GekkerGarret`s 323F KLZE
Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden
Forumregels
Forumregels
Dit forum is enkel bedoeld voor gebruikers met een Mazda 323F!
Geen 323F? Klik hier!
Forumregels
Dit forum is enkel bedoeld voor gebruikers met een Mazda 323F!
Geen 323F? Klik hier!
- richardr6
- Newbie
- Berichten: 85
- Lid geworden op: ma 11 okt, 2010 10:57 pm
- Auto: 323F 2.0i V6
- Extra parameters: f=7
- Contacteer:
Re: GekkerGarret`s 323F KLZE Koeling upgrade
Vraagje aan je Garret,
heb je na de blokwisseling nog andere dingen aangepast om het juiste vermogen uit je KLZE te halen?
Ontsteking, ECU of bedrading aangepast?
Ben dit ook van plan (wederom) te doen, vandaar de vraag.
Gr. Richard
heb je na de blokwisseling nog andere dingen aangepast om het juiste vermogen uit je KLZE te halen?
Ontsteking, ECU of bedrading aangepast?
Ben dit ook van plan (wederom) te doen, vandaar de vraag.
Gr. Richard
-
- Rookie
- Berichten: 103
- Lid geworden op: zo 18 aug, 2013 1:27 pm
- Extra parameters: f=7
- Contacteer:
Re: GekkerGarret`s 323F KLZE Koeling upgrade
Vrijdag de Mazdaspeed raamband laten plakken, teven plannen om het dak te spuiten zit inmiddels wat roest plekjes op helaas
-
- Rookie
- Berichten: 103
- Lid geworden op: zo 18 aug, 2013 1:27 pm
- Extra parameters: f=7
- Contacteer:
Re: GekkerGarret`s 323F KLZE Koeling upgrade
Vandaag mezelf laten gaan
[BBvideo 560,340][/BBvideo]
[BBvideo 560,340][/BBvideo]
-
- Server Beheerder
- Berichten: 7243
- Lid geworden op: za 25 feb, 2006 12:29 pm
- Auto: BA V6R
- SYC/ Wie is wie-topic: 78
- Extra parameters: f=7
- Contacteer:
Re: GekkerGarret`s 323F KLZE Koeling upgrade
[quote="richardr6"]Vraagje aan je Garret,
heb je na de blokwisseling nog andere dingen aangepast om het juiste vermogen uit je KLZE te halen?
Ontsteking, ECU of bedrading aangepast?
Ben dit ook van plan (wederom) te doen, vandaar de vraag.
Gr. Richard[/quote]
Gewoon de originele KF ecu, draadboom en ontsteking gebruiken. Er zitten bij japanners, zeker Mazda met de OBD1 system, altijd ruime marge op en pakt alles keurig op Meeste met een curved-neck pakken makkelijk 200+ pk.
Tenzij je de 2.5 uit de Xedos9 te pakken (aan de buitenkant niet te onderscheiden met een echte ZE) hebt en dus een kat in de zak heb, dan zit je op 180-190
heb je na de blokwisseling nog andere dingen aangepast om het juiste vermogen uit je KLZE te halen?
Ontsteking, ECU of bedrading aangepast?
Ben dit ook van plan (wederom) te doen, vandaar de vraag.
Gr. Richard[/quote]
Gewoon de originele KF ecu, draadboom en ontsteking gebruiken. Er zitten bij japanners, zeker Mazda met de OBD1 system, altijd ruime marge op en pakt alles keurig op Meeste met een curved-neck pakken makkelijk 200+ pk.
Tenzij je de 2.5 uit de Xedos9 te pakken (aan de buitenkant niet te onderscheiden met een echte ZE) hebt en dus een kat in de zak heb, dan zit je op 180-190
Driving a 323F 2.5 V6 Turbo KLZE @ 290pk/322nm
T3/T04E turbo | Turbosmart wastegate&blowoff | Stratified ECU | Millenia-S inj. | Mfactory LSD | Ksport 8pot 330mm | Ksport coilovers | Fidanza | And more..
-
- Rookie
- Berichten: 103
- Lid geworden op: zo 18 aug, 2013 1:27 pm
- Extra parameters: f=7
- Contacteer:
Re: GekkerGarret`s 323F KLZE A nice video
en hoe kun je die kat in de zak controleren?
-
- Server Beheerder
- Berichten: 7243
- Lid geworden op: za 25 feb, 2006 12:29 pm
- Auto: BA V6R
- SYC/ Wie is wie-topic: 78
- Extra parameters: f=7
- Contacteer:
Re: GekkerGarret`s 323F KLZE A nice video
[quote="GekkerGarret"]en hoe kun je die kat in de zak controleren?[/quote]
Open schroeven of met een endoscoop kijken of. KLZE zuiger zijn anders namelijk. De KLDE zuigers, die erin zitten, zijn dished
ZE:
[img]http://www.xtremethings.com/Images/KLZE_Piston.jpg[/img]
DE:
[img]http://www.xtremethings.com/Images/KLDE_Piston.jpg[/img]
.
Open schroeven of met een endoscoop kijken of. KLZE zuiger zijn anders namelijk. De KLDE zuigers, die erin zitten, zijn dished
ZE:
[img]http://www.xtremethings.com/Images/KLZE_Piston.jpg[/img]
DE:
[img]http://www.xtremethings.com/Images/KLDE_Piston.jpg[/img]
.
Driving a 323F 2.5 V6 Turbo KLZE @ 290pk/322nm
T3/T04E turbo | Turbosmart wastegate&blowoff | Stratified ECU | Millenia-S inj. | Mfactory LSD | Ksport 8pot 330mm | Ksport coilovers | Fidanza | And more..
-
- Rookie
- Berichten: 103
- Lid geworden op: zo 18 aug, 2013 1:27 pm
- Extra parameters: f=7
- Contacteer:
Re: GekkerGarret`s 323F KLZE A nice video
ahh kijkaan, duidelijk
- richardr6
- Newbie
- Berichten: 85
- Lid geworden op: ma 11 okt, 2010 10:57 pm
- Auto: 323F 2.0i V6
- Extra parameters: f=7
- Contacteer:
Re: GekkerGarret`s 323F KLZE A nice video
[quote="barreljan"][quote="GekkerGarret"]en hoe kun je die kat in de zak controleren?[/quote]
Open schroeven of met een endoscoop kijken of. KLZE zuiger zijn anders namelijk. De KLDE zuigers, die erin zitten, zijn dished
[/quote]
Kan dan niet via motornummer of een ander kenmerk.
Jammer.
Als ik onderdelen van het blok nodig heb, zoals zuigers/zuigerveren, lagerwerk.
Heeft er iemand dan een onderdelentekening / link naar een site?
Thanks!
Open schroeven of met een endoscoop kijken of. KLZE zuiger zijn anders namelijk. De KLDE zuigers, die erin zitten, zijn dished
[/quote]
Kan dan niet via motornummer of een ander kenmerk.
Jammer.
Als ik onderdelen van het blok nodig heb, zoals zuigers/zuigerveren, lagerwerk.
Heeft er iemand dan een onderdelentekening / link naar een site?
Thanks!
-
- Rookie
- Berichten: 103
- Lid geworden op: zo 18 aug, 2013 1:27 pm
- Extra parameters: f=7
- Contacteer:
Re: GekkerGarret`s 323F KLZE A nice video
fordprobestore.co.uk/
Daar hebben ze wel het een en ander
Daar hebben ze wel het een en ander
- richardr6
- Newbie
- Berichten: 85
- Lid geworden op: ma 11 okt, 2010 10:57 pm
- Auto: 323F 2.0i V6
- Extra parameters: f=7
- Contacteer:
Re: GekkerGarret`s 323F KLZE A nice video
[quote="GekkerGarret"]fordprobestore.co.uk/
Daar hebben ze wel het een en ander[/quote]
klopt, maar volgens mij geen zuigerveren en eventueel zuigers.
Daar hebben ze wel het een en ander[/quote]
klopt, maar volgens mij geen zuigerveren en eventueel zuigers.