Joseph's [BG Creon] Met GT blok P12

Stel jezelf en je Mazda 323F of Mazda 3 hier voor! Maak de andere forumleden jaloers met knappe foto's van je auto en informatie over de projecten waar je mee bezig bent.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Forumregels
Forumregels
Dit forum is enkel bedoeld voor gebruikers met een Mazda 323F!
Geen 323F? Klik hier!
Plaats reactie
barreljan
Server Beheerder
Server Beheerder
Berichten: 7243
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 12:29 pm
Auto: BA V6R
SYC/ Wie is wie-topic: 78
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Bericht door barreljan »

[quote]ik heb elke dag een glimlach als mijn autosleutels in de mooiste auto van de parkeerplaats past[/quote]

8-)
Afbeelding
Driving a 323F 2.5 V6 Turbo KLZE @ 290pk/322nm

T3/T04E turbo | Turbosmart wastegate&blowoff | Stratified ECU | Millenia-S inj. | Mfactory LSD | Ksport 8pot 330mm | Ksport coilovers | Fidanza | And more..
Joseph
Novice
Novice
Berichten: 341
Lid geworden op: do 31 jan, 2008 11:21 am

Bericht door Joseph »

Zo ik had aspiraties voor een double Invidia Freeflow...
niet doorgegaan, moest m'n wielkas aanpassen naja het kwam erop neer dat ik hem moest verwijderen..
was nog eens 400 ballen bovenop de kosten die ik zou maken bij Jeroentje..
Dus nee..

Heb nu wel de lokale garage een single Invidia onder mn Creon laten lassen :)
Moet zeggen het geluid is wel mooier dan van m'n Raceland-zooi.. maar neit harder..
Ik dacht dat hij de silencer ook gemonteerd had maar dat was dus helemaal niet zo..
Het geluid is mooier in de zin gat hij toch nog een stukje dieper bromt, maar dat verschil is miniem.
Het mooiste is dat deze WEL RVS is :D

Foto's e.d. volgen!
Grimmie
Advanced
Advanced
Berichten: 757
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 8:24 pm
Auto: MX5 NA 1.6i
SYC/ Wie is wie-topic: 6893
Contacteer:

Bericht door Grimmie »

Mooi blokkie ligt er in :D
Astination
Expert
Expert
Berichten: 1474
Lid geworden op: wo 01 mar, 2006 7:25 pm
Auto: mazda 323 Coupé
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Extra parameters: f=7

Re: Joseph's [BG Creon] Met GT blok P12

Bericht door Astination »

Geweldig, dat GT blok. Die van mij moet er ook aan geloven. Blok is bijna overleden en dan maar een swap doen. Erg mooie Creon. Heb jij ook GT bak en GT remmen er op zitten? :finga:

Gr. Willem
Coole Coupé
Joseph
Novice
Novice
Berichten: 341
Lid geworden op: do 31 jan, 2008 11:21 am

Re: Joseph's [BG Creon] Met GT blok P12

Bericht door Joseph »

Wel de bak, maar niet de remmen..
M'n Creon staat nu ook geschorst in de garage, al sik ooit fatsoenlijke foto's heb ga ik haar verkopen :)
Ik rij nu rond in een Alfa 147 JTD, omdat ik voor m'n woon-werk afstanden een kleine diesel wou
Joseph
Novice
Novice
Berichten: 341
Lid geworden op: do 31 jan, 2008 11:21 am

Re: Joseph's [BG Creon] Met GT blok P12

Bericht door Joseph »

Gloeiende, gloeiende!
Wat ben ik blij dat dit forum nog bestaat!
Wat een fijne reis was het met deze BG Creon! Ik heb alle foto's maar weer even lekker fijn opgeslagen. Mis de wagen nog steeds!
Maar de wereld draait door!

Hoop dat het goed gaat met jullie allemaal!
barreljan
Server Beheerder
Server Beheerder
Berichten: 7243
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 12:29 pm
Auto: BA V6R
SYC/ Wie is wie-topic: 78
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Joseph's [BG Creon] Met GT blok P12

Bericht door barreljan »

Ik doe mn best om de server online te houden (kost me totaal geen moeite gelukkig, maar periodiek even backups controleren is wel een goede taak).

Het forum is er nog, puur voor de archieven waar ik het ook voor doe, maar echt actief is het niet meer. Dankzij FB/Instagram. Maar ja dat hou je niet tegen :lol:


ps. de Creon hebben wij na jouw plezier nog lang voorbij zien komen hier in de buurt (sterker nog, ik ben met Daniel toen meegeweest de auto op te halen in Zeeland) maar deze is helaas ook tot groot verdriet van de eigenaar stuk gereden, chassis krom, carterpan er stuk onder vandaan etc. Was een hele mooie wagen, mooi motortje ook. Motor is opgeknapt nadien en ook weer verkocht en in een BA beland (hebben wij daar weer in gebouwd), daar is nog kort als een circuit wagen mee geracet op Zandvoort. Daarna weer doorverkocht en sindsdien ben ik het spoor bijster. Misschien dat Adri dat nog weet waar die nog uit hangt. Motor was niet stuk te krijgen, éen bonk geweld :rock:
Afbeelding
Driving a 323F 2.5 V6 Turbo KLZE @ 290pk/322nm

T3/T04E turbo | Turbosmart wastegate&blowoff | Stratified ECU | Millenia-S inj. | Mfactory LSD | Ksport 8pot 330mm | Ksport coilovers | Fidanza | And more..
Plaats reactie