AB inbouwen voor CDV + raambediening mogelijk?

Problemen met je nieuwe radio/versterker?
Stel hier al je vragen die met je audio/andere media te maken heeft.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

323PGLX
Rookie
Rookie
Berichten: 147
Lid geworden op: di 17 apr, 2012 1:30 am
Auto: 323P GLX 1.5i 16v

Re: AB inbouwen voor CDV + raambediening mogelijk?

Bericht door 323PGLX »

[quote="MrKikker"]hmm, zie inderdaad dat je je ramen erop kan aansluiten..

geen idee wat ze daarmee bedoelen, ik vermoed een comfort-module maar het lijkt me stug voor het geld.. :lol:

maar daar kom je maar op 1 manier achter.

verder, als je het alarm binnen hebt en aan de gang gaat, PM maar, krijg je de draadschema's van me.[/quote]
Alarm? Het is toch geen alarm? En jij hebt hem toch ook? Dan heb je de doos/handleiding al en kan je betrekkelijk eenvoudig zien of er idd ramen erop aangesloten kunnen worden of dat er een extra module erbij moet?

Als jij je ramen niet heb aangesloten, wat heb je dan wel aangesloten, alleen maar de CDV?
MrKikker
Guru
Guru
Berichten: 3294
Lid geworden op: ma 29 jun, 2009 11:44 pm
Auto: 323F BA 1.8 GT blok
SYC/ Wie is wie-topic: 27107
Contacteer:

Re: AB inbouwen voor CDV + raambediening mogelijk?

Bericht door MrKikker »

mijn fout, had je de verkeerde link gegeven.
ik heb deze ingebouwd:

http://www.cargoods.nl/shop/alarm-syste ... ndzenders/

dit is centrale vergrendeling + alarmmodule :)
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
God
RedFeather
Novice
Novice
Berichten: 542
Lid geworden op: vr 09 mar, 2012 9:11 pm
Auto: 323F BA '98
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: AB inbouwen voor CDV + raambediening mogelijk?

Bericht door RedFeather »

[quote="MrKikker"]mijn fout, had je de verkeerde link gegeven.
ik heb deze ingebouwd:

http://www.cargoods.nl/shop/alarm-syste ... ndzenders/" onclick="window.open(this.href);return false;

dit is centrale vergrendeling + alarmmodule :)[/quote]
Daar mis ik dan weer dat met de ramen :(
Ik wil alles in 1! :p
RedFeather -
323F BA '98 1.5
Twilight Mica 12K
323PGLX
Rookie
Rookie
Berichten: 147
Lid geworden op: di 17 apr, 2012 1:30 am
Auto: 323P GLX 1.5i 16v

Re: AB inbouwen voor CDV + raambediening mogelijk?

Bericht door 323PGLX »

[quote="RedFeather"][quote="MrKikker"]mijn fout, had je de verkeerde link gegeven.
ik heb deze ingebouwd:

http://www.cargoods.nl/shop/alarm-syste ... ndzenders/" onclick="window.open(this.href);return false;

dit is centrale vergrendeling + alarmmodule :)[/quote]
Daar mis ik dan weer dat met de ramen :(
Ik wil alles in 1! :p[/quote]
Is er wel maar wel minimaal 80 euro. Moet je ff bij de site kijken onder het kopje alarmsystemen. http://www.cargoods.nl/shop/alarm-systeem/" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door 323PGLX op do 14 jun, 2012 6:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
323PGLX
Rookie
Rookie
Berichten: 147
Lid geworden op: di 17 apr, 2012 1:30 am
Auto: 323P GLX 1.5i 16v

Re: AB inbouwen voor CDV + raambediening mogelijk?

Bericht door 323PGLX »

[quote="MrKikker"]mijn fout, had je de verkeerde link gegeven.
ik heb deze ingebouwd:

http://www.cargoods.nl/shop/alarm-syste ... ndzenders/" onclick="window.open(this.href);return false;

dit is centrale vergrendeling + alarmmodule :)[/quote]
Nu twijfel ik, ga ik voor een alarm, of voor een AB. 80 euro vind ik iig beetje teveel van het goede...

Ik kan ze natuurlijk altijd mailen dat ik toch iets anders wil bestellen of de bestelling annuleren en geld terug vragen en her en der kijken? Ik heb deze besteld omdat jij hem ook zou hebben.

Weet je 100% zeker dat jouw alarmsysteem geen ramen kan aansturen? Als je op handleiding lezen klikt dan kom je een schema tegen waar ook de raam op aangesloten dient te worden, nu weet ik niet of dit een algemeen schema is dat voor een boel systemen geldt of dat ze vergeten zijn te vermelden dat jouw systeem ook voor ramen is.
Laatst gewijzigd door 323PGLX op do 14 jun, 2012 6:30 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
MrKikker
Guru
Guru
Berichten: 3294
Lid geworden op: ma 29 jun, 2009 11:44 pm
Auto: 323F BA 1.8 GT blok
SYC/ Wie is wie-topic: 27107
Contacteer:

Re: AB inbouwen voor CDV + raambediening mogelijk?

Bericht door MrKikker »

[quote="323PGLX"][quote="MrKikker"]mijn fout, had je de verkeerde link gegeven.
ik heb deze ingebouwd:

http://www.cargoods.nl/shop/alarm-syste ... ndzenders/" onclick="window.open(this.href);return false;

dit is centrale vergrendeling + alarmmodule :)[/quote]
Nu twijfel ik, ga ik voor een alarm, of voor een AB. 80 euro vind ik iig beetje teveel van het goede...

Ik kan ze natuurlijk altijd mailen dat ik toch iets anders wil bestellen of de bestelling annuleren en geld terug vragen en her en der kijken? Ik heb deze besteld omdat jij hem ook zou hebben.[/quote]

tuurlijk, gewoon mailen of anders morgen bellen. kunnen ze je bestelling ongedaan maken. mocht het pakketje al binnen zijn, gewoon vragen of je het product mag terugsturen. is immers nog on-opengemaakt etc.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
God
323PGLX
Rookie
Rookie
Berichten: 147
Lid geworden op: di 17 apr, 2012 1:30 am
Auto: 323P GLX 1.5i 16v

Re: AB inbouwen voor CDV + raambediening mogelijk?

Bericht door 323PGLX »

[quote="MrKikker"]

tuurlijk, gewoon mailen of anders morgen bellen. kunnen ze je bestelling ongedaan maken. mocht het pakketje al binnen zijn, gewoon vragen of je het product mag terugsturen. is immers nog on-opengemaakt etc.[/quote]
Weet je 100% zeker dat jouw alarmsysteem geen ramen kan aansturen? Als je op handleiding lezen klikt op die URL van je (onderin) dan kom je een schema tegen waar ook de raam op aangesloten dient te worden, nu weet ik niet of dit een algemeen schema is dat voor een boel systemen geldt (en niet perse voor elk alarmsysteem) of dat ze vergeten zijn te vermelden dat jouw systeem ook voor ramen is.
Laatst gewijzigd door 323PGLX op vr 15 jun, 2012 9:03 am, 1 keer totaal gewijzigd.
MrKikker
Guru
Guru
Berichten: 3294
Lid geworden op: ma 29 jun, 2009 11:44 pm
Auto: 323F BA 1.8 GT blok
SYC/ Wie is wie-topic: 27107
Contacteer:

Re: AB inbouwen voor CDV + raambediening mogelijk?

Bericht door MrKikker »

haha heb toevallig de handleiding voor mn neus liggen en er is inderdaad een negatief gestuurd draad.. heb hem alleen niet aangesloten, kan je de werking dus ook niet vertellen!

maar hij zit er en er word vermeld in de handleiding dat in 20sec alle ramen omhoog/dicht gaan, dus kennelijk doet het iets :lol:
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
God
RedFeather
Novice
Novice
Berichten: 542
Lid geworden op: vr 09 mar, 2012 9:11 pm
Auto: 323F BA '98
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: AB inbouwen voor CDV + raambediening mogelijk?

Bericht door RedFeather »

[quote="MrKikker"]haha heb toevallig de handleiding voor mn neus liggen en er is inderdaad een negatief gestuurd draad.. heb hem alleen niet aangesloten, kan je de werking dus ook niet vertellen!

maar hij zit er en er word vermeld in de handleiding dat in 20sec alle ramen omhoog/dicht gaan, dus kennelijk doet het iets :lol:[/quote]
Dus toch alles in 1 voor 30€ :mrgreen:
RedFeather -
323F BA '98 1.5
Twilight Mica 12K
323PGLX
Rookie
Rookie
Berichten: 147
Lid geworden op: di 17 apr, 2012 1:30 am
Auto: 323P GLX 1.5i 16v

Re: AB inbouwen voor CDV + raambediening mogelijk?

Bericht door 323PGLX »

[quote="MrKikker"]haha heb toevallig de handleiding voor mn neus liggen en er is inderdaad een negatief gestuurd draad.. heb hem alleen niet aangesloten, kan je de werking dus ook niet vertellen!

maar hij zit er en er word vermeld in de handleiding dat in 20sec alle ramen omhoog/dicht gaan, dus kennelijk doet het iets :lol:[/quote]
Je hebt deze alarm iig en je bent er dik tevreden over? Hij gaat niet zomaar af en je hebt je er nog niet aan geergerd enz enz? Hij gaat niet af als er een vliegje in de auto zit, maar wel als er een arm door het open raam gestoken wordt?

Zijn er nog minpunten die je kwijt wilt?
Plaats reactie