JAF 20 mei pinkstermaandag TT assen 2013

Evenementen die vanuit de club worden ondersteund of georganiseerd. zoals bv. Automaxx, Full Speed en de Summer Gathering.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Evenementen Team, Bestuursleden, Beheer Evenementen Team

Gesloten
Gebruikersavatar
crosskabouter323
Clublid
Clublid
Berichten: 74
Lid geworden op: zo 27 jan, 2013 9:37 pm
Auto: 323F BJ 2.0l '01
SYC/ Wie is wie-topic: 38370
Extra parameters: f=9
Contacteer:

Re: JAF 20 mei pinkstermaandag TT assen 2013

Bericht door crosskabouter323 »

Was weer een gezellig en top dag.. :duim:

hebben veel geluk gehad met het weer, alleen begin van de ochtend en pas na 22.00 hier weer..
Zeker als ik dan hoor dat de pinksterraces op Zandvoort erg veel regen hadden..

helaas wel ff flink balen bij aankomst voor onze Pop-i.. maar is gelukkig goed gekomen.. :-D :super:

Al met al was het weer een mooie dag.. :thanx:
:leuk: :club: :323fclub:
Mazda 323F BJ 2.0 '01

Mazda 323F BA 1.5 '98 {12k} (donor)
Mazda 323F BA 1.5 '98 {12k} (project
Renault Clio RN 1.4 '95
Renault Clio RL 1.2 '97
Seat Ibiza '93
Renault Clio 1.8 16v '92 Baccara
Peugeot 205 '95 {BRUM}
djmarcio
Advanced
Advanced
Berichten: 1037
Lid geworden op: di 06 sep, 2011 10:26 pm
Auto: 323F 1.6 BJ 2001
SYC/ Wie is wie-topic: 0
Contacteer:

Re: JAF 20 mei pinkstermaandag TT assen 2013

Bericht door djmarcio »

natuurlijk mag ik niet ontbreken met mijn reactie :323fclub:

ben heel blij hoe het verlopen is!
en natuurlijk de leden die hielpen opbouwen en afbreken en ook deden opruimen. echt top :duim: :duim: :323fclub:
ik hoop dat dit zo altijd in de toekomst kan gaan. daarom kregen jullie ook een windjack kado van de club. omdat jullie top leden zijn! :duim: :323fclub:

kan het niet vaak genoeg zeggen :oops:

heb echt een leuke dag gehad. voor iedereen club stickers geplakt die er eentje op zijn auto wou hebben. werd er ook steeds beter in 8-)
en zelfs van paddy22(patrick) een waardering gekregen hier op het forum :club:

en natuurlijk moeten we [color=#FF0000]erja en walter[/color] niet vergeten.
[size=150]hhhhhheeeeeeeeellllll[/size] erg bedankt voor de ruimte die we mochten gebruiken.
ik hoop dat jullie het ook echt leuk hadden en niet te veel rotzooi na de tijd hadden?? :oops:
ik ga jullie hier ckr een waardering voor geven niet veel mensen zullen dit doen!!

wat mij ook opvalt is dat we nu een leuke en gezellige groep hebben met mensen uit het hele land!
en die word alleen maar groter! mikeapp en martinb die kende ik nog niet maar ook twee leuke en gezellige top gasten!

hoop dat we dit kunnen vast houden met zijn alle en er een grote en gezellige club van kunnen maken!

er zijn ook 4 mensen die langs kwamen en zijden kunnen we lid worden van de club?
jammer genoeg hadden we geen inschrijf formulieren :-?
maar als het goed is melden die zich aan en komen ze ons versterken met onze gezellige club :323fclub:

ik heb alweer veel te veel gelult :oops: maar allemaal heel erg bedankt voor deze leuke en gezellige dag!
en tot de volgende keer! ik zal niet stil zitten om evenementen en club dagen leuk en gezellig te maken!
zo als jaf moet het altijd zijn vind ik en daar ga ik voor zorgen!

gr marc
jullie zeer blije evenement mannetje :-D :super: :mazda: :club:
Afbeelding
Gesloten