Even Voorstellen (terug van weggeweest)

Stel jezelf en je Mazda 323F of Mazda 3 hier voor! Maak de andere forumleden jaloers met knappe foto's van je auto en informatie over de projecten waar je mee bezig bent.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Forumregels
Forumregels
Dit forum is enkel bedoeld voor gebruikers met een Mazda 323F!
Geen 323F? Klik hier!
Plaats reactie
pitbullfm
Newbie
Newbie
Berichten: 67
Lid geworden op: do 26 jul, 2007 11:54 am
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Even Voorstellen (terug van weggeweest)

Bericht door pitbullfm »

Hallo allemaal ben sinds 22-08-2015 weer terug hier op de site omdat ik een mazda 323f BA heb gekocht, ook ben ik in het bezit van een mazda mx-5 cabrio

vorige auto's : Mazda 323 BG helaas was deze na 2 jaar doorgeroest en heb ik verkocht als onderdelen.

Toen heb ik een Mazda mx-3 1.6 gekocht een groene, veel plezier mee gehad , maar helaas uitgeleend voor een avond aan mijn vriendin en tja totall loss.

Heb daarna een mazda mx-3 1.8 V6 gekocht, hier 6 jaar in gereden tot afgelopen zaterdag nog 22-08-2015. Maar helaas de kleur was op en begon te roesten, toen had ik de keuze om hem bij te werken of om te verkopen nu het nog kon.

Als laatste heb ik voor gekozen , omdat ik ook al in bezit ben van een mazda mx-5 had ik in feite 2 kleine auto's wat niet altijd makkelijk was .

Daarom nu in bezit van een mazda mx-5 en sinds zaterdag een mazda 323 F BA

De 323F is wel een opknappertje, de ramen werkten niet, schokbrekers stuk en aantal krassen, maar deze worden weer netjes opgeknapt.

Ramen werken weer, schokbrekers worden besteld, en krassen worden nog bijgewerkt en gespoten of op andere manier opgelost.

Je kunt wel zeggen dat ik een echte mazda gek ben en blijf

Foto;'s van mijn oude auto;s en mijn huidige mazda mx5 en 323F BA staan in mijn fotoalbum
Gebruikersavatar
Paddy22
Clublid
Clublid
Berichten: 825
Lid geworden op: ma 11 feb, 2013 6:16 pm
SYC/ Wie is wie-topic: 38165
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Even Voorstellen (terug van weggeweest)

Bericht door Paddy22 »

welkom ;) er staan zeer mooie wagens in je galerij :duim:
Mazda 323f GLX BA 97 1.5i & Mazda 323F GLX Jubilee BA 97 1.8 GT & Mazda 323F GTi BA 96 1.8 & Mazda 323f BJ 99 1.5
Afbeelding
pitbullfm
Newbie
Newbie
Berichten: 67
Lid geworden op: do 26 jul, 2007 11:54 am
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Re: Even Voorstellen (terug van weggeweest)

Bericht door pitbullfm »

dank je wel , al jarenlang mazda's dus gaat nog even goedkomen, nu eerst de 323f BA opknappen de lak , krassen, etc, ruiten gaan alweer open dat was stuk, lampen al weer werkend gemaakt, 1 deur vervangen voor een betere deur, electrische antenne vervangen, etc en dan nog maar een week in bezit van de auto haha, eerst wat moet gebeuren ook is 17 inch velgen dr onder, zitten nu 13 inch velgen met wieldoppen onder, dat staat niet.
Plaats reactie