Joseph's [BG Creon] Met GT blok P12

Stel jezelf en je Mazda 323F of Mazda 3 hier voor! Maak de andere forumleden jaloers met knappe foto's van je auto en informatie over de projecten waar je mee bezig bent.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Forumregels
Forumregels
Dit forum is enkel bedoeld voor gebruikers met een Mazda 323F!
Geen 323F? Klik hier!
Plaats reactie
Joseph
Novice
Novice
Berichten: 341
Lid geworden op: do 31 jan, 2008 11:21 am

Bericht door Joseph »

Woa dat klinkt wel vet!!
heh heb meteen die foto aan m'n vrienden laten zien >< is wel leuk ik ga altijd zo voorzichtig en sereen om met mn Creon en dan zie je ineens een plaatje van mn creon zonder motorkap en met het hart er half uit hangend ><

Yeah die heb ik opgeslagen in mn Creon mapje :D thnx!

woa, ik kan nu helemaal niet wachten totdat ik er weer in rijd! De Alfa is net een dag naar een nieuwe koper om even te testen en jahoor, helemaal kapot. Radiator kapotgeroest, startmotor kapot. allebei had ik voorspelt maar er werd niks aan gedaan >< yeah ik betaal er niks aan mee natuurlijk >< Kreeg er laats ook bijna een boete mee, linkerzijknipperlicht is blauw.. WIE VERZINT ZOIETS?! als je dan zo graag wil showen doe ze dan allebei blauw. of (nog beter) laat ze gewoon.

Dus ik rijd nu weer in de voor sommige bekende witte Opel Astra station. 1.7 Diesel, zo traag dat zelfs ik met m'n ondoordringbare gemoedstoestand er depressief van wordt ><

Dus dan is dit lezen wel heel erg tof :D
Ik ben benieuwd wat die dyno gaat zeggen allemaal, eindelijk eens wat duidelijkheid over wat m'n auto presteerd.

Voorafgaand hadden we het over een geslepen nokkenas en ECUMAP.
Adri zag de nokkenas en ondervond er eigenlijks niks bijzonders aan. dus ik vraag me af of dat 7,6sec verhaal dan nog wel klopt, heb er niks op papier van.
barreljan
Server Beheerder
Server Beheerder
Berichten: 7243
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 12:29 pm
Auto: BA V6R
SYC/ Wie is wie-topic: 78
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Bericht door barreljan »

nou ik weet na vanavond wel 1 ding.....

vroem vroem !!! :twisted:

nog wat kleinigheidjes en schoonheidfoutjes en voila
Afbeelding
Driving a 323F 2.5 V6 Turbo KLZE @ 290pk/322nm

T3/T04E turbo | Turbosmart wastegate&blowoff | Stratified ECU | Millenia-S inj. | Mfactory LSD | Ksport 8pot 330mm | Ksport coilovers | Fidanza | And more..
HellRacer
Guru
Guru
Berichten: 4609
Lid geworden op: zo 26 feb, 2006 8:34 pm
Auto: BGV6,X9,TL1000R
SYC/ Wie is wie-topic: 5002
Contacteer:

Bericht door HellRacer »

Jah hehe, eindelijk electrische problemen opgelost en gaan de boel afronden, wellicht heb je zondag je auto weer ;) dus hou die dag vrij dan kan je hem (na bericht) ophalen.

Loopt als een zonnetje, vanaaf zo'n 40km mee gereden maar bevalt wel goed moet ik zeggen.
[link=http://www.h-p-c.nl]Afbeelding[/link]
[link=http://www.h-p-c.nl]H-p-c.nl Mazda Service, Alles voor u en uw Mazda[/link]
[link=http://www.h-p-c.nl]Team H-P-C Motorsport, Mazda Racing[/link]
CreonPower
Novice
Novice
Berichten: 442
Lid geworden op: ma 07 jul, 2008 7:27 pm
Auto: MX3 klze
SYC/ Wie is wie-topic: 0

Bericht door CreonPower »

Das goed nieuws man..
heb je al iets gemerkt met de trekking??
want je had paar onderdelen van een BA als het goed is :lol:
NELUZ
Expert
Expert
Berichten: 1696
Lid geworden op: ma 28 aug, 2006 1:35 pm
Auto: Renault Megane
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Contacteer:

Bericht door NELUZ »

[quote="CreonPower"]Das goed nieuws man..
heb je al iets gemerkt met de trekking??
want je had paar onderdelen van een BA als het goed is :lol:[/quote]Onderdelen van de BA? owww dan komt het goed :lol:
"When i get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."

-Barney Stinson.
barreljan
Server Beheerder
Server Beheerder
Berichten: 7243
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 12:29 pm
Auto: BA V6R
SYC/ Wie is wie-topic: 78
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Bericht door barreljan »

maare heej

werd jij niet knetterdol in de auto als je de silencer eruit had? gisteren dus 30/40 km meegereden met hellracer en een brandblussertje 2Bsure maare ik vond het wel aardig aanwezig, en dat dus mét silencer
Afbeelding
Driving a 323F 2.5 V6 Turbo KLZE @ 290pk/322nm

T3/T04E turbo | Turbosmart wastegate&blowoff | Stratified ECU | Millenia-S inj. | Mfactory LSD | Ksport 8pot 330mm | Ksport coilovers | Fidanza | And more..
Joseph
Novice
Novice
Berichten: 341
Lid geworden op: do 31 jan, 2008 11:21 am

Bericht door Joseph »

Met silencer had ik er niet superveel last van eigenlijk.. ja hij is aanwezig maar niet echt storend..
Maar zonder silencer werd ik er knettergestoort van >< Dat is even leuk om door de Vlissingse 'ghetto' te rijden waar uitlaten hard harder harst moeten om flink wat zwarte koppen te laten draaien (ik mag dat zeggen ben zelf ook donker :P) maar vanaf ik op de snelweg 3800 toeren moet rijden wordt het echt zwaaaar irritant!

Zit btw wel te denken aan een andere uitlaat (of 2) maar dat was voordat ik dat GT erin moest laten zetten.

Ben benieuwt wat er allemaal van gekomen is :) Ik heb nog steeds die CAI buizen hier liggen :-s Die moet ik dan alsnog zelf maar even inbouwen.
HellRacer
Guru
Guru
Berichten: 4609
Lid geworden op: zo 26 feb, 2006 8:34 pm
Auto: BGV6,X9,TL1000R
SYC/ Wie is wie-topic: 5002
Contacteer:

Bericht door HellRacer »

[quote="Joseph"]Ben benieuwt wat er allemaal van gekomen is :) Ik heb nog steeds die CAI buizen hier liggen :-s Die moet ik dan alsnog zelf maar even inbouwen.[/quote]

Jup en anders kunnen we dat evnetueeel wel doen als je de auto komt halen. Er is ook nog 1 ander onevenheidje maar dat is al bekend en dat vertel ik wel wanneer je um komt halen.

Ik hoop dat ik je morgen bellen kan dat het klaar is, wil nog de verschillen uitzoeken met de kabelboom ivm problemen bij LazyG. Maargoed je hoort van mij :D
[link=http://www.h-p-c.nl]Afbeelding[/link]
[link=http://www.h-p-c.nl]H-p-c.nl Mazda Service, Alles voor u en uw Mazda[/link]
[link=http://www.h-p-c.nl]Team H-P-C Motorsport, Mazda Racing[/link]
Joseph
Novice
Novice
Berichten: 341
Lid geworden op: do 31 jan, 2008 11:21 am

Bericht door Joseph »

Aight, zal m'n tel bijhouden :)
h0pla
Master
Master
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 14 sep, 2007 5:18 pm
Auto: obruT 2MR

Bericht door h0pla »

[quote="Joseph"]Met silencer had ik er niet superveel last van eigenlijk.. ja hij is aanwezig maar niet echt storend..
Maar zonder silencer werd ik er knettergestoort van >< Dat is even leuk om door de Vlissingse 'ghetto' te rijden waar uitlaten hard harder harst moeten om flink wat zwarte koppen te laten draaien (ik mag dat zeggen ben zelf ook donker :P) maar vanaf ik op de snelweg 3800 toeren moet rijden wordt het echt zwaaaar irritant!

Zit btw wel te denken aan een andere uitlaat (of 2) maar dat was voordat ik dat GT erin moest laten zetten.

Ben benieuwt wat er allemaal van gekomen is :) Ik heb nog steeds die CAI buizen hier liggen :-s Die moet ik dan alsnog zelf maar even inbouwen.[/quote]

Al is in een gt gezeten met een catvervanger, middendempervervanger , en 2 freeflow's zonder silincers op het eind :lol: , ik heb er nog geen moment spijt van gehad en denk er niet aan om die dingen er in te zetten haha!

Hey maar goed dat je otootje weer rijd binnenkort , dat ding was de sloop nog helemaal niet waard, superstrak bakkie!
Veel plezier van het gt geweld alvast!
2000 TWINCAM 16
ceramics power
twin entry turbo
Plaats reactie