De nieuwe Mazda 6 - nieuwe foto's p5

Plaats/ lees hier het plaatste Mazda-nieuws.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

323FDriver85
Novice
Novice
Berichten: 656
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 2:45 pm

Bericht door 323FDriver85 »

[quote="protege"]Die importeur mogen ze wel met een boekenplank slaan, met hun oude opa en oma marketing :lol:

Ben benieuwd hoe dat zwarte stuk eruit ziet op de achterbumper, het lijkt nu op de hoek alsof ze een stuk zijn vergeten te verfen. De bumper lijkt uit één geheel te bestaan, geen naad tussen de lak en dat zwarte. (doet me denken aan die gekke beslissing om sierpijpjes op de 6 mps te zetten :? )

Knippers op de spatborden is ook een beetje not-done en zitten niet op de vorige foto's van de nieuwe 6, maar wel op de GT-M :?


En die velgen mogen terug naar Rüsselsheim :-H[/quote]

Op de europese uitvoering zitten wel knippers hoor :wink:
en ik vind het best vreemd dat de importeur er over gaat dat er geen spoiler opkomt. Volgend jaar neemt Mazda het toch zelf over dus dan zal die spoiler er waarschijnlijk opkomen hoor.
Bluemica
Forumlid
Forumlid
Berichten: 6244
Lid geworden op: za 05 aug, 2006 5:04 pm
Auto: VW Golf 7.5
SYC/ Wie is wie-topic: 83284
Extra parameters: f=7

Bericht door Bluemica »

[quote="323FDriver85"]ik vind het best vreemd dat de importeur er over gaat dat er geen spoiler opkomt. Volgend jaar neemt Mazda het toch zelf over dus dan zal die spoiler er waarschijnlijk opkomen hoor.[/quote]

oh, stopt Auto Palace de Binckhorst ermee dan?
sommige auto's roesten niet voor niks, dat is natuurlijk verloop...
Afbeelding
ばいやくすみ > baiyakusumi
protege
Expert
Expert
Berichten: 1446
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 2:03 pm

Bericht door protege »

[quote="nejke"]

zo'n zwarte diffucer, plaatsen ze wel op meerder sport types..

ga maar eens bij de echte super sportcars kijken, of ze hebben allemaal een uisparing in het midden, of het is ook zwart gekliederd..

ik vind dat wel een sportieve uitstraling.[/quote]

Je mist het hele punt wat ik zeg :wink:
Ik weet wel hoe een diffuser er uit ziet, ik heb er zelf één (gehad) :lol: Echter op die bumper zit er geen naad of bolling zoals ik zei.
Kijk maar eens naar de oude 6 mps, daar zit echt een naad en een soort randje. Het is dan wel één gehele bumper, maar je ziet waar het overloopt. Bij die GT-M bumper is dat niet zo. Het lijkt alsof ze gewoon een stuk zwart folie over de originele vorm van de bumper hebben geplakt.

Het ziet er wel mooi uit, maar goed dat randje maakt het natuurlijk net even wat echter en netter. Zoals stiknaden in leren stoelen 8-)

[quote="323FDriver85"]
Op de europese uitvoering zitten wel knippers hoor :wink:
en ik vind het best vreemd dat de importeur er over gaat dat er geen spoiler opkomt. Volgend jaar neemt Mazda het toch zelf over dus dan zal die spoiler er waarschijnlijk opkomen hoor.[/quote]

Ik zei toch op de fotoooo's :lol: Erg zonde! Is dit bij alle Europese uitvoeringen zo, of ook weer zo'n idee van Binckhorst?
Koentje
Expert
Expert
Berichten: 1506
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 5:24 pm

Bericht door Koentje »

Geile bak hoor.
323FDriver85
Novice
Novice
Berichten: 656
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 2:45 pm

Bericht door 323FDriver85 »

[quote="shameete"][quote="323FDriver85"]ik vind het best vreemd dat de importeur er over gaat dat er geen spoiler opkomt. Volgend jaar neemt Mazda het toch zelf over dus dan zal die spoiler er waarschijnlijk opkomen hoor.[/quote]

oh, stopt Auto Palace de Binckhorst ermee dan?[/quote]

Ja mazda gaat het zelf overnemen. Het budget komt dus ook hoger te liggen :lol:. Ze gaan dan ook eindelijk weer is reclame maken voor het merk. Werd ook wel is tijd..
ranger323
Guru
Guru
Berichten: 3856
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 11:47 am
Auto: 323F 2.0 sportive
SYC/ Wie is wie-topic: 371587
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Bericht door ranger323 »

Qinx
Advanced
Advanced
Berichten: 1050
Lid geworden op: di 28 feb, 2006 9:17 pm
Auto: Volvo V40 1.9TDi
Contacteer:

Bericht door Qinx »

[quote="323FDriver85"]en ik vind het best vreemd dat de importeur er over gaat dat er geen spoiler opkomt. Volgend jaar neemt Mazda het toch zelf over dus dan zal die spoiler er waarschijnlijk opkomen hoor.[/quote]

Ik niet hoor. De importeur moet namelijk de prijs zover drukken dat nà de BPM de prijs nog steeds concurerend is met bv Duitsland of België. Dus wordt er voor de Nederlandse markt *alles* vanaf gehaald, en worden dat allemaal opties waarvoor je extra moet schokken.

En daar gaat dus inderdaad de importeur over, en je kunt er donder op zeggen dat Mazda straks precies hetzelfde doet, totdat de BPM voldoende is afgebouwt.
Snelmer
Advanced
Advanced
Berichten: 1028
Lid geworden op: do 08 mar, 2007 4:07 pm
Auto: 323F BA '98
SYC/ Wie is wie-topic: 11434

Bericht door Snelmer »

Owns a Vivid Green 323F Rush '98
Thijs
Master
Master
Berichten: 2186
Lid geworden op: wo 15 nov, 2006 12:15 pm

Bericht door Thijs »

Mazda is echt goed bezig hoor :D Ook hier weer niks dan lof, lijkt me een leuke auto voor alsk dadelijk een gezinnetje heb :lol:
Groeten Thijs

Momenteel: VolksWagen Golf 5 GTI 200pk DSG 19"
Voorheen: Mazda 323 coupe 1.3/Mazda 323F BG/Mazda 323F BA 1.5/Mazda 323F BA 2.0 V6 24v
Jappie
Guru
Guru
Berichten: 4349
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 10:55 am
Auto: S2000 + Ibiza TDI FR
Contacteer:

Bericht door Jappie »

Ik heb er 2 weken geleden al tientallen, zo niet honderden zien staan op de auto terminal in Rotterdam :D
Plaats reactie