[BG] Voedingskabel door schutboard

Problemen met je nieuwe radio/versterker?
Stel hier al je vragen die met je audio/andere media te maken heeft.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Plaats reactie
SstennizZ
Advanced
Advanced
Berichten: 1295
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 1:25 am

[BG] Voedingskabel door schutboard

Bericht door SstennizZ »

Waar hebben jullie de voedingskabel doorheen gedaan? Ik ben net een uur aan het vogelen geweest maar kom er niet uit. Langs de deur (dus via de buitenkant) gaat niet omdat de deur te goed aansluit en langs de kabelboom is het veel te vol.

HELP!
Afbeelding
snarfvz
Novice
Novice
Berichten: 424
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 6:23 pm

Bericht door snarfvz »

Ik heb hem vanaf de accu via het schutboard naar de bijrijderskant daar gaat die de auto in en dan via de binnendorpel naar achteren
SstennizZ
Advanced
Advanced
Berichten: 1295
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 1:25 am

Bericht door SstennizZ »

snarfvz schreef:Ik heb hem vanaf de accu via het schutboard naar de bijrijderskant daar gaat die de auto in en dan via de binnendorpel naar achteren


dat snap ik, maar hoe heb je hem door het schutboard heen gedaan? waar doorheen?
Afbeelding
simon84
Novice
Novice
Berichten: 490
Lid geworden op: zo 26 feb, 2006 5:16 pm

Bericht door simon84 »

Er zit een gat in het schutbord. Deze zit onder de mat, aan de passagierskant. Hij zit iets onder het dashboardkastje.Hier zit een rubberen dob ik. Je kunt hier een kruisje in snijden, en hierdoor de kabel naar binnen voeren. Er is ruimte genoeg voor een 50mm2 kabel. Succes
Impulse SD-500, Crunch GTR Plus, 4x 12 inch Bull Audio woofers,16,5 cm Bull Audio compo
wampe
Rookie
Rookie
Berichten: 101
Lid geworden op: ma 27 feb, 2006 10:41 pm

Bericht door wampe »

idd er zit een ronde rubberen dop in. deze even eruit halen. rustig insnijden, evt een stukje, kleiner dan de diameter van de kabel eruit halen (moet wel afsluiten tegen vocht!) en dan kabel erdoor en met een beetje afwasmiddel er weer in drukken.
UItverkoop: Signat Ram 3 MkII - MTX RT-X01A Crossover - Impulse SD-500
SstennizZ
Advanced
Advanced
Berichten: 1295
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 1:25 am

Bericht door SstennizZ »

het is helemaal gelukt! handig zown dopje.. ;)
Alleen heeft wel de vorige eigenaar een gaatje er in geprikt met iets stomps.. Gelukkig sluit het nog wel netjes om de kabel aan maar toch... :S

Ik ga nog geen foto's posten want ik ben niet van plan alles weg te werken.. Ik wil namelijk van die bak af omdat ik een andere op me heb staan wachten, maar kan hem niet kopen als ik deze niet verkoop..
Kga een BGtje kopen, een zwarte, 1.8i GT! :P:P
Afbeelding
Plaats reactie