5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Meetings voor en door leden, en overige evenementen van andere autoclubs.

Moderators: Moderators, Evenementen Team, Bestuursleden, Junior Administrator, Beheer Evenementen Team

dubversion
Newbie
Newbie
Berichten: 85
Lid geworden op: za 10 jul, 2010 6:20 pm
Auto: BMW 325ti met TS2
Contacteer:

Re: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Bericht door dubversion » vr 01 aug, 2014 12:26 pm

Beste boost lovers,

Het is bijna zover ! Het weer lijkt prima te zijn, zo'n 21 graden met wat wolkjes. Mocht er een buitje vallen, niet getreurd er zijn tenten aanwezig om even te schuilen en hopelijk valt er niet te veel uit de hemel !

De meeting is van 13.00 - 16.00 uur
VIPs en specials worden geacht om 12.00 uur bij het circuit te zijn.

LET WEL: het circuit sluit ook weer om 17.00 uur, dus haal je auto op tijd weg om grote problemen te voorkomen !!!

Voor de VIPs die het parade rondje om 13.00 uur mee willen doen is een helm verplicht en een lidmaatschap van driving fun. Regel dat AUB zelf contant ter plaatse mocht je dit nog niet hebben (EUR 25).

NB: volg altijd de instructies op van de organisatie. Dit geldt in het bijzonder voor het parkeren op het terrein en de mini drag strip. Hou het gezellig !
NB: Bezoekers mogen het terrein niet op met hun auto, dus parkeer AUB elders.
Mocht je je alsnog willen opgeven dan kun je mij mailen op info@ctsm.nl

Hartelijk dank voor alle inschrijvingen !
Het is een prachtige laatste ovb lijstje geworden

Tot zondag !

Gebooste groetjes,

Jeroen Cabbolet
06 48466864

Audi S2 Avant met Precision 6262 1994 590 PK 724 Nm
BMW 335i met Turbo Upgrade 2007 445 PK 681 Nm
BMW E30 M3 met Precision 6262 Turbo op 1.6 bar 745 PK 760 Nm
BMW E46 320 met 3.0 liter swap en raptor supercharger 2001 300 PK
BMW E46 323i met Raptor supercharger 1999 300 PK
chevrolet 454 SS 1991 600 PK 800 Nm
Chrysler 300C 3.5 V6 met Raptor Supercharger 0.4 bar 2004 320 PK 450 Nm
Dodge Ram Daytona Hemi V8 2005 360 PK (Special)
Fiat Coupe 2.0 20V Turbo Limited edition 1998
Fiat Coupe 2.0 20V Turbo PLUS 2000 260 PK
Ford Mustang SVT Cobra 2003 450 PK 550 Nm (Special)
GMC Typhoon Turbo (Special)
Honda civic 1.5i dxi Daytona met turbo op 0.5 bar 1995 170 PK
Lancia Delta integrale EVO 1 1992 210 PK (Special)
Lexus LS400 4.0 V8 met GT3582R turbo 1996 544 PK 775 Nm
Mercedes AMG c32 2002 354 PK (Special)
Mercedes AMG e55 Supercharged 500 PK (Special)
Mercedes e320 brabus/Maybach 1985 (Special)
Mini Cooper S met 50 PK NOS 2003 231 PK 266 Nm
Mustang GT met Edelbrock supercharger 2005 465 PK 595 Nm
Nissan 200SX met RB25DET 1994 425 PK
Nissan 350z Supercharged
Nissan 350z Supercharged
Nissan 350Z Twin Turbo 598 PK 746 Nm
Nissan GT-R 2010 600 PK (Special)
Nissan R33 GTR V-SPEC 1996 420 PK
Nissan Sklyine met RB26DETTT en GT2860-5 Turbo's 1998 580 (E85) PK
Nissan Skyline R33 GTR 1997 422 PK 494 Nm
Nissan Skyline R33 gts t88 project 1996
Nissan Skyline R33 GTS25T S2 met Turbonetics Turbo 1996 320 wPK
Nissan Skyline R33 GTST 1997 306 PK (Special)
Nissan Skyline R33 GTS-T 1996 444 PK 520 Nm
Nissan Skyline R33 GTST Big Single T70 1995 512 PK
Nissan Sunny GTI-R met GT3071 op 1.2 bar 1992 330 PK
Opel Astra GSI Turbo 1993 310 PK 480 Nm
Opel Insignia OPC 2010 355 PK
Opel Kadett E 4x4 Turbo 1987 280 PK
Opel Kadett met 2.4 CIH block en Borg Warner Turbo 1978
Opel Zaffira OPC 2003 270 PK
Renault 19 Met F7R motor 16v Phase 2 1993 240 PK
Renault 5 GT Turbo 1985 200 wPK 280 wNm
Renault 5 GT Turbo 1988 200 wPK
Renault 5 GT turbo 180 PK
Renault 9 met Clio Williams blok en Gt3071r Turbo op 1 bar 1986 330 PK
Renault Dauphine met R5 GT 1.4l turbo 1961 120 PK
Renault Megane RS CUP 2011 310 PK 445 Nm
Seat Ibiza 1.8-20V Turbo Sport 2000 230 PK
Seat Ibiza 6L TDI 2003 293 PK 531 Nm
Seat Leon 1.9 TDI Topsport met GTB1756VK 2002 208 PK 438 Nm
Seat LeonTopsport TDI met Garrett 2260v turbo 2004 300 PK 520 Nm
Skoda Octavia RS met K04 Hybride Turbo 2008 335 PK 430 Nm
Smart ForTwo Turbo 2000 (Special)
Subaru Forester 2000 290 PK 380 Nm
Subaru GC8 Impreza 555 met TD05 op 1.4 bar 1996 370 PK
Subaru Impreza 2.0 GT Turbo 1996 211 PK
Subaru Impreza GTT 1998 230 PK (Special)
Subaru Impreza GTT 1999 240 PK (Special)
Subaru Impreza GTT 1999 275 PK (Special)
Subaru Impreza GTT 2000 310 PK 400 Nm
Subaru Impreza GTT Coupe 1999 250 PK
Subaru Impreza WRC S7 Replica (MY01) 2001 349 PK 481 Nm
Subaru Impreza WRX 2002 309 PK 466 Nm
Subaru Impreza WRX 2004 311 PK 440 Nm
Subaru Impreza WRX 2005 270 PK 360 Nm
Subaru Impreza WRX STI 2002 364 PK 475 Nm
Supra MKIV TT Targa met Precision T6262 op 1.3 bar 1994 510 wPK 610 wNm
Toyota Starlet (EP91) Glanza V 1998 170 PK 200 Nm
Toyota Supra 2.5L Twin turbo Mk3 1989 300 wPK
Toyota Supra Mk3 1JZ-GTE swap 1988
Toyota Supra Mk3 7M-GTE 1989 235 PK (Special)
Toyota Supra Mk3 7M-GTE 1989 235 PK (Special)
Toyota Supra Mk3 met 1JZ-GTE 320 PK
Toyota Supra Mk4 57m Single Turbo 1994 340 wPK 430 wNm
Toyota Supra Mk4 met Custom Twin Turbo (5757 / 4580 Precision) 1993 750 wPK
Toyota Supra mk4 met upgraded turbo's 1994 440 PK
Volkswagen Corrado 20VT Syncro 1989 474 PK 482 Nm
Volkswagen Golf II met 16V turbo op 1.9 bar 451 PK 566 Nm
Volkswagen Golf mk3 VR6 Turbo(netics) 1995 310 PK
Volkwagen Golf GTI met 1.8 20V swap en GT2871R turbo 1986 430 PK 500 Nm
Volvo 850 1996 BTCC replica 1995 300 wPK 470 wNm
Volvo 850 T-5R met Garrett GTX3071R turbo 1995 430 PK 500 Nm
Volvo C70 T5 1998 280 PK
Volvo s60 T5 2002 270 PK

dubversion
Newbie
Newbie
Berichten: 85
Lid geworden op: za 10 jul, 2010 6:20 pm
Auto: BMW 325ti met TS2
Contacteer:

Re: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Bericht door dubversion » wo 06 aug, 2014 12:01 pm

Beste Turbo liefhebbers,

De meeting op Zandvoort had prachtig weer en er opkomst onder de VIPs en specials was hoog. Hartelijk dank daarvoor !
Het publiek heeft ook de organisatie meegeholpen met dranghekken verplaatsen, dat werd ook erg gewaardeerd.

De Custom King prijs is gewonnen door Marco in zijn Chevrolet 454 SS. Door een andere krukas en zuigers is het een 496 ci block geworden (meer dan 8 liter !) en hij heeft een 80 mm turbo ver downstream geplaatst, bijna bij het achterwiel. Ook is hij trouw gebleven aan zijn water/methanol injectie systeem. De unieke combinatie van een turbo op zo'n groot block verdient natuurlijk een prijs. De auto is nog niet op de dyno geweest en er is ook nog wel wat werk aan de afstelling, dus we hebben weer een blije Custom King er bij. Gefeliciteerd !


De dag dat Marco zijn prijs int zullen we natuurlijk weer een video maken van zijn dynorun, de datum is nu nog niet bekend.
Binnenkort volgt een groter verslag en een video van de 5e Custom Turbo en Supercharger Meeting op Zandvoort.

Stay tuned,

groetjes,
Jeroen

dubversion
Newbie
Newbie
Berichten: 85
Lid geworden op: za 10 jul, 2010 6:20 pm
Auto: BMW 325ti met TS2
Contacteer:

Re: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Bericht door dubversion » wo 13 aug, 2014 10:32 pm

De video is er !
[BBvideo]http://www.youtube.com/watch?v=hcfjktnF8VU[/BBvideo]


Gebooste groetjes,
Jeroen

dubversion
Newbie
Newbie
Berichten: 85
Lid geworden op: za 10 jul, 2010 6:20 pm
Auto: BMW 325ti met TS2
Contacteer:

Re: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Bericht door dubversion » ma 13 okt, 2014 12:14 pm

Custom King video 2014 is klaar:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wNW_s-KOo-c[/youtube]

Enjoy !

dubversion
Newbie
Newbie
Berichten: 85
Lid geworden op: za 10 jul, 2010 6:20 pm
Auto: BMW 325ti met TS2
Contacteer:

Re: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Bericht door dubversion » ma 13 okt, 2014 12:14 pm

dubversion schreef:De video is er !
[BBvideo]https://www.youtube.com/watch?v=hcfjktnF8VU[/BBvideo]


Gebooste groetjes,
Jeroen

Gesloten