Damadscientists 323F BG GRSI 2nd update

Stel jezelf en je Mazda 323F of Mazda 3 hier voor! Maak de andere forumleden jaloers met knappe foto's van je auto en informatie over de projecten waar je mee bezig bent.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Forumregels
Forumregels
Dit forum is enkel bedoeld voor gebruikers met een Mazda 323F!
Geen 323F? Klik hier!
Listerstorm
Newbie
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: za 04 apr, 2015 11:22 am

Re: Damadscientists 323F BG GRSI 2nd update

Bericht door Listerstorm »

hey hallo,

ik ben Fre en ik zie hier ineens fotos van mijn oude GRSI staan, ik heb deze verkocht in 2006 of 2007 ben niet zeker meer. Ik ben een belg en woonde toen in antwerpen. Ik vroeg mij af, aangezien ik mijn goeie wagen altijd ben blijven missen, of hij nog rond rijdt?
Ik heb ondertussen een MX3 met een GRSI blok in. Zalige wagen. Please laat iets weten, mijn email is 'frederik_vranken@yahoo.com'

grtz FRé
barreljan
Server Beheerder
Server Beheerder
Berichten: 7243
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 12:29 pm
Auto: BA V6R
SYC/ Wie is wie-topic: 78
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Damadscientists 323F BG GRSI 2nd update

Bericht door barreljan »

[quote="Listerstorm"]hey hallo,

ik ben Fre en ik zie hier ineens fotos van mijn oude GRSI staan, ik heb deze verkocht in 2006 of 2007 ben niet zeker meer. Ik ben een belg en woonde toen in antwerpen. Ik vroeg mij af, aangezien ik mijn goeie wagen altijd ben blijven missen, of hij nog rond rijdt?
Ik heb ondertussen een MX3 met een GRSI blok in. Zalige wagen. Please laat iets weten, mijn email is 'frederik_vranken@yahoo.com'

grtz FRé[/quote]

Hee hallo ! Dat is even terug idd.

Ik heb er nog geen notie van of-ie nog rijd. Is deze in Belgie gebleven denk je? Of is die naar NL gegaan?
Afbeelding
Driving a 323F 2.5 V6 Turbo KLZE @ 290pk/322nm

T3/T04E turbo | Turbosmart wastegate&blowoff | Stratified ECU | Millenia-S inj. | Mfactory LSD | Ksport 8pot 330mm | Ksport coilovers | Fidanza | And more..
Plaats reactie