Ik stem op Limburg! Het lijkt wel alsof er NIKS wordt georganiseerd in Limburg...
Ik heb een vrij zeldzame uitvoering van een Mazda 323F IV GT met orriginele Airco en met een pico bello orrigineel interieur...de auto is niet vernaggeld of wat dan ook..ziet er gewoon nog netjes uit!
Ik zou ook zeker graag een keer met mn autootje naar een meeting willen komen, maar deze zijn niet te doen als ze ergens in groningen of friesland worden gehouden!
[color=#FF0000]DUS IK STEM VOOR LIMBURG!!![/color]
Mazda 323f BG 1.8i GT Bouwjaar 1993, speciale uitvoering met airco TE KOOP
[quote="Claudy"]Ik stem op Limburg! Het lijkt wel alsof er NIKS wordt georganiseerd in Limburg...
Ik zou ook zeker graag een keer met mn autootje naar een meeting willen komen, maar deze zijn niet te doen als ze ergens in groningen of friesland worden gehouden!
[color=#FF0000]DUS IK STEM VOOR LIMBURG!!![/color][/quote]
... nog maals.
Alles wat door het evenementen team / bestuur wordt georganiseerd is in Centraal nederland !!!
alle meetings er buiten wat je op het forum ziet, zijn lokale meetings die door leden zelf worden opgezet en niet door het 323fclub !
Racen is net als kleuren, gewoon binnen de lijntjes blijven !!
En daarom wil ik nu gaan kijken en twee meetings opzetten en alle twee op de zelfde dag en dan er voor zorgen dat die twee naar het midden van het land komen bij elkaar zodat iedereen elkaar een keer ziet! Dit gebeurd dan pas in april of mei dat wel maar het gaat gebeuren!
En als mensen ideeen hebben of opmerkingen kun je altijd een persoonlijk bericht sturen!
[quote="djmarcio"]En daarom wil ik nu gaan kijken en twee meetings opzetten en alle twee op de zelfde dag en dan er voor zorgen dat die twee naar het midden van het land komen bij elkaar zodat iedereen elkaar een keer ziet! Dit gebeurd dan pas in april of mei dat wel maar het gaat gebeuren!
En als mensen ideeen hebben of opmerkingen kun je altijd een persoonlijk bericht sturen![/quote]
een idee misschien kan jij het e-team wel versterken
[quote="Cyrax"][quote="djmarcio"]En daarom wil ik nu gaan kijken en twee meetings opzetten en alle twee op de zelfde dag en dan er voor zorgen dat die twee naar het midden van het land komen bij elkaar zodat iedereen elkaar een keer ziet! Dit gebeurd dan pas in april of mei dat wel maar het gaat gebeuren!
En als mensen ideeen hebben of opmerkingen kun je altijd een persoonlijk bericht sturen![/quote]
een idee misschien kan jij het e-team wel versterken[/quote]
dat vragen hun vanzelf denk ik;)
en zo niet dan zal ik ze wel een keer een mailtje sturen