Goedemiddag,
Ik ben Marcel uit het Zuiden des Lands, Asten.
Heb al een paar jaar geen mazda meer, maar sinds kort weer op zoek naar een nette BJ.
Moet een diesel zijn, i.v.m. woon-werkverkeer.
Dus heb helaas nog geen mooie foto's van een auto, maar dat komt binnenkort wel!
Groet, Marcel
Voorstellennn
Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden
Forumregels
Forumregels
Dit forum is enkel bedoeld voor gebruikers met een Mazda 323F!
Geen 323F? Klik hier!
Forumregels
Dit forum is enkel bedoeld voor gebruikers met een Mazda 323F!
Geen 323F? Klik hier!
-
- Clublid
- Berichten: 11
- Lid geworden op: vr 06 jun, 2014 7:53 pm
- Auto: BA 1.8 GT BA 2.5
- Contacteer:
Re: Voorstellennn
Hey welkom!
Sorry voor de late reactie... Maar er zijn een heleboel dingen omtrent het forum veranderd.
Is het gelukt met de juiste BJ te vinden?
Groetjes Eva DutchDeviltje
Sorry voor de late reactie... Maar er zijn een heleboel dingen omtrent het forum veranderd.
Is het gelukt met de juiste BJ te vinden?
Groetjes Eva DutchDeviltje
TRASH YOUR PAST , ENJOY THE PRESENT , AND DECIDE YOUR FUTURE...LOVE LIFE
- Jermaniac
- Clublid
- Berichten: 257
- Lid geworden op: do 10 mei, 2012 7:06 am
- Auto: 1991 BG 1.6 GLX
- SYC/ Wie is wie-topic: 38584
- Extra parameters: f=7
- Contacteer:
Re: Voorstellennn
Beste Marcel!
Misschien heb je het al vernomen bij je zoektocht, maar de DiTD's zijn dun gezaaid, met een reden.
Heb er zelf ook 2 gehad en ze krijgen problemen met de dieselpomp waardoor deze eerst alsie warm is niet genoeg in zal spuiten om te kunnen aanslaan.
Dit kan op een gegeven moment zo erg worden dat hij zelfs koud heel slecht aanslaat. Dit gebeurd vaak om en nabij de 300.000km op de teller.
Vaak als er problemen optreden, komen vaak de roestproblemen bij de spatbordranden erbij en gaat de auto vaak op export richting het Oostblok.
Dus als je testrijd, probeer na de rit de auto weer te starten. Duurt het langer dan de 1e start weet je genoeg.
Misschien heb je het al vernomen bij je zoektocht, maar de DiTD's zijn dun gezaaid, met een reden.
Heb er zelf ook 2 gehad en ze krijgen problemen met de dieselpomp waardoor deze eerst alsie warm is niet genoeg in zal spuiten om te kunnen aanslaan.
Dit kan op een gegeven moment zo erg worden dat hij zelfs koud heel slecht aanslaat. Dit gebeurd vaak om en nabij de 300.000km op de teller.
Vaak als er problemen optreden, komen vaak de roestproblemen bij de spatbordranden erbij en gaat de auto vaak op export richting het Oostblok.
Dus als je testrijd, probeer na de rit de auto weer te starten. Duurt het langer dan de 1e start weet je genoeg.
Famillia Guy
323F BG 1.6 DOHC 1991 Harbor Blue Metallic
121 DB 1.3 16v SOHC 1993 Clear White
323F BG 1.6 DOHC 1991 Harbor Blue Metallic
121 DB 1.3 16v SOHC 1993 Clear White