[quote="rientsf"]Ben het eens met Friesland, lekker dicht bij.
Meschien goed voor een eerste kennismaking met iedereen .
En het is best mooi hier.[/quote]
Beetje oneerlijke en niet reële peiling aangezien iedereen het dicht bijzijnde voor zichzelf kiest. Veel leden komen uit het noorden maar voor de zuiderlingen is het niet echt prettig om zo'n afstand te rijden.
Ik zelf kom uit utrecht en vind dit ook het makkelijkst aangezien hier zat openbare plekken zijn en ongeveer voor elke uithoek even ver rijden is. Ik denk ook dat er meer animo is als er 20 anderhalf uur moeten rijden en nog eens 20 een iets mindere tijd. als dat je er 20 hebt die 0.5 uur moeten rijden en de andere 20, 2 tot 2.5 uur
[quote="Kruegerr"]Beetje oneerlijke en niet reële peiling aangezien iedereen het dicht bijzijnde voor zichzelf kiest.
Veel leden komen uit het noorden maar voor de zuiderlingen is het niet echt prettig om zo'n afstand te rijden.
Ik zelf kom uit utrecht en vind dit ook het makkelijkst aangezien hier zat openbare plekken zijn en ongeveer voor elke uithoek even ver rijden is. Ik denk ook dat er meer animo is als er 20 anderhalf uur moeten rijden en nog eens 20 een iets mindere tijd. als dat je er 20 hebt die 0.5 uur moeten rijden en de andere 20, 2 tot 2.5 uur
haha let alsjeblieft niet op de naam van de link
en zo heb je in omgeving utrecht heel veel meeting plekken. dit is toevallig bij mij om de hoek[/quote]
De naam zegt het al peiling we kijken zo waar veel mensen van de club wonen en pakken zo een middel weg.
En jebent altijd vrij om een meeting op te zetten! Er is veel animo voor!
[quote="WOutsider95"]In het mooie zuiden is ook wel eens leuk voor de verandering, en dan bijvoorbeeld met zen alle de eifelroute rijd. Moet heel mooi zijn heb ik gehoord[/quote]
zou zeggen die een animo check voor een mooie toertocht
Mazda 323f GLX BA 97 1.5i & Mazda 323F GLX Jubilee BA 97 1.8 GT & Mazda 323F GTi BA 96 1.8 & Mazda 323f BJ 99 1.5
[quote="Paddy22"][quote="WOutsider95"]In het mooie zuiden is ook wel eens leuk voor de verandering, en dan bijvoorbeeld met zen alle de eifelroute rijd. Moet heel mooi zijn heb ik gehoord[/quote]
zou zeggen die een animo check voor een mooie toertocht [/quote]
Zou ik het bij de Mergellandroute houden.
Anders rij je wel heel veel kilometers. ...
Of anders een weekendje Eifel