijk simpele manier?
Want andere stoelen zorgt natuurlijk voor dat er verschillende interieurdelen zijn, dat vind ik persoonlijk lelijk.
Mazda 323 1.6 BG Millionaire (1995)
HellRacer
Guru
Guru
Berichten: 4609
Lid geworden op: zo 26 feb, 2006 8:34 pm
Auto: BGV6,X9,TL1000R
SYC/ Wie is wie-topic: 5002
Contacteer:

Re: [BG]Verlagen van stoelen 323 hatchback 1994

Bericht door HellRacer »

Barres schreef:Oke, MX3 stoelen zijn simpel over te zetten dus. Ik zag dat hier in de buurt een MX3 op de sloop staat, dus misschien ga ik binnenkort even een blik werpen als ik wat tijd kan vinden. Zijn deze veel lager dan?

Maar het is dus niet mogelijk om de huidige stoelen aan te passen op een redelijk simpele manier?
Want andere stoelen zorgt natuurlijk voor dat er verschillende interieurdelen zijn, dat vind ik persoonlijk lelijk.


kuip stoel er in gooien, ik ken het problem. Ik heb de zelfde lengte en kijk af en toe er maar onder door :P
[link=http://www.h-p-c.nl]Afbeelding[/link]
[link=http://www.h-p-c.nl]H-p-c.nl Mazda Service, Alles voor u en uw Mazda[/link]
[link=http://www.h-p-c.nl]Team H-P-C Motorsport, Mazda Racing[/link]
Plaats reactie