Weitec veren voor BJ/BA/BG + Supsension BG/BA
Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden
-
- Master
- Berichten: 2024
- Lid geworden op: ma 08 okt, 2007 7:35 pm
- SYC/ Wie is wie-topic: 22241
- Extra parameters: f=7
-
- Expert
- Berichten: 1428
- Lid geworden op: wo 22 aug, 2007 5:17 pm
-
- Master
- Berichten: 2687
- Lid geworden op: vr 14 sep, 2007 5:18 pm
- Auto: obruT 2MR
Krijg je bij deze set ook de lagers en alles er op en er aan dus dat je niets van je huidige verenset hoeft te gebruiken ?
en hoe gaat dit icm een bg kijkende naar aanlopen in de wielkast.
ben even kijken wat het word, mocht ik met de f verder gaan wil ik er een vaste stugge verlaging onder aangezien alleen veren lang niet stug genoeg zijn en aanlopen bij een strakke bocht. dit is al bij een 35 mm verlaging .
en hoe gaat dit icm een bg kijkende naar aanlopen in de wielkast.
ben even kijken wat het word, mocht ik met de f verder gaan wil ik er een vaste stugge verlaging onder aangezien alleen veren lang niet stug genoeg zijn en aanlopen bij een strakke bocht. dit is al bij een 35 mm verlaging .
2000 TWINCAM 16
ceramics power
twin entry turbo
ceramics power
twin entry turbo
-
- Master
- Berichten: 2024
- Lid geworden op: ma 08 okt, 2007 7:35 pm
- SYC/ Wie is wie-topic: 22241
- Extra parameters: f=7
[quote="h0pla"]Krijg je bij deze set ook de lagers en alles er op en er aan dus dat je niets van je huidige verenset hoeft te gebruiken ?
en hoe gaat dit icm een bg kijkende naar aanlopen in de wielkast.
ben even kijken wat het word, mocht ik met de f verder gaan wil ik er een vaste stugge verlaging onder aangezien alleen veren lang niet stug genoeg zijn en aanlopen bij een strakke bocht. dit is al bij een 35 mm verlaging .[/quote]
Enige wat je moet overzetten zijn bij mijn weten alleen de bovenste schotel, die je weer monteerd aan de auto.
Ik durf niet te zeggen hoe het zit met de BG, maar bij de BA is het lekker stug vind ik, en ligt zeer strak op de weg. Ik mag aannemen dat het bij een 35mm setje niet gaat aanlopen...... ik heb de 40 onder de BA met 17"en dat geeft geen problemen.
Maar miss komt het bij jou wel dat bv de dempers af zijn, en dat die niet veel meer kan hebben, dat die dus een beetje weg zakt...
dont know
Groeten Geertjan
en hoe gaat dit icm een bg kijkende naar aanlopen in de wielkast.
ben even kijken wat het word, mocht ik met de f verder gaan wil ik er een vaste stugge verlaging onder aangezien alleen veren lang niet stug genoeg zijn en aanlopen bij een strakke bocht. dit is al bij een 35 mm verlaging .[/quote]
Enige wat je moet overzetten zijn bij mijn weten alleen de bovenste schotel, die je weer monteerd aan de auto.
Ik durf niet te zeggen hoe het zit met de BG, maar bij de BA is het lekker stug vind ik, en ligt zeer strak op de weg. Ik mag aannemen dat het bij een 35mm setje niet gaat aanlopen...... ik heb de 40 onder de BA met 17"en dat geeft geen problemen.
Maar miss komt het bij jou wel dat bv de dempers af zijn, en dat die niet veel meer kan hebben, dat die dus een beetje weg zakt...
dont know
Groeten Geertjan
Racen is net als kleuren, gewoon binnen de lijntjes blijven !!
-
- Master
- Berichten: 1935
- Lid geworden op: zo 12 nov, 2006 7:48 pm
- Auto: Datsun 260Z
- SYC/ Wie is wie-topic: 33420
- Contacteer:
[quote="h0pla"]Krijg je bij deze set ook de lagers en alles er op en er aan dus dat je niets van je huidige verenset hoeft te gebruiken ?
en hoe gaat dit icm een bg kijkende naar aanlopen in de wielkast.
ben even kijken wat het word, mocht ik met de f verder gaan wil ik er een vaste stugge verlaging onder aangezien alleen veren lang niet stug genoeg zijn en aanlopen bij een strakke bocht. dit is al bij een 35 mm verlaging .[/quote]
dan moet je ff je wielkastrand wegslijpen hopla!!!
dat werkt. ik heb er zelfs 215 onderliggen en heb samen met adri op time attack nog mijn wielkasten naar binnen lopen slaan omdat deze ook aanliepen bij elke hobbel. en dit zou op het circuit helemaal moeilijkheden geven
en hoe gaat dit icm een bg kijkende naar aanlopen in de wielkast.
ben even kijken wat het word, mocht ik met de f verder gaan wil ik er een vaste stugge verlaging onder aangezien alleen veren lang niet stug genoeg zijn en aanlopen bij een strakke bocht. dit is al bij een 35 mm verlaging .[/quote]
dan moet je ff je wielkastrand wegslijpen hopla!!!
dat werkt. ik heb er zelfs 215 onderliggen en heb samen met adri op time attack nog mijn wielkasten naar binnen lopen slaan omdat deze ook aanliepen bij elke hobbel. en dit zou op het circuit helemaal moeilijkheden geven
Verleden
- 323f BG 1.8 GLX ( EX)
- 323f BG 1.8 GT (EX)
Nu:
- Datsun "fairlady" 260Z
-
- Master
- Berichten: 2687
- Lid geworden op: vr 14 sep, 2007 5:18 pm
- Auto: obruT 2MR
Ik zit eigenlijk meer te kijken als de gt blijft naar een complete vaste verlagingset.
Schokbrekers zijn nog wel goed alleen de rubbers zijn versleten en de lagers ook, en als ik iets wil is het niet meer dat gekut met die losse veren.
Mij leek het handig gewoon een vast set met vaste veren en verlaging te monteren waar je in 1 keer alles bij krijgt.
Die lagers wat er bovenin zitten hebben ook niet het eeuwige leven en zijn nogal prijzig bij een dealer .
Zal binnenkort die rand is weg meppen haha
Schokbrekers zijn nog wel goed alleen de rubbers zijn versleten en de lagers ook, en als ik iets wil is het niet meer dat gekut met die losse veren.
Mij leek het handig gewoon een vast set met vaste veren en verlaging te monteren waar je in 1 keer alles bij krijgt.
Die lagers wat er bovenin zitten hebben ook niet het eeuwige leven en zijn nogal prijzig bij een dealer .
Zal binnenkort die rand is weg meppen haha
2000 TWINCAM 16
ceramics power
twin entry turbo
ceramics power
twin entry turbo