De nieuwe Mazda 6 - nieuwe foto's p5

Plaats/ lees hier het plaatste Mazda-nieuws.

Moderators: Junior Administrator, Moderators, Bestuursleden

Thijs
Master
Master
Berichten: 2186
Lid geworden op: wo 15 nov, 2006 12:15 pm

Bericht door Thijs »

[quote="Jappie"]Ik heb er 2 weken geleden al tientallen, zo niet honderden zien staan op de auto terminal in Rotterdam :D[/quote]

Waarom heb je er niet een paar meegenomen dan? :roll: :P
Groeten Thijs

Momenteel: VolksWagen Golf 5 GTI 200pk DSG 19"
Voorheen: Mazda 323 coupe 1.3/Mazda 323F BG/Mazda 323F BA 1.5/Mazda 323F BA 2.0 V6 24v
Jappie
Guru
Guru
Berichten: 4349
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 10:55 am
Auto: S2000 + Ibiza TDI FR
Contacteer:

Bericht door Jappie »

Hehe, vooral als je daar werkt zou dat wel eens heel moeilijk kunnen zijn :D Stonden ook duizenden andere nieuwe Mazda's vers uit Japan, heb er wel wat foto's van geknipt, maar dat was geloof ik niet eens toegestaan...
whiterider
Guru
Guru
Berichten: 3146
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 4:03 pm
Auto: mazda 3
Contacteer:

Bericht door whiterider »

mooi bakbeest.. zou hem zo weer in het wit nemen :P
Riesh
Master
Master
Berichten: 2398
Lid geworden op: di 26 dec, 2006 9:41 pm
Auto: Demio / Micra
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Bericht door Riesh »

Ik heb er een paar weken geleden een aantal (samen met de nieuwe 2) gezien op een autobeurs in Denemarken. Ziet er erg goed uit.

Fiat 500 stond daar overigens ook
www.nicosport.nl - tuning en onderstel
www.brandblusserexpert.nl - voor de goedkoopste brandblussers
Snelmer
Advanced
Advanced
Berichten: 1028
Lid geworden op: do 08 mar, 2007 4:07 pm
Auto: 323F BA '98
SYC/ Wie is wie-topic: 11434

Bericht door Snelmer »

Bron autoweek:
[quote]Er komt geen nieuwe Mazda 6 MPS. Het merk twijfelt namelijk sterk aan het bestaansrecht van een sportieve topper van het 6-gamma.
Dat heeft Ryuichi Umeshita, product manager van Mazda, in een interview gezegd. De 6 MPS is vooral een slachtoffer van kannibalisme uit eigen huis, want de 3 MPS heeft met z’n 265 pk zelfs 5 pk meer aan boord voor een lagere prijs. Ook was het kleine broertje sneller dan de 6 MPS, zowel qua acceleratie als qua topsnelheid.
Umeshita heeft benadrukt dat het besluit niet door onwil is ingegeven: “We brengen een nieuwe 6 MPS als er genoeg vraag naar zo’n auto is. Maar als we eerlijk zijn, zien we dat niet gebeuren.â€
Owns a Vivid Green 323F Rush '98
ranger323
Guru
Guru
Berichten: 3856
Lid geworden op: za 25 feb, 2006 11:47 am
Auto: 323F 2.0 sportive
SYC/ Wie is wie-topic: 371587
Extra parameters: f=7
Contacteer:

Bericht door ranger323 »

MAZDA MAAKT PRIJZEN NIEUWE MAZDA6 HATCHBACK EN SPORTBREAK BEKEND

Den Haag, 21 december 2007.
Mazda heeft de prijzen bekend gemaakt van de twee andere carrosserievarianten van de nieuwe Mazda6, de Hatchback en de SportBreak. In vergelijking met de nieuwe Mazda6 Sedan zal de Hatchback € 750,- meer kosten en de SportBreak € 1500,-, maar daar krijgt de klant wel wat extra voor terug.
Zo is de nieuwe Mazda6 Hatchback standaard voorzien van de befaamde Karakuri achterbank, waardoor er bij neerklappen van de rugleuningen een compleet vlakke laadvloer ontstaat, omdat de leuningen in de vloer verdwijnen. Daarnaast is de achterklep van de Hatchback standaard voorzien van Soft Close, waarbij de klep zich automatisch sluit als deze niet meteen in het slot gevallen is. De nieuwe Mazda6 Hatchback is te koop vanaf € 26.545,-, beginnend met de 1.8 liter Exclusive. Het model staat eind februari 2008 bij de dealers in de showroom.
De populaire Sportbreak van de nieuwe Mazda6 is vanzelfsprekend ook standaard voorzien van de Karakuri achterbank, maar heeft nog een extra Karakuri element, een automatisch met de achterklep meebewegende afdekhoes voor het bagagecompartiment, waardoor deze ruimte direct toegankelijk is zonder eerst de afdekhoes op te rollen. Een belangrijk visueel aspect voor de SportBreak zijn de standaard aluminium roofrails, die bij de huidige Mazda6 nog in zwart kunststof zijn uitgevoerd. De nieuwe Mazda6 SportBreak is leverbaar vanaf € 27.295,- voor de 1.8 liter Exclusive en staat vanaf maart 2008 bij de Mazda-dealer.

[img]http://www.mazda.nl/content/nieuws/Nwe_ ... _3-4RA.jpg[/img]
[img]http://www.mazda.nl/content/nieuws/Nwe_ ... dio_LV.jpg[/img]
[img]http://www.mazda.nl/content/nieuws/Nwe_ ... dio_LV.jpg[/img]
[img]http://www.mazda.nl/content/nieuws/Nwe_ ... styles.jpg[/img]
Powerdown
Rookie
Rookie
Berichten: 214
Lid geworden op: ma 09 apr, 2007 11:18 am
Auto: 323f BA 1.8i
SYC/ Wie is wie-topic: 0

Bericht door Powerdown »

:kwijl: Mooie auto's hoor!
Wel jammer dat die 6 MPS niet komt :( maarja je kan niet alles hebben toch.
Benno
Rookie
Rookie
Berichten: 262
Lid geworden op: ma 15 okt, 2007 11:29 am

Bericht door Benno »

Het is toch wel een übergeile auto moet ik zeggen hoor. Kreeg net een mailtje met hun nieuwe website voor de geïnteresseerden.

www.denieuwemazda6.nl
f-power
Novice
Novice
Berichten: 360
Lid geworden op: wo 08 aug, 2007 4:28 pm

Bericht door f-power »

ik ga er waarschijnlijk binnenkort in rijden...

lease van de zaak :twisted: :lol: :lol:

heb ik een leuk alternatief om naar meetings te komen :wink:
F-Power...
Benno
Rookie
Rookie
Berichten: 262
Lid geworden op: ma 15 okt, 2007 11:29 am

Bericht door Benno »

You lucky bastard. Misschien moet ik ook me baas eens lief aankijken want een 6 als lease auto is toch wel interessant.
Plaats reactie