Hoge korting en GRATIS module's bij Camco Systems

Aanbiedingen van onze commerciële adverteerders.
Wil je hier berichten plaatsen? Neem dan contact op met ons op via het contactformulier met de keuze 'Sponsoring & Adverteren'.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Forumregels
Voor de mogelijkheid om topics te openen in dit forum, neem contact op met het bestuur via het [link=http://www.323fclub.nl/site/contactformulier]contactformulier[/link] met de keuze 'Sponsoring & Adverteren'.
CamcoSystems
Newbie
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: do 19 apr, 2012 1:55 pm
Auto: BMW 528i Touring

Hoge korting en GRATIS module's bij Camco Systems

Bericht door CamcoSystems »

[img]http://www.camcosystems.nl/banners/lead ... 728x90.jpg[/img]

Beste leden van de Mazda 323F Club!

Jullie hebben al even niets van ons vernomen door grote drukte bij Camco Systems maar we hebben weer een nieuwe aanbieding BOVENOP de club-korting die jullie al hebben.

Het Knightwatch KFM-2000b 1-Weg Afstand Start Alarm nu van €99.- voor €69.- incl. een GRATIS By-Pass module t.w.v. €39.- en Radar sensor t.w.v. €39.-

Bij het Rs-750.2, de Rs-850.2 en het CrimeFighter systeem een GRATIS By-Pass module t.w.v. €39.- en of dat nog niet genoeg is op alle Camco Systems artikelen geld nogsteeds de club-korting met de aktie-code!!

Groetjes Won
Camco Systems
Gehannes
Master
Master
Berichten: 2024
Lid geworden op: ma 08 okt, 2007 7:35 pm
SYC/ Wie is wie-topic: 22241
Extra parameters: f=7

Re: Hoge korting en GRATIS module's bij Camco Systems

Bericht door Gehannes »

ziet er goed uit Won,
Helaas is het met mijn huidige auto geen optie meer maar zal zeker bij de volgende bolide eens een PM sturen ;)
Afbeelding
Racen is net als kleuren, gewoon binnen de lijntjes blijven !!
Bassbound
Novice
Novice
Berichten: 740
Lid geworden op: zo 13 jan, 2008 1:27 am
Auto: 323f BA 1995
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Contacteer:

Re: Hoge korting en GRATIS module's bij Camco Systems

Bericht door Bassbound »

ziet er goed uit.

zelf heb ik redelijk vaak vals alarm met mn camco systeem.
ook mis ik nog een radar sensor en hoodswitch.

wat kunnen jullie voor mij betekenen?
Afbeelding
CamcoSystems
Newbie
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: do 19 apr, 2012 1:55 pm
Auto: BMW 528i Touring

Re: Hoge korting en GRATIS module's bij Camco Systems

Bericht door CamcoSystems »

[quote="Gehannes"]ziet er goed uit Won,
Helaas is het met mijn huidige auto geen optie meer maar zal zeker bij de volgende bolide eens een PM sturen ;)[/quote]

Dank u, dank u! :D Wie weet in de toekomst ;)
CamcoSystems
Newbie
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: do 19 apr, 2012 1:55 pm
Auto: BMW 528i Touring

Re: Hoge korting en GRATIS module's bij Camco Systems

Bericht door CamcoSystems »

[quote="Bassbound"]ziet er goed uit.

zelf heb ik redelijk vaak vals alarm met mn camco systeem.
ook mis ik nog een radar sensor en hoodswitch.

wat kunnen jullie voor mij betekenen?[/quote]

Goeie morgen! Dank je voor je berichtje. Welk type alarm heb je? Misschien kunnen we je helpen de storing te verhelpen. Stuur dan even een mailtje naar service@camcosystems.nl met je gegevens, tel.nummer enz.

Verder hebben we een hoodswitch, deze kost €4,- en een radar sensor, deze kost €39,- en daar krijgt u dan 10% korting op via de club.

Groet Won
Camco Systems
Wilco
Novice
Novice
Berichten: 553
Lid geworden op: zo 03 apr, 2011 10:38 pm
Auto: Mazda 323F Gti 1.5
Contacteer:

Re: Hoge korting en GRATIS module's bij Camco Systems

Bericht door Wilco »

Hallo,

is het veel werk om Knightwatch KFM-2000b in te bouwen in de auto? in mijn andere F zit een Camco systeem hier is helaas de hand zender van overleden. maar als ik zie hoe dat allemaal aangesloten zit word ik al misselijk :P. Nou heb ik dat niet zelf gedaan dus weet niet of dat het ook gemakkelijker kan of tegenwoordige makkelijker geworden is :-)
werkt weer is niet, geweldige mooie nieuwe website waar de helft niet van werkt !
CamcoSystems
Newbie
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: do 19 apr, 2012 1:55 pm
Auto: BMW 528i Touring

Re: Hoge korting en GRATIS module's bij Camco Systems

Bericht door CamcoSystems »

[quote="Wilco"]Hallo,

is het veel werk om Knightwatch KFM-2000b in te bouwen in de auto? in mijn andere F zit een Camco systeem hier is helaas de hand zender van overleden. maar als ik zie hoe dat allemaal aangesloten zit word ik al misselijk :P. Nou heb ik dat niet zelf gedaan dus weet niet of dat het ook gemakkelijker kan of tegenwoordige makkelijker geworden is :-)[/quote]

Hey Wilco,

Dank je voor je berichtje :D Het KFM-2000b systeem is opzich wel redelijk in te bouwen maar enige technische kennis is wel vereist om storingen te voorkomen. Vaak als mensen het gaan inbouwen en het is verkeerd aangesloten wordt er gezegd dat het alarm systeem niet deugd, daarom raden wij wel aan het door een van onze inbouw stations in te laten bouwen, of het samen te doen met iemand (b.v. van de club) die het of vaker heeft gedaan of er verstand van heeft zodat jij straks gewoon optimaal plezier van je alarm zal hebben! ;) Je kan mij ook even een pb sturen via de email met je tel. en adres dan kan ik even kijken welk inbouw station er bij jouw in de buurt zit en wat het eventueel kost het te laten installeren.

Verder kunnen we vast van je oude systeem waar de handzender van overleden is ook een nieuwe handzender leveren. Ik heb hier nog een klein voorraadje oud type handzenders dus als je wil laat het me dan even weten :wink:

Groetjes Won
Camco Systems
Bassbound
Novice
Novice
Berichten: 740
Lid geworden op: zo 13 jan, 2008 1:27 am
Auto: 323f BA 1995
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Contacteer:

Re: Hoge korting en GRATIS module's bij Camco Systems

Bericht door Bassbound »

ik heb het ook ingebouwd, was aardig te doen.
schema's staan op het forum dus dat scheelt :)

[url]http://www.323fclub.nl/site/viewtopic.php?f=57&t=32808[/url]
Afbeelding
CamcoSystems
Newbie
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: do 19 apr, 2012 1:55 pm
Auto: BMW 528i Touring

Re: Hoge korting en GRATIS module's bij Camco Systems

Bericht door CamcoSystems »

[quote="Bassbound"]ik heb het ook ingebouwd, was aardig te doen.
schema's staan op het forum dus dat scheelt :)

[url]http://www.323fclub.nl/site/viewtopic.php?f=57&t=32808[/url][/quote]


Ziet er goed uit! :D Zo help je mekaar al een heel eind op weg! (ik moet wel zeggen dat je het beter in kunt laten bouwen vanwege eventuele storingen, maar inderdaad met de juiste kennis, informatie en geduld kom je een heel eind :p)
niels86
Novice
Novice
Berichten: 718
Lid geworden op: za 04 nov, 2006 10:46 pm
Auto: MAZDA 323F BA 1.5

Re: Hoge korting en GRATIS module's bij Camco Systems

Bericht door niels86 »

kan je toevallig ook losse delen bestellen voor de crimefighter system?
bij mij is er in iedergeval sluiting gekomen in de lader voor de knoppendoos, dus zoek ten eerste een lader, als dan blijkt dat de knoppendoos ook kapot is, dan wil ik weten of je die ook kan bestellen.
het nadeel van dit systeem vind ik dus wel dat er maar 1 knoppendoos bijzit.
please let me know.
Gesloten