Boear 323F, facelift op eind pagina 2.

Stel jezelf en je Mazda 323F of Mazda 3 hier voor! Maak de andere forumleden jaloers met knappe foto's van je auto en informatie over de projecten waar je mee bezig bent.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Forumregels
Forumregels
Dit forum is enkel bedoeld voor gebruikers met een Mazda 323F!
Geen 323F? Klik hier!
DutchStyle
Rookie
Rookie
Berichten: 133
Lid geworden op: wo 21 mar, 2012 7:51 pm
Auto: 323F BA 1.8 GLX
SYC/ Wie is wie-topic: 36648
Contacteer:

Re: Boear z'n Mazda 323F met vraag op p2!?

Bericht door DutchStyle »

Zooooo! Wat is jou auto opgeknapt vergeleken met hoe je hem aan heb geschaft!

Netjes gepoetst hoor, en nu zien vol te houden:P

Leuke update'tjes zo met die voor & achterbumpers, ik ben benieuwd!

:rock:
Mazda 323F BA '96 - Under Construction! See SYC-Topic
Boear
Rookie
Rookie
Berichten: 141
Lid geworden op: zo 17 jun, 2012 5:05 pm
Auto: 323F 1.8 GLX
SYC/ Wie is wie-topic: 37361
Contacteer:

Re: Boear z'n Mazda 323F met vraag op p2!?

Bericht door Boear »

DutchStyle schreef:Zooooo! Wat is jou auto opgeknapt vergeleken met hoe je hem aan heb geschaft!

Netjes gepoetst hoor, en nu zien vol te houden:P

Leuke update'tjes zo met die voor & achterbumpers, ik ben benieuwd!

:rock:


Dankjewel. Zit ook een hoop bloed zweet en tranen in ;)

Als ik mijn exterieur lijstje heb afgewerkt dan gaat die weer netjes, in de schoonmaak, kleilaagje, polish en wax om het mooi te houden. Iig genoeg te doen om de rooie dame weer op orde te krijgen ;)
Joltfox
Newbie
Newbie
Berichten: 54
Lid geworden op: zo 30 dec, 2012 1:11 am
Auto: Mazda 323f BA

Re: Boear z'n Mazda 323F met vraag op p2!?

Bericht door Joltfox »

Echt een strakke auto :o
Khoop op meer updates van je ^^,
Boear
Rookie
Rookie
Berichten: 141
Lid geworden op: zo 17 jun, 2012 5:05 pm
Auto: 323F 1.8 GLX
SYC/ Wie is wie-topic: 37361
Contacteer:

Re: Boear z'n Mazda 323F met vraag op p2!?

Bericht door Boear »

Joltfox schreef:Echt een strakke auto :o
Khoop op meer updates van je ^^,


Zal vanzelf gebeuren, tijd en ruimte erbij scheelt ook een hoop ;)

Zaterdag zit de versterker erin dus dan kunnen we daar weer een update van maken ;)
Boear
Rookie
Rookie
Berichten: 141
Lid geworden op: zo 17 jun, 2012 5:05 pm
Auto: 323F 1.8 GLX
SYC/ Wie is wie-topic: 37361
Contacteer:

Re: Boear z'n Mazda 323F met vraag op p2!?

Bericht door Boear »

Zow nadat ik vorige week de versterker erin had zitten en alle boxen opnieuw had nagekeken of de plus en min goed zaten wilde ik thuis mijn laptop aanzetten en die had nog maar 1 woord voor me:

POEF

Dus heb even met mijn mazda potje moeten gebruiken om een laptop aan te schaffen, aangezien hier ik alles mee doe ipv een tv etc en voor het werk het ook wel handig is.

Ondertussen heb ik dus een versterker erin zitten en een tijdelijke subwoofer (foto's volgen).

Van het weekend nog even alle pekel van me auto gespoten en auto gewassen, in de garage van een vriend van me verder ter drogen gezet en maar eens alle sponningen ingevet om zeker te weten dat ik aanstaande maandag mijn deuren nog open krijg.....
Kevertje
Novice
Novice
Berichten: 364
Lid geworden op: ma 30 jun, 2008 10:23 pm
Auto: Niksan Mietra
SYC/ Wie is wie-topic: 0

Re: Boear z'n Mazda 323F met vraag op p2!?

Bericht door Kevertje »

Boear schreef:Ondertussen heb ik dus een versterker erin zitten en een tijdelijke subwoofer (foto's volgen).


Ben benieuwd ;)

En kl0te van je laptop inderdaad, dat soort dingen gebeuren altijd als je het niet kan gebruiken
Afbeelding
www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level
Boear
Rookie
Rookie
Berichten: 141
Lid geworden op: zo 17 jun, 2012 5:05 pm
Auto: 323F 1.8 GLX
SYC/ Wie is wie-topic: 37361
Contacteer:

Re: Boear z'n Mazda 323F met vraag op p2!?

Bericht door Boear »

Kevertje schreef:
Boear schreef:Ondertussen heb ik dus een versterker erin zitten en een tijdelijke subwoofer (foto's volgen).


Ben benieuwd ;)

En kl0te van je laptop inderdaad, dat soort dingen gebeuren altijd als je het niet kan gebruiken


Foto's volgen van het weekend wel, aangezien ik nu naar werk ga in donker en thuis kom in het donker. De sub is een tijdelijke Starburst van Raveland van een maat van mij om wat te kloten maar ik merk al gelijk dat ik hierdoor toch liever me eigen sub laat maken met een strakkere bass en wellicht in de toekomst ook de boxen in de auto ga vervangen voor een nog beter merk :P
Boear
Rookie
Rookie
Berichten: 141
Lid geworden op: zo 17 jun, 2012 5:05 pm
Auto: 323F 1.8 GLX
SYC/ Wie is wie-topic: 37361
Contacteer:

Re: Boear z'n Mazda 323F met vraag op p2!?

Bericht door Boear »

Kevertje schreef:
Boear schreef:Ondertussen heb ik dus een versterker erin zitten en een tijdelijke subwoofer (foto's volgen).


Ben benieuwd ;)

En kl0te van je laptop inderdaad, dat soort dingen gebeuren altijd als je het niet kan gebruiken


Even een aantal foto(tjes), ze zijn wat aan de kleine kant maar ik wilde dit even snel snel doorheen gooien tijdens het koken.. dus niet op afmeting gelet..

Merk is DLS geworden, 3 kanaals versterker. 1 kanaal voor de sub en me voorspeakers versterkt.
Afbeelding

Uit de doos, gemonteerd in de auto krijg je dan dit:
Afbeelding

Tijdelijk subwoofer geleend van een vriend, zit echter toch echt te twijfelen om een kist te maken met daarin een losse subwoofer voor een meer strakke bas aangezien dit ding meer een dreunbass heeft wat ik niet zo lekker vind...

Afbeelding


Helaas vanmiddag viel mijn speaker bij de passagiers kant uit, wegens drukte vandaag geen tijd voor gehad om na te kijken, dit gebeurt volgend weekend wel aangezien ik dan nog veel meer ga doen :P
Kevertje
Novice
Novice
Berichten: 364
Lid geworden op: ma 30 jun, 2008 10:23 pm
Auto: Niksan Mietra
SYC/ Wie is wie-topic: 0

Re: Boear z'n Mazda 323F met vraag op p2!?

Bericht door Kevertje »

DLS is gewoon een top merk.
Als je een strakkere bas wilt zou ik voor maximaal een 12" woofer gaan in een gesloten kistje.
Afbeelding
www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level
Boear
Rookie
Rookie
Berichten: 141
Lid geworden op: zo 17 jun, 2012 5:05 pm
Auto: 323F 1.8 GLX
SYC/ Wie is wie-topic: 37361
Contacteer:

Re: Boear z'n Mazda 323F met vraag op p2!?

Bericht door Boear »

Kevertje schreef:DLS is gewoon een top merk.
Als je een strakkere bas wilt zou ik voor maximaal een 12" woofer gaan in een gesloten kistje.


Thanx voor de tip, dat wordt ook mijn bedoeling, een gesloten kist halen en er een maximum 12inch woofer inzetten. Zit zelf ook zeer te twijfelen om dit ook van het merk DLS te doen aangezien het spul dan ook allemaal van dezelfde lijn is... (op den duur deurspeakers dan ook vervangen voor juiste balans)
Plaats reactie